دنیای وب

اسرار دروس خصوصی رقص – بیاموزید که در کلاس گروهی تن به تن در مقابل رقصیدن برقصید

هنگامی که اصول دروس گروهی را کسب کردید ، برای برخی از دروس خصوصی آماده هستید! ممکن است متوجه شوید که بعضی اوقات در کلاس با پای اشتباه ، یا ریتم اشتباه روبرو می شوید یا اوضاع در کلاس نسبتاً نرم پیش می رود ، اما به نظر نمی رسد که وقتی در باشگاه تمرین می کنید یا در اتاق زندگی تان نتیجه می گیرد. همه آن کلاس ها و رقص اجتماعی شما را با سوالات زیادی روبرو خواهد کرد. برای پاسخگویی به س yourالات خود دروس خصوصی شرکت کنید! واقعیت این است که ، حتی اگر به درسهای گروهی خیلی دقت کنید ، راهی نیست که بتوانید به همه س questionsالات خود در کلاس پاسخ دهید. یک درس خصوصی بهترین راه برای حل مشکلات خود است.

زود وارد درسهای خصوصی نشوید. برخی از شما ممکن است در کلاسهای گروهی در ابتدا کمی خجالتی احساس کنید ، اما تا رسیدن به سطح صلاحیت اساسی با آنها همراه باشید. سپس می توانید با یک مربی به طور جداگانه در استودیوی وی ملاقات کنید و تمام سوالات احمقانه ای را که جمع آوری کرده اید بپرسید! در اینجا جایی است که می توانید از ترس ترس از خجالت خلاص شوید ، و آنچه را که نمی دانید ، آنچه قبلاً نمی فهمیدید و آنچه را که می فهمید به آموزگار خود نشان دهید.

درس خصوصی قبل از اینکه در عضلات شما ریشه دوانند ، مکان مناسبی برای اصلاح عادت های بد شماست. به همین دلیل برای شروع دروس خصوصی نیز نباید زیاد منتظر بمانید. زمان ایده آل برای شروع دروس خصوصی دو یا سه هفته درس گروهی است و مقدار ایده آل هفته ای یک بار است.

بنابراین چگونه یک مربی خصوصی پیدا می کنید؟ ابتدا از مربیان گروه خود بپرسید. بیشتر آنها به سربازان نیز آموزش می دهند و اگر این کار را نکنند ، می توانند شما را به شخصی ارجاع دهند. همچنین می توانید در اینترنت جستجو کنید ، البته Craigslist.com مکان خوبی برای شروع است (بعد از اینکه SalsaCrazy را برای منطقه خود امتحان کردید). مربی ای که با او بهترین کار را می کنید ، صرف نظر از جنسیت ، ممکن است زن یا مرد باشد. من هم خانم ها و هم آقایانی را می شناسم که مربی را ترجیح می دهند و هم خانم ها را می شناسم و هم آقایانی که مربی مرد را ترجیح می دهند. با این حال ، برخی از الزامات خاص شما ممکن است وجود داشته باشد. اگر شما یک زن هستید و به طور خاص به دنبال یک طراحی زنانه سکسی هستید ، ممکن است بخواهید یک مربی آراستگی بگیرید. اگر شما یک رهبر هستید و به دنبال بسیاری از سبک های جدید و پیشرفته تر هستید ، ممکن است با یک مربی مرد بهتر باشید. این قانون استثنائاتی دارد ، اما مربیان مرد معمولاً زرادخانه بیشتری از حرکت را دارند. اما آنچه در یک معلم می خواهید بیشتر از جنسیت او با مهارت های او ارتباط داشته باشد. شما کسی را می خواهید که با سرعت شما تدریس کند ، صبور باشد و به سبک مورد علاقه شما برقصد. بیشتر از همه ، شما می خواهید کسی به او اعتماد کند. شما باید بتوانید در مقابل این شخص مانند یک احمق به نظر برسید ، و از پرسیدن س questionsالات واقعاً احمقانه احساس امنیت کنید! اگر این کار را نکنید ، او نمی تواند چیزهای زیادی به شما یاد دهد!

وقتی درس خصوصی شما شروع شد ، به یاد داشته باشید که شما رئیس هستید. مربی آنجا است تا به شما کمک کند و فقط شما دقیقاً می دانید که چه چیزی می خواهید و باید با هم از ساعت خارج شوید. او متخصص است ، بله ، اما احساس ترس از آن نمی کنید. شما هستید که برای بهتر رقصیدن معلم خصوصی استخدام می کنید. مطمئناً باید به همه چیزهایی که مربی شخصی شما به شما توصیه می کند گوش دهید ، اما اگر او راهی متفاوت از آنچه شما می خواهید را در پیش می گیرد ، صحبت کنید! معلم شما ممکن است فرض کند که شما به عنوان یک رهبر می خواهید طیف وسیعی از الگوها را بیاموزید ، وقتی واقعاً می خواهید بر هدایت های خود تسلط داشته باشید یا برعکس. شاید معلم شما بخواهد به عنوان یک پیرو ، تزئینات جالب و مهیج را به شما نشان دهد ، اما شما واقعاً می خواهید با استفاده از چندین دوره ، الگوهای بسیار پیچیده را دنبال کنید. فراموش نکنید که این درس شماست و می توانید آن را راهنمایی کنید!

به رقصیدن ادامه دهید ، و او را دیوانه کنید!

(SC) SalsaCrazy

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا