دنیای وب

استفاده از اسکایپ به عنوان ابزاری برای بازاریابی

بسیاری از بازاریابان شبکه برای برقراری ارتباط با مردم در سراسر جهان به رسانه های اجتماعی روی می آورند. آنها به سرعت شروع به استفاده از این روش برای برقراری ارتباط با مردم و به اشتراک گذاشتن اطلاعات کردند. حال ، این س toال به ذهن شما خطور می کند – چه می شود اگر بتوانید با استفاده از Skype به عنوان ابزاری برای بازاریابی ، آن ارتباط را برقرار کرده و آن را با تماس زنده م effectiveثرتر کنید.

با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید پیام ارسال کنید و نظر دهید – که برای این عضو بسیار مستقیم است. با این حال ، با اسکایپ می توانید پیام های فوری را در زمان واقعی به عقب و جلو ارسال کنید و همچنین از اسکایپ به اسکایپ تماس صوتی برقرار کنید – بسیار شبیه به تماس شما با یک تماس تلفنی واقعی است. اگر از Skype به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنید ، تماس شخصی بیشتری با کسانی که با آنها تماس می گیرید برقرار می کنید.

بنابراین چگونه از Skype به عنوان ابزار بازاریابی استفاده می کنید؟ یکی از مهمترین پیشنهادهایی که می توانم به شما ارائه دهم این است که مردم بتوانند از طریق اسکایپ شما با شما تماس بگیرند. این شامل در دسترس بودن و در دسترس بودن شناسه اسکایپ شما و یافتن آن برای کسانی که می خواهند با شما تماس بگیرند آسان است. همچنین می توانید به افرادی که از طریق یک شبکه اجتماعی با شما تماس می گیرند پیشنهاد دهید که شما را به عنوان مخاطب اسکایپ نیز اضافه کنند.

پیشنهاد دیگر این است که اگر از اسکایپ به عنوان ابزاری برای بازاریابی استفاده می کنید ، باید اسکایپ را به برنامه اضافه کنید که به شما امکان می دهد اقدامات اسکایپ را به صورت عمده انجام دهید. به شما امکان می دهد در نمایه های اسکایپ جستجو کنید ، درخواست های انبوه اضافه کنید و به مخاطبین خود پیام ارسال کنید. این به چند دلیل می تواند بسیار مفید باشد.

اگر می خواهید با بسیاری از مخاطبین Skype خود فعال باشید ، ارسال اطلاعات یا پیام برای آنها به صورت جداگانه ممکن است مدتی طول بکشد. من از افزونه Skype استفاده می کنم. با استفاده از این ابزار قدرتمند ، می توانم یک گروه مخاطب را برای ارسال پیام به صورت انبوه انتخاب کنم – که باعث صرفه جویی در وقت می شود و مرا در برقراری ارتباط با مخاطبینم فعال نگه می دارد.

با افزودن نرم افزار ، همچنین می توانم با وارد کردن الگوی جستجوی کاربران اسکایپ که می خواهم با آنها تماس بگیرم ، پروفایل های کاربر Skype را جستجو و هدف قرار دهم. من می توانم پروفایل هایی را که می خواهم به لیست مخاطبین اسکایپ خود اضافه کنم بارگذاری کرده و درخواست اضافی را برای این کاربران اسکایپ ارسال کنم. باز هم ، صرفه جویی در وقت و اطمینان از اینکه همیشه افرادی را می توانم از طریق اسکایپ با آنها ارتباط برقرار کنم. این یک افزودنی بسیار قدرتمند برای استفاده از Skype به عنوان ابزاری برای بازاریابی است.

شما با استفاده از Skype به عنوان ابزاری برای بازاریابی موفقیت فوق العاده ای کسب کرده اید – و من فکر می کنم مزایای ایجاد ارتباطات فوری و ظریف تر ، راهی عالی برای بهبود روابط با افرادی است که با آنها ارتباط برقرار می کنید.

این مقاله ممکن است تا زمانی که تمام مطالب دست نخورده باقی بماند ، از جمله پیوندها و اطلاعات نویسنده ، دوباره چاپ شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا