دنیای وب

استفاده از بهترین افزونه وردپرس می تواند به درآمد شما کمک کند

اگر از وردپرس استفاده می کنید و به وب سایت خود بازدید کافی ندارید ، دلیل این امر این است که از افزونه های موجود استفاده نمی کنید. بسیاری از این افزونه ها ارتباط مستقیمی با بهینه سازی موتور جستجو در وب دارند. فیلم های آموزشی بسیاری به صورت آنلاین وجود دارد که نحوه استفاده از افزونه های وردپرس را به شما نشان می دهد. برخی از ویدیوها بهتر از سایر فیلم ها هستند و درک برخی از آنها دشوارتر است.

مشکل فیلم های الحاقی این است که بیشتر آنها توسط برنامه نویسان ساخته شده اند که پسوند را نوشتند. اگر زبان برنامه نویسی را نمی فهمید ، دنبال کردن آموزشها بسیار دشوار است. ایده آل این است که ویدیویی را پیدا کنید که درک و گوش دادن آن آسان باشد.

دو عامل مهم در هنگام بلاگ نویسی اگر می خواهید درآمد کسب کنید این است که بازدید زیادی داشته باشید یا محصولات یا تبلیغات را بفروشید. Google AdSense روش خوبی برای کسب درآمد از وبلاگ شماست. اطمینان حاصل کنید که شرایط خدمات ارائه شده توسط Google را بخوانید. افراد زیادی فقط برای تعلیق حساب های خود به دلیل نقض شرایط خدمات ما ، از Google Ads درآمد خوبی کسب کرده اند.

وردپرس دارای چندین افزونه است که می تواند با تبلیغ محصولات در وبلاگ خود یا قرار دادن تبلیغات Google در وبلاگ شما ، به درآمد شما کمک کند. علاوه بر Google Ads ، پلاگین هایی وجود دارد که می توانید برای فروش محصولات آمازون در وبلاگ خود استفاده کنید.

بعضی اوقات خواندن و اجرای دستورالعمل ها هنگام خواندن بسیار دشوار است. اگر یک آموزش تصویری داشته باشید که می توانید با سرعت خودتان آن را تماشا کرده و دنبال کنید ، بسیار راحت تر خواهد بود. مردم با تماشای آن بسیار راحت تر از خواندن می آموزند. هر بار که افزونه جدید وردپرس را نصب می کنم ، یک ویدیو ایجاد می کنم که کل مراحل را ضبط می کند. وقتی کسی فیلم من را تماشا می کند ، کار با آن و نصب افزونه برای او بسیار آسان است و سپس ویدیو نحوه پیکربندی پلاگین را نشان می دهد.

من بیش از 200 آموزش ویدیویی ایجاد کرده ام که نحوه استفاده از وردپرس و پلاگین های مختلف وردپرس را به شما نشان می دهد. اگر می خواهید در مورد فیلم های آموزشی وردپرس اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید از طریق وب سایت من به ما مراجعه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا