دنیای وب

استفاده از فیس بوک به عنوان ابزاری برای بازاریابی در جهت رونق کسب و کار شما

به عنوان وسیله ای که از طریق آن می توان اطلاعات را به اشتراک گذاشت ، شاید منصفانه باشد که بگوییم رسانه های اجتماعی روان هستند و دائماً در حال تغییر هستند. برای کاربران جوان ، سیستم عامل های “سنتی” مانند فیس بوک و توییتر تقریباً تأسیسات را نشان می دهند و مجموعه ای از گزینه های جدید روش های تازه ای را برای انتشار شایعات و به اشتراک گذاشتن تصاویر و وقایع در زمان واقعی فراهم می کنند.

با این حال ، از دید کاملا تجاری ، فیس بوک به عنوان یک گزینه شگفت آور کاربر پسند برای ارائه محصول یا خدمات خود به بازار باقی مانده است ، و با کمی تخیل هنوز می توانید مخاطبان ده ها یا حتی صدها هزار نفری خود را با کمبود هزینه مالی و یا حتی بدون هزینه در اختیار داشته باشید. .

1. آگهی های پولی

مانند اکثر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی ، فیس بوک گزینه ای را برای پرداخت هزینه تبلیغات ارائه می دهد و جذابیت ویژه این است که تبلیغات شما به جای اینکه به طور تصادفی از بین برود ، می تواند مخاطبان مورد نظر شما را با دقت هدف قرار دهد.

هنگامی که آگهی تبلیغات شما آماده شد ، از شما خواسته می شود مشخصات جمعیتی را تعیین کنید ، به شما این امکان را می دهد که مکان ، سن ، جنسیت و گروههای علاقه کسانی را که می خواهید با آنها تماس بگیرید تعیین کنید. اگر موردی که می فروشید ممکن است مورد توجه خاص یک گروه یا گروه خاص باشد ، این امکان را برای شما فراهم می کند که تبلیغ خود را فقط در کسانی که احتمالاً جذب آن می شوند در فیدها قرار دهید.

2. از لیست دوستان خود استفاده کنید

با کمی تخیل اما ممکن است برای فراخواندن در بازار شما اصلاً نیازی به صرف پول نباشد. بگذریم ، اولین و قابل دسترسی ترین مخاطبان شما معمولاً کسانی هستند که شما را می شناسند. به همین دلیل جدول زمانی که می خواهیم به دنیا بفهمانند که شما چه چیزی را ارائه می دهید ، باید همیشه اولین خط تماس شما باشد. این تابلوی اعلانات شما است ، می توانید از آن به هر روشی که دوست دارید استفاده کنید.

3. یک گروه فیس بوک راه اندازی کنید

بیشتر سرویس ها به یک مکان خاص تعلق دارند ، بنابراین اگر وقت آن را دارید که به آرامی کار خود را انجام دهید ، ایجاد یک گروه فیس بوک برای شما ایده خوبی خواهد بود که سایر افراد علاقه مند به آن موضوع خاص می توانند به آن بپیوندند. شما به عنوان سرپرست گروه کنترل کاملی بر محتوایی که بر روی آن ارسال شده است ، دارید و به همین ترتیب هنگام نمایش کالاهای خود ، این کار را در برابر مخاطبان افرادی که علاقه خاصی به حوزه کاری شما دارند ، انجام می دهید.

4- به گروه های موجود بپیوندید

بیشتر کاربران فیس بوک گهگاه با تمرکز اختصاصی روی یک موضوع خاص به گروه هایی می پیوندند. در بیشتر مواقع این مورد یک اوقات فراغت است ، اما با کمی تحقیق این امکان برای شما فراهم می شود که به دنبال یک گروه کامل از گروه های مختلف در داخل طاقچه خود باشید تا بتوانید از آنها برای بازاریابی محرمانه محصول یا خدمات خود استفاده کنید. این کار را با ایجاد یک پایگاه داده از تمام گروه هایی که به آنها تعلق دارید و نشانه گذاری آنها انجام دهید ، به این روش انجام دهید تا پیوندها را در نوک انگشتان خود داشته باشید.

مهم است که خود را با قوانین هر گروه آشنا کرده و به آنها احترام بگذارید. بسیاری از آنها از یک سیاست سختگیرانه و بدون تبلیغات استفاده می کنند و ارسال هرزنامه به آنها علاوه بر ممنوعیت ، باعث شهرت بد در صنعت نیز می شود. اگر شک دارید ، همیشه می توانید قبل از ارسال به مدیر گروه پیام دهید و اجازه بگیرید. مدیرها معمولاً وقتی مردم به زحمت سوال می افتند سپاسگزار هستند و حتی اگر درخواست شما با رد شدن روبرو شود ، شما با یک بازیکن مهم در این زمینه حسن نیت پرورش داده اید.

در نهایت اینکه چقدر در تلاش خود موفق هستید به میزان سازماندهی استراتژی بازاریابی شما بستگی دارد. عملی ساختن آن به درستی زمان می برد ، اما سپس برنامه ریزی پیشرو کلید موفقیت در هر زمینه کاری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا