دنیای وب

استفاده از پخش آنلاین در یک محیط تجاری

هرکسی که زمان زیادی را در سایت هایی مانند Vimeo و YouTube سپری کرده است ، تعجب پخش آنلاین را تجربه کرده است. پخش اینترنت نوعی پخش است که در آن فیلم ها و فایلهای صوتی به جای تلویزیون یا رادیو در وب پخش می شوند. بسیاری از شرکت ها از طریق کانال های تولید شده در این سایت های اشتراک ویدیو و همچنین تولید و انتشار ارتباطات داخلی مصرف کننده و خصوصی استفاده کرده اند. در حالی که ارتباط با مردم با استفاده از کلیپ های ویدئویی و پخش آنلاین می تواند نقش مهمی در استراتژی کلی بازاریابی شما داشته باشد ، پخش آنلاین به صورت داخلی بسیار مفید شده است. در اینجا چند روش برای استفاده از پخش آنلاین به عنوان یک راه حل ویدیوی داخلی ارائه شده است.

همکاری داخلی

از جلسات فروش و بازاریابی و جلسات طوفان مغزی مجازی گرفته تا گفتگوهای الهام بخش و رهبری مدیرعامل ، پخش آنلاین ابزاری قدرتمند است که می تواند گروههای متنوع جغرافیایی را با هم جمع کند. پخش وب می تواند در زمان واقعی و همچنین بایگانی شده برای مشاهده آینده باشد. تصور کنید که تیم تحقیق و توسعه نیویورک آخرین تیم نمونه بازاریابی لس آنجلس را به پخش آنلاین نشان می دهد. آیا شما قادر به حضور در جلسه نبودید؟ مشکلی نیست ، فقط پخش وقت پخش در اوقات فراغت خود را.

بسته به راه حل ویدیویی که شرکت شما از آن استفاده می کند ، ممکن است ابزار و ویژگی های دیگری در دسترس باشد. به عنوان مثال ، برخی از سیستم عامل های پخش آنلاین ویژگی های شبکه های اجتماعی را اضافه می کنند که در آن کارمندان می توانند نظر دهند ، گپ بزنند ، بوک مارک یا ویدئوهای مورد علاقه را به اشتراک بگذارند. راه حل های پخش آنلاین اجازه می دهد تا مشاغل برای ایجاد ، دسترسی ، سازماندهی و به اشتراک گذاری فیلم ها در شبکه اجتماعی سازمان خود استفاده کنند.

آموزش و توسعه

پخش وب های تجاری می توانند برای آموزش و توسعه استفاده شوند. مانند سیستم مدیریت یادگیری ، از یک راه حل ویدیویی برای ارائه آموزش های مبتنی بر فیلم به افراد نیازمند استفاده می شود. با داشتن یک بستر پخش آنلاین می توانید از بهترین مربیان اطلاعات بیشتری کسب کنید. به عنوان مثال ، به جای فرستادن بهترین مربی خود به هر شعبه برای آموزش ، هزینه سفر ، هتل ها و هزینه های مربوط به مدت طولانی ، می توانید یک سری پخش آنلاین داشته باشید که نشان دهنده آن مربی است. همه افراد درون سازمان نمی توانند فقط در حالی که انجام می شود از آموزش بهره مند شوند ، اما کارمندان آینده نیز می توانند به آن دسترسی پیدا کنند. علاوه بر این ، از آنجایی که مربی دیگر نیازی به بسته بندی چمدان و انتقال به دفتر بعدی بعد از یک یا دو جلسه ندارد ، می توانید یک سری کامل را ایجاد کنید که وارد آن شود و در کل آموزش جامع تری به تیم شما ارائه دهد. در عین حال ، هر کس که در آموزش شرکت می کند ، چه مستقیم و چه در آینده ، همان پیام را دریافت می کند ، و این باعث می شود تجربه یادگیری منسجم تر و یک جهت درونی پایدار تر شود.

تبلیغات و روابط عمومی

شرکت ها همچنین می توانند از تبلیغات آنلاین برای تبلیغ جدیدترین اخبار ، راه اندازی محصولات جدید ، پرداختن به نگرانی های سرمایه گذاران ، برگزاری جلسات مشاوره ، ارائه تحقیقات و موارد دیگر استفاده کنند. این نوع پخش آنلاین می تواند خصوصی ، عمومی یا فقط با دعوت باشد. به عنوان مثال ، هنگامی که می خواهید در مورد راه‌اندازی یک محصول آتی ، حواشی ایجاد کنید ، احتمالاً می خواهید یک پخش اینترنتی عمومی ایجاد کنید در حالی که جلسات با سرمایه گذاران یا ارائه تحقیقات ، احتمالاً کمتر پخش می شود یا برای اعضای جامعه علمی ارسال می شود.

اینها فقط چند مورد از راههای مختلفی است که می توانید از پخش اینترنت در یک محیط تجاری استفاده کنید. هرچه کارمندان شما با ایجاد ، دسترسی ، به اشتراک گذاری و سازماندهی کلیپ های ویدئویی و پخش آنلاین بیشتر آشنا باشند ، احتمال استفاده خلاقانه تر ظاهر می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا