دنیای وب

اسکات چترون از شبکه جهانی اقامتگاهها – GRN – و تجارت تعطیلات ساحلی یک نشانه آنلاین نیست

اسکات چترون را می توان یک متخصص بازاریابی شبکه ای ، ابتدا از طریق فرصت تعطیلات ساحلی در نظر گرفت و اکنون به شبکه جهانی اقامتگاه متوسل می شود. هنگامی که او به تنهائی یک کودک بود ، بسیاری از شرکتهای موفق ایجاد کرد. این تصویری شگفت انگیز از شخصی که خودش را از طریق کفش های خودش می کشد و رویای آمریکایی مسلط است ، ارائه می دهد. “وی در شرکت های سنتی آجر و ملات ، توزیع ، املاک و مستغلات ، خرده فروشی ، بازاریابی شبکه ای ، فروش مستقیم و ساخت شرکت کرده است.” وی همچنین به کارهای دیگر از ساخت مبلمان تا عطرها اشاره کرد. وی یک فروشنده حرفه ای و استاد بازاریابی غیرمستقیم و توسعه تجارت است.

اسکات چترون از این مهارت های فروش خارج از کشور و تکنیک های بازاریابی آفلاین بهره گرفته و از آنها موفقیت بزرگی در بازاریابی شبکه ای کسب کرده است. وی پس از پیوستن به تعطیلات ساحلی چند سال پیش ، به سرعت به هیئت مدیره پیوست. او به تمام استراتژی های سنتی MLM تسلط یافت و حتی فراتر رفت. او حامی قانون سه پا ، کارت های قطره ، سمینارها ، تبلیغات روزنامه ها و هر نوع بازاریابی آفلاین است. وی سمینارهای مختلفی را در سراسر كشور برگزار كرده است و تقریباً در 50 كشور جهان به استخدام سربازان افتخار می كند.

اسکات اخیراً مهارتهای خود را به یک شرکت بازاریابی شبکه ای متفاوت ، Global Resorts Network (GRN) منتقل کرد و چترون به عنوان مدیر جدید بازاریابی برای کلیه شرکت های تابعه GRN منصوب شد. اکنون او موفقیت خود را در تعطیلات ساحلی تکرار می کند و به GRN می آموزد که چه چیزی در مورد شروع یک کار موفق می داند. اسکاتل چترون اکنون هفته ای 10 بار تمرین های وب زنده را اجرا می کند.

موفقیت بزرگ او از احضار سؤالات است. او برای دستیابی به این موفقیت از طریق تلفن ، وی بهترین شرکت های تولید سرب آنلاین را پیدا کرد و هنر لبخند زدن و مطالبه گری را کامل کرد. مرد دستگاه تجدید نظر است! سریع ، خشمگین به نظر می رسد و روابط سریع ایجاد می کند. در حین گودبرداری ، مردم یک روند ساده و گام به گام را طی می کنند. این افراد جدی را که از طریق مراحل 1 ، 2 و 3 در حال حرکت هستند ، طبقه بندی و کشف کنید و به پایان می رسد.

اسکات چترون همچنین مربی اصلی است. او سخاوتمندانه است و روشهای خود را با همه افراد سازمان خود در میان می گذارد ، چه در تیم مستقیم او باشد یا نه. هزاران نفر با حفاری از تماس های زنده کنفرانس ، روشهای او را آموزش داده اند. او هر روز چندین ساعت وقت خود را در این تماس ها اهدا می کند در حالی که اعضای همه چیز را می شنوند … خوب ، بد و زشت.

اینها همه روشهای قدیمی مدرسه است و اگرچه بسیار مؤثر است اما برای همه افراد قابل تکرار نیست. بیشتر افراد از تماس سرما خبر ندارند. اکثر مردم مایل نیستند “هر کس را که می شناسید به هر کجا بروید” معرفی کنید. همچنین اکثر مردم نمی توانند مانند اسکات چترون بفروشند. در حالی که این تکنیک ها به خوبی کار می کنند ، اسکات از اصولی مانند “بازاریابی جذاب و حمایت مالی مغناطیسی” ، سئو ، بازاریابی اینترنتی یا پیشنهادهای بودجه استفاده نمی کند.

بازاریابی جذاب و مراقبت مغناطیسی توسط همه قابل تکرار است. هر کسی می تواند به مشتری بالقوه ارزش افزوده دهد و اطلاعات مورد نیاز خود را در اختیار مشتریان بالقوه قرار دهد که از قبل به خوبی مفید است. به عنوان مثال ، اگر شما یک برنامه بازاریابی و سیستمی برای بازاریابی وب و مشتریان بالقوه ارائه دهید که به افراد مبتدی اجازه می دهد منجر به تعقیب آنها بجای تعقیب شوند ، به جای برقراری تماس قدیمی ، برقراری تماس ، برقراری تماس ، جذب کننده های شما را جذب می کند. این همان چیزی است که مایک دیلارد با آموزش مشتریان بالقوه چیزهایی که برای موفقیت در آنها ضروری است ، “فروش” یا فروش می داند.

سئو اینترنتی در فرآیند چترون نادیده گرفته می شود. این دو روش ، تولید مداوم سرب ارزان قیمت بالقوه را برای موفقیت در مشاغل خانگی فراهم می کند. بدون سرب – بدون فروش – بدون سود – بدون کار. این همچنین منجر به اهمیت پیشنهاد بودجه می شود. پیشنهادات بودجه ، به دلیل ماهیت خود ، در حال حاضر هزینه های تبلیغاتی را پرداخت و کاهش می دهند. آن را با فن آوریهای مهم اکتشاف اسکات چترون مقایسه کنید که شامل خرید سرب با هزینه 10 دلار برای هر نام است. ما در مورد تفاوت در تکنیک های تولید نخ با کیفیت بالا صحبت می کنیم که یا خودشان هزینه می کنند یا 1000 دلار برای 100 مشتری بالقوه هزینه می کنند. فقط یک سال مالی ، اسکات انتظار دارد که بیش از 300 نام در هفته موفق شود. این می تواند به سرعت بسیار زیاد منجر به سرب شود – به ویژه اگر فوراً برخی معاملات را ببندید.

اسکات چترون یک مربی عالی است و در رأس صنعت بازاریابی شبکه ای ساکن است. او یک فروشنده فوق العاده و پیش بینی کننده اصلی است. در عوض ، سیستم بازاریابی جذاب با بودجه پیشنهادی ما برای هر مشتری آتی ایجاد شده چه به آنها بپیوندد و چه نباشد ، در واقع به ما 3-4 دلار می پردازد. تیم ما با استفاده از همان سیستم جذاب بازاریابی مانند Ed From Ohio ، در 12 ماه گذشته به بیش از 400000 مشتری بالقوه دست یافته است. فراموش نکنید که ما به آنها کمک می کنیم تولید کند که آیا آنها به برنامه اصلی ما بپیوندند یا خیر. از جذابیت واقعی بازاریابی وب و سیستم سرب مطلع شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا