دنیای وب

اشتباهات بازاریابی مستقیم: 3 اشتباه رایج در وب (آیا شما 3 مرتکب می شوید؟)

وبینارها یکی از قدرتمندترین راههای تبدیل سرب به مشتری هستند. اما آنها با همان مشکلاتی روبرو هستند که همه رسانه های آنلاین با آن روبرو هستند. شما فقط با یک کلیک فاصله دارید از چیزی جالب تر. در عصر مشتریان و مشتریان ADD ، این یک چالش بزرگ برای اجرای وبینارهای موفق است.

با این وجود ، همیشه روش هایی برای بهبود عملکرد وبینار شما وجود دارد به گونه ای که نتایج مورد نظر خود را ارائه دهد. فقط کافی است از این سه اشتباه بسیار رایج در وب خودداری کنید.

حادثه شماره 1 بازاریابی وب: در وهله اول عدم حضور آنها در وبینار! اگر کسی به وبینار شما نرسد ، هیچ فروشی هم نخواهید داشت. هرچه زندگی مشتریان بیشتر شلوغ تر می شود ، آنها را سخت تر می کند تا وقت خود را به وبینار خود اختصاص دهند. هرگز دشواری جذب مشتریان خود را به وبینار دست کم نگیرید.

عدم حضور در خرابکاری نتایج. قیمت بسته شدن 10٪ برای 10 نفر 1 است. همان قیمت بسته شدن 100 نفر 10 نفر است. 10 تلاش کنید تا به نتایج موردنیاز خود برسید.

حادثه بازاریابی وب شماره 2: برنامه نویسی وبینار. افرادی هستند که قبل از میزبان وبینار خود ، یک قطعه از ساعت را قرار می دهند و به صورت زنده آواز می خوانند. وبینارها بسیار شبیه به تلویزیون پاسخ مستقیم یا حتی موقعیت فروش مستقیم هستند – بیش از چیزی که با آن کنار می آیید. متن فروش شما همه تفاوت ها را ایجاد می کند – می تواند تعیین کند که آیا از اهداف فروش خود کوتاهی کرده اید یا فراتر رفته اید.

وقتی وبینارها را انجام می دهم ، آنها همیشه نوشته می شوند تا نتایج فروش را به حداکثر برسانند. ورود و پرهیز از آن بسیار خطرناک است. مخصوصاً وقتی پول جدی برای درآمدزایی وجود دارد. اگر برای یک محصول 5000 دلاری می فروشید یا حتی تولید می کنید ، معقول است که برای برنامه نویسی این وبینار و دانستن نحوه استفاده مجدد از وبینار در بازاریابی خود تا حد ممکن سرمایه گذاری کنید.

این نباید یک رویداد بلکه یک امر خطرناک در زرادخانه بازاریابی شما باشد.

حادثه بازاریابی وب شماره 3: عدم پیگیری با شرکت کنندگان که اقدام به خرید نمی کنند. بیل گلازر اظهار داشت که بیشترین پیام های مستقیم دریافت شده توسط مشتری تاکنون برای افرادی ارسال شده است که وی را دیدند که صحبت می کند اما خریداری نکرده است. همین اصل در مورد حضور آنلاین نیز صدق می کند. اگر شخصی در وبینار شرکت کرد اما نخرید ، احتمالاً بیشتر از یک مرد خیابانی بخرند.

من کمپین های پیگیری را برای این افراد بعد از وبینار ایجاد می کنم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا