دنیای وب

اشتباهات رایجی که بازاریاب های وابسته هنگام تلاش برای به دست آوردن کنترل جایگاه خود مرتکب می شوند

برای تسلط بر هر جایگاه ، شما باید یک مسیر بسیار مستقیم را دنبال کنید تا به مکانی که می خواهید برسید. موفق بودن در تسلط بر یک زمینه خاص بدان معنی است که شما باید حداقل 85٪ از وقت خود را صرف تحقیق کنید. این روزها تقریباً هرکسی می تواند یک وب سایت یا لنز Squidoo ایجاد کند. بعد از اینکه این کار را یک یا دو بار انجام دادید ، به حالت دوم تبدیل می شود و دیگر نیازی به تحویل وب سایت های نرم افزاری ندارید ، همانطور که قبل از اینکه همه ابزارهای ساخت و راه اندازی وب سایت موجود باشد ، این کار را انجام می دهید.

این وظیفه را به عهده ما می گذارد تا تحقیقات صحیح را برای تسلط بر هر جای خاص انجام دهیم. بزرگترین اشتباهی که بازاریاب های جدید انجام می دهند انتخاب کلمه کلیدی اشتباه برای شروع است. معمولاً آنها کلمه ای را انتخاب می کنند که رقابت زیادی داشته باشد. به عنوان مثال ، اگر هدف شما از کاهش وزن است و فقط در دو سطح تحقیق کلمات کلیدی خود کاوش می کنید ، به شما در تسلط بر بازار کمک نمی کند. می شنویم که بسیاری از عبارات کلیدی کلیدی در مورد آنها صحبت شده است ، و اینجاست که می خواهید با پارامترهای خاصی بروید. به شما کمک می کند کمترین میزان رقابت و بیشترین نتیجه جستجو را پیدا کنید.

یکی از مواردی که باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید ، مشخصات جمعیتی شماست. شما باید این صنعت را بشناسید – باید بدانید که مردم بیشتر به چه کسانی نیاز دارند و اینکه آیا این گروه هدف از مردم پول لازم برای خرج کردن را دارند یا نه. فقط منطقی نیست که تمام تلاش خود را در یک کمپین با هدف افرادی که هیچ پولی در جیب خود ندارند قرار دهید. به همین دلیل است که باید بیشتر وقت خود را صرف تحقیق کنید. شما باید قبل از پیگیری بازار خود را بشناسید.

هرگز در بازار “خواسته ها” در برابر “نیازها” را انجام ندهید ، خصوصاً در اوقات سخت اقتصادی مثل ما. همه می خواهند ویلا در جنوب فرانسه داشته باشند ، اما ما باید بدانیم که چگونه آکنه را درمان کنیم یا باید بدانیم که چگونه از شر قارچ انگشتان پا خلاص می شویم ، یا باید بدانیم که چگونه هزینه های انرژی را کاهش دهیم. اینها بازارهایی هستند که شما آنها را هدف قرار خواهید داد.

اشتباه متداول دیگری که مارک های وابسته مرتکب می شوند ، تلاش برای بازاریابی همزمان چندین فروشگاه است. هیچ کاری بیش از این که حواس خود را به سختی پرت کنید و به فعالیت هایی که قبلاً انجام داده اید اهمیت ندهد ، به تلاش های شما آسیب نمی رساند. بازاریابی با اعداد و ارقام به تنهایی آنقدر شما را درگیر خود می کند که نمی توانید به درستی از فروشگاه هایی که به آنها بازاریابی می کنید ، نگهداری کنید. اول از همه ، شما تمام وقت خود را صرف تنظیم مناطقی می کنید که بی نتیجه مانده اند.

اشتباه دیگری که در برچسب های جدید کودک رخ داده سریع تسلیم شدن است. زمان می برد تا تلاش شما در وب ظاهر شود. اگر برای شروع همه کارها را به درستی انجام دهید ، وب سایت شما در موتورهای جستجو افزایش می یابد. این امر جستجوی متخصص را از اهمیت ویژه ای برخوردار می کند ، زیرا شما می خواهید موردی را پیدا کنید که بسیار جستجو شده باشد ، اما رقابت زیادی می خواهید که در موتورهای جستجو نتوانید به آن برسید.

این یک واقعیت شناخته شده است که 80٪ کلمات کلیدی شما 20٪ درآمد شما را به همراه خواهد داشت. با دانستن این موضوع ، می فهمید که این تحقیق ارزشمندترین بخش زرادخانه بازاریابی اینترنتی شماست.

تحقیقات مناسب مناسب ضروری است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا