دنیای وب

اسطوره ها در بازاریابی رسانه های اجتماعی و نحوه استفاده بهینه از رسانه های اجتماعی

این روزها به نظر می رسد همه افراد در دنیای تجارت درباره “بازاریابی رسانه های اجتماعی” و چگونگی رشد و توسعه تجارت خود صحبت می کنند. همه می خواهند باور کنند که دنبال کردن راهبرد رسانه های اجتماعی جادویی بسیاری از بازدید کنندگان جدید را به وب سایت خود جذب می کند که به نوبه خود باعث می شود تا آنها در تجارت خود مشتری شوند. با این حال ، برای بسیاری از مشاغل کوچک ، این انتظارات همیشه به نظر نمی رسد که برآورده شود. در اینجا برخی از محبوب ترین اسطوره ها در مورد چگونگی رشد بازاریابی رسانه های اجتماعی برای تجارت و مشاوره در مورد راه های بهتر استفاده از رسانه های اجتماعی ارائه شده است.

1. برای رسیدگی به حساب های رسانه های اجتماعی شرکت خود باید یک “متخصص رسانه اجتماعی” استخدام کنید

آیا فکر می کنید برای حمایت مالی Facebook ، Twitter ، LinkedIn و سایر حساب های رسانه های اجتماعی به «اینترنت نینجا» نیاز دارید؟ شما قطعاً چنین نمی کنید. بسیاری از شرکت ها نگاهی صرفاً به عبارت “بازاریابی رسانه های اجتماعی” می اندازند و تصمیم می گیرند که با برخی از جوانان که قصد دارند حساب های رسانه های اجتماعی خود را کنترل کنند ، وضعیت بهتری پیدا می کند و این باعث رشد جادویی به تنهایی می شود. دوباره فکر کنید! حساب های رسانه های اجتماعی نه تنها توسط کارمندان که قبلاً در محل کار مشغول به کار هستند ، نگه داشته نمی شوند ، بلکه رسانه های اجتماعی نیز فقط بدعت هایی نیستند که فقط جوانان آن را درک می کنند. وب سایت های مورد استفاده برای رسانه های اجتماعی بسیار آسان و به راحتی قابل حرکت هستند – در این صورت کاربران به اندازه کاربران خود ندارند. برای به دست آوردن بیشترین استفاده از رسانه های اجتماعی ، نیازی به دانستن زبان داستانی ندارید و یا نیازی به نبوغ رایانه ندارید.

2. می توانید در توییتر مسلط باشید

در حالی که ممکن است شخص معمولی جدید توییتر فقط به سایت نگاه کند و فوراً احساس سردرگمی کند ، چیز زیادی در آن وجود ندارد. از توییتر برای پخش اطلاعات کوتاه و سریع برای عموم درمورد آنچه می خواهید انجام دهید ، در کجا هستید یا در مورد تجارت هستید استفاده می شود: چه تبلیغات مداوم ، ورودی های وبلاگ جدید یا سایر اخبار. در اینجا همه شما باید درباره استفاده از توییتر بدانید:

الف) # – – هشتگ

هشتگ (#) برای ایجاد دسته ها یا “شاخص ها” استفاده می شود. برای ایجاد یک دسته ، می توانید بین چندین کلمه یا کلمه (فقط فاصله ها را حذف کنید) ، یا یک دسته بندی که قبلاً رایج است بحث کنید. می توانید بر اساس منوی “روندها” در سمت چپ صفحه ، محبوب ترین ها را بدانید. به عنوان مثال ، اگر شما درباره هواشناسی “صدای جیر جیر” می کنید و می خواهید یک توییت برای دسته بندی “هوا” مطابقت داشته باشد ، ممکن است این توییت به این شکل باشد:

“امروز روز زیبایی است. # هوا”

از هشتگهای خود بیش از حد استفاده نکنید – فقط باید سعی کنید بخشی از یک صدای جیر جیر را جستجو کنید تا سایر کاربران بتوانند آنچه را که می گویید بر اساس آن دسته پیدا کنند.

ب) علامت @

تنها عملکردی که علامت @ ارائه می دهد ، هدایت توییتهای شما به کاربر دیگر توییتر است. اگر دوست شما (یا دستگیره) دوست شما در توییتر باب است ، می توانید توییت ارسال کنید “امروز یک روز عالی است ، مگر نه ، باب؟” اگر می خواهید همه ی پیروانتان آن را ببینند. یا می توانید پیامی را مستقیماً به باب ارسال کنید که می گوید “@ Bob سلام شما چطور هستید؟” صحبت مستقیم با طرفداران خود با علامت @ یک راه عالی برای ایجاد روابط با مشتریان بالقوه است.

3. مردم شما را در رسانه های اجتماعی پیدا می کنند

این یکی از محبوب ترین اسطوره ها در مورد رسانه های اجتماعی است ، اما نمی تواند از حقیقت دور باشد. مگر اینکه اتفاقاً در شرکتی مشغول به کار باشید که در حال حاضر مشتری ، طرفداران یا پیروانی زیادی در زندگی واقعی خود داشته باشد ، پیدا کردن دنبال کننده در حساب های رسانه های اجتماعی شما دشوار است. در اینجا نقش ترویج و گفتار شفاهی مطرح می شود. اطمینان حاصل کنید که مشتریان شخصی شما می دانند کجا می توانند شما را در این سایت ها پیدا کنند. می توانید از طریق پوستر ، کارت ویزیت یا کمپین ایمیل آنها را از نام کاربری خود مطلع کنید. برای افرادی که از شما پیروی می کنند یا از شما یک دوست درخواست می کنند ، انگیزه ارائه دهید. به عنوان مثال ، می توانید به مشتریان بگویید که شما اغلب در وب سایت های رسانه های اجتماعی خود معاملات انجام می دهید که فقط در دسترس پیروان است. این یک روش تضمینی برای افزایش تعداد دنبال کنندگان و طرفداران در صفحات شما است.

4- هر مشاغل نیاز به حضور پررنگ در رسانه های اجتماعی دارد

وقتی استراتژی رسانه اجتماعی شرکت خود را در نظر می گیرید ، از خودتان یک سؤال بپرسید: پایه مشتری واقعی در زندگی واقعی چگونه است؟ اگر خدمات خود را به افراد مسن ارائه می دهید یا در وهله اول از رسانه های دیجیتال استفاده نمی کنید ، وقت خود (و پول) را در رسانه های اجتماعی تلف نکنید. به روشهای سنتی بازاریابی و روابط مشتری پایبند باشید. اگرچه استفاده از فیس بوک و توییتر برای تجارت شما عصبانی است ، اما بسیاری از شرکت ها هستند که می توانند با داشتن یک وب سایت موثر و لیست در دایرکتوری های آنلاین ، به خوبی دست پیدا کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا