دنیای وب

استعدادیابی از طریق بازاریابی استخدام

نامزدهای فعلی به صورت دیجیتالی و از نظر اجتماعی درگیر هستند. این کار جستجوی شغل شما را نیز تقویت می کند. اگر شرکت شما می خواهد بهترین استعدادها را استخدام کند ، باید متخصصان بازاریابی استخدام کنید.

بازاریابی استخدام چیز جدیدی نیست. اما او این روزها زیاد صحبت می شود. تقریباً هوش مصنوعی (AI) و ارزهای رمزپایه به عنوان بیشترین بحث در مورد مباحث تجاری وجود دارد.

مجموعه مهارت های مختلفی در بازاریابی استخدام وجود دارد که هنگام جذب افراد برای درخواست جای خالی باید از آنها استفاده شود. استراتژی ها و تاکتیک های مختلف زمینه را برای متخصصان بازاریابی استخدام فراهم می کند تا نامزدهای خوب را برای جای خالی شرکت برجسته کند.

بازاریابی استخدام داخلی جادو است می توانید قدرت جذب بازاریابی و مارک تجاری کارفرما را به سطح دیگری برسانید. زمان کار هوشمندانه تر برای یافتن راه های بهتر استخدام نامزدهای درجه یک است. شرکت ها می توانند با کاوش در استراتژی ها ، ابزارها و تکنیک های مختلف شروع به کار کنند.

بازاریابی محتوا

تیم بازاریابی استخدام باید مطالب مربوط به شخصیت نامزدها را منتشر کند. جویندگان کار هوشمند انتظار بیشتری از تبلیغات شغلی قدیمی و خسته کننده دارند. برای به دست آوردن دید هدفمند و دستیابی به فرصت های شغلی خود ، می توانید از بازاریابی داخلی استفاده کنید تا دانش خود را در مورد مخاطبان خود در نسخه استخدام خود به اشتراک بگذارید. بازاریابی ورودی می تواند شامل تبلیغ شرکت شما با نوشتن شرح وظایف جذاب و تبلیغات اشتغال مغناطیسی باشد. همچنین می تواند شامل پست های شغلی در شبکه های اجتماعی ، داستان های ویدیویی کارمندان نژاد پرست و ایجاد وب سایت ها و وبلاگ های شغلی انگیزه باشد.

صرف نظر از کانال ، قالب های محتوا باید یک موضوع ثابت را در کل حفظ کنند. به این ترتیب ، علاقه به نامزدهای برتر را تحریک خواهید کرد.

ارائه دیجیتالی شما به شکل گیری ادراک مارک شرکت شما کمک می کند. تصاویر مربوط به فرهنگ شرکت ، رهبری و جو کارمندان درخشان خواهد شد. بدون شک نامزدهای احتمالی شما را بعنوان کارفرمای بالقوه جدید و مکانی ایده آل برای کار خواهند دید.

اشتغال اجتماعی

هنر استفاده از رسانه های اجتماعی برای هدف قرار دادن بهترین کاندیداها و افزایش ارزش کارفرما و فرصت های شغلی به عنوان استخدام اجتماعی شناخته می شود. به طور مستقیم یا غیرمستقیم ، با جستجوی اثر انگشت دیجیتالی و پروفایل های اجتماعی ، می توان با نامزدها تماس گرفت. فقط با استفاده از یک استراتژی طبیعی استخدام اجتماعی می توانید از داوطلبان دعوت کنید تا فرصت های شغلی را بررسی کنند. به اشتراک گذاری محتوای هدفمند به داوطلبان این امکان را می دهد تا شرکت را دنبال کنند و در کانال های رسانه های اجتماعی با آن تعامل داشته باشند.

همچنین می توانید در انجمن های مختلفی که مردم در آن جا هستند و برای گفتگو در مورد نظراتشان در مورد شرکت های مختلف ، در آنجا می گذرند. از مکانهایی که مردم همچنین تجربیات خود را در مورد محیط کار در شرکتهای مختلف به اشتراک می گذارند غافل نشوید. آنها ممکن است از این کانالهای اجتماعی استفاده کنند تا بصیرت بیشتری در مورد فرهنگ سازمانی و سایر جنبه هایی که زندگی کارمند را تحت تأثیر قرار می دهد ، کسب کنند.

علائم تجاری صاحب مشاغل

به عنوان یک کارفرما ، بازاریابی مطمئن برای نشان دادن ارزش شرکت ، نام تجاری کارفرما نامیده می شود. به طور کلی ، مارک تجاری کارفرمایان راهی عالی برای جدا کردن تجارت شما از رقابت است. یک استراتژی جدید استخدام شما را به عنوان کارفرما ملزم می کند تا به طور موثر شهرت خود را تحت تأثیر قرار داده و مدیریت کنید. این به شما یک مزیت در جذب و جذب استعدادهای جدید و برجسته برای کار در شرکت می دهد.

بیایید هنگام اجرای استراتژی مارک تجاری خود دهان به دهان را بخاطر بسپاریم.

__________

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا