دنیای وب

استفاده از SocialOomph با توییتر – مزایا و معایب

SocialOomph ابزاری است که بازاریاب شلوغ اینترنت می تواند از آن برای خودکار کردن توییت های خود در سایت رسانه های اجتماعی شگفت آور محبوب توییتر استفاده کند.

پیش از این با عنوان TweetLater شناخته می شد ، یک برنامه آنلاین است که ابزار زیادی را برای مدیریت تلاش های بازاریابی توییتر به کاربر می دهد. استفاده از SocialOomph برای توییتر فواید زیادی دارد ، اما همچنین دارای اشکالاتی است.

مزایای استفاده از SocialOomph برای توییتر

توییتر ، مانند هر سایت شبکه های اجتماعی دیگر ، تا حد زیادی مورد استفاده افراد سراسر جهان قرار گرفته است. هرچه تعداد افراد بیشتر توییت شما را دنبال کنند ، شانس دستیابی به مشتریان بالقوه بیشتر می شود. اما پیروان شما تا حدودی واجد شرایط هستند. اگر آنها به آنچه در توییت های شما می بینند علاقه ای ندارند ، شما را به سرعت حذف می کنند.

بنابراین سوال اینجاست که چگونه شما با مخاطبان خود به صورت مؤثر ارتباط برقرار می کنید؟ SocialOomph با ارائه ابزاری که به طور خودکار به دنبال کنندگان توییتر شما پاسخ می دهد و توئیت های مربوط به تاریخ یا زمان های آینده را آسان می کند ، آسان می کند. علاوه بر این ویژگی ها ، SocialOomph همچنین شامل موارد زیر است:

  • کلمات کلیدی را در توییتر دنبال کنید
  • آنچه را که به عنوان DM اتوماتیک شناخته می شود تنظیم کنید (وقتی یک دنبال کننده جدید دریافت می کنید ، SocialOomph بطور خودکار آنها را به DM که قبلاً نوشتید می فرستد)
  • این به طور خودکار دنبال می کند چه کسی شما را دنبال می کند و هر کسی که شما را دنبال کند ، لغو می شود
  • پیروان جدید را پیدا می کند ضمن حذف پیام های ناخواسته در نتایج
  • شامل یک کنسول داخلی برای مدیریت بیش از یک حساب کاربری توییتر است

بنابراین ، در میان مزایا ، فکر کردید SocialOomph ابزاری مناسب برای مدیریت شبکه توییتر شماست. اما هنوز با پست تموم نشده !! نقص ها را بخوانید و بعد تصمیم بگیرید!

مضرات استفاده از SocialOomph

قبل از نوشتن socialoomph در مرورگر ، مواردی وجود دارد که ابتدا باید بدانید. برای یک ، شما تمام ویژگی های فوق را دریافت نمی کنید مگر اینکه برای یک حساب کاربری حرفه ای ثبت نام کنید. پس از ثبت نام برای اولین بار ، آنها یک دوره آزمایشی یک هفته ای رایگان را در اختیارتان قرار می دهند ، که شامل تمام ویژگی های حرفه ای فوق می باشد ، سپس هزینه اشتراک را از شما درخواست می کنند. اگر هزینه اشتراک را پرداخت نکنید ، می توانید از SocialOomph استفاده کنید ، اما در بسته اصلی که ارائه می دهند. بسته حرفه ای گران است ، اما اگر از توییتر برای اهداف بازاریابی استفاده می کنید ممکن است یک سرمایه گذاری مفید باشد.

همچنین باید بدانید که SocialOomph اخیراً به دلیل ادعای توییتر مبنی بر اینکه توییت های کپی شده نقض شرایط خدمات سایت است ، خط مشی خود را تغییر داده است. محتوای تکراری در ابتدا اسپم محسوب می شود. این بدان معنی است که استفاده از همان URL در توییتهای مختلف ، اسپم محسوب می شود.

در کل ، SocialOomph روشی بسیار مؤثر برای کمک به صرفه جویی در وقت و افزایش اثربخشی بازاریابی توییتر است. تصمیم گیری در مورد شماست. نگاهی بیاندازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا