دنیای وب

اسرار بازاریابی در انجمن – آیا می توانید در انجمن های بازاریابی غیر اینترنتی فروش داشته باشید؟

آیا در حال حاضر با استفاده از انجمن ها و تابلوهای بحث ، تجارت خود را بازاریابی می کنید؟

اگر بله ، مطمئن هستم که ناراحت هستید زیرا بیش از 60٪ از بزرگترین انجمن ها به شما اجازه نمی دهند وب سایت خود را در پرونده امضا اضافه کنید. بسیاری از آنها حتی به کاربران اجازه ایجاد جعبه منبع را نمی دهند.

علاوه بر این ، حتی اگر پیوند مربوط به پست خود قرار دهید ، بلافاصله حذف می شود. شناخته شده است که تبلیغات انجمن در بازاریابی اینترنتی بهترین عملکرد را دارد و از طریق تابلوهای بحث تخصصی بصورت آنلاین درآمد کسب می کند

بنابراین برای درآمدزایی در یک جلسه آموزش سگ یا کاهش وزن می توانید چه کاری انجام دهید؟

بدیهی است که شما همچنان می توانید با تبلیغ وب سایت خود در انجمن های معروف درآمد کسب کنید ، با این تفاوت که زمان بیشتری نسبت به پیام رسانی فوری نیاز دارد. این دقیقاً همان چیزی است که شما برای ایجاد تبلیغات در انجمن خود به کار می گیرید.

صبر و نظم

اولین چیزی که باید بدانید این است که به صبر زیادی احتیاج خواهید داشت زیرا مدتی طول می کشد تا مردم به شما اعتماد کنند. شما واقعاً باید مرتباً پست ارسال کنید و به افراد در زمینه درست کمک کنید تا آنها شما را به عنوان یک متخصص بشناسند. وقتی آنها به شما اعتماد کنند و بدانند که شما مالک انجمن نیستید ، شما را در انجمن قبول می کنند.

به محض دریافت این وضعیت ، همه چیز آسان تر می شود. حتماً پست های واقعی صنعت را بنویسید و نشان دهید که یک متخصص هستید. تازه کارها به شما می آیند و از طریق پیام خصوصی از شما سالی می پرسند. آنها همچنین نمایه شما را تأیید می کنند و این راز آن است.

برای دریافت ترافیک و فروش از وب سایت خود ، تنها کاری که باید انجام دهید این است که وب سایت خود را در نمایه خود اضافه کنید. وقتی مردم ببینند شما یک وب سایت دارید ، برای دیدن آنچه شما ارائه می دهید عجله می کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا