دنیای وب

اسرار استخدام بین المللی برای دامنه های جهانی

Global Domains International ، یک میزبان وب سایت و بازار دامنه ، تاکنون با موفقیت یکی از موفق ترین شرکتهای بازاریابی چند لایه است که بر روی یک محصول مجازی تمرکز کرده است. مطمئناً ، من در بازاریابی محصولات مجازی موفقیت بزرگی یافتم و مایلم یکی از قدرتمندترین و در عین حال مخفی ترین استراتژی ها را برای جذب تعداد زیادی از افراد در GDI به اشتراک بگذارم.

اول از همه ، من می خواهم شما درک کنید که من یک شرکت وابسته یا عضو شرکت نیستم. من به عنوان یک بازاریاب از فرصت های مشابه ، بسیار خوش بین هستم که استراتژی هایی که برای بازاریابی و رشد تجارت خود استفاده کرده ام ، در تلاش برای جذب دامنه های جهانی نیز برای شما مفید خواهد بود.

یکی از مهمترین استراتژیهایی که در تلاشهای بازاریابی از آن استفاده می کنم ، استراتژی دقیقی است که هم اکنون می بینید: بازاریابی مقاله. تولید محتوای ویروسی یکی از کلیدهای مطلق رشد یک تجارت موفق است. Global Domains International یک شرکت عالی برای تبلیغ استفاده از بازاریابی مقاله به همین دلیل است: هزینه ورود به شرکت و عضویت در آن به عنوان شرکت وابسته آنقدر کم است که بسیاری از خوانندگان محتوای رایگان شما در اینترنت راه اندازی می کنند.

نامی وجود دارد که می خواهم آن را جستجو کنید و آن اسم عمر ناجرون است. عمر ، یکی از آشنایان اپیزودیک من ، سالهاست که برای تبلیغ GDI از بازاریابی مقاله استفاده می کند. او بیش از هزار مقاله نوشت و ده ها هزار جفت کره چشم دارد که مطالب خود را می بیند و می خواند. به زبان ساده ، عمر برای تبلیغ تجارت خود از محتوای ویروسی رایگان و بازاریابی مقاله منحصر به فرد استفاده کرده است و در این کار نیز موفقیت زیادی کسب کرده است.

البته ، یک بازاریاب موفق برای دامنه های جهانی بین المللی این کار بیش از ارسال محتوا به صورت آنلاین است. در حالی که افراد محتوایی را که شما ارسال می کنید می خوانند و از آن قدردانی می کنند ، شما باید بازدید خود را به یک صفحه ساده جذب سرنخ هدایت کنید. این صفحه جذب سرنخ با یک سیستم فروش که به طور خودکار ترافیک را به علائم دلاری شما تبدیل می کند ، چشم انداز شما را کاهش می دهد. با کلیک بر روی پیوند زیر ، به نمودار دقیق سیستم فروش من که برای ایجاد درآمد منفعل استفاده می کنم و زندگی آنلاین من را تغییر می دهد ، دسترسی رایگان خواهید داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا