دنیای وب

اشتباهات طراحی وب که به نرخ تبدیل آسیب می زند چیست؟

آیا تا به حال فکر کرده اید که آیا عناصر طراحی وب شما واقعاً به نرخ تبدیل یک وب سایت آسیب می رسانند؟ باور کنید یا نه ، این کاملاً امکان پذیر است و می تواند منجر به این شود که بسیاری از بازدیدکنندگان محصولات و خدمات شما را در جای دیگری جستجو کنند ، به این معنی که افت چشمگیری در درآمد خود مشاهده می کنید. این اغلب به دلیل یک یا دو خطای طراحی است ، و رفع آن بسیار آسان است و دوباره شاهد افزایش تبدیلات خود هستید. بنابراین ، رایج ترین این خطاها کدامند؟

  • CTA ها را در پایین صفحه قابل مشاهده قرار دهید

    وقتی بازدیدکنندگان برای اولین بار طراحی وب شما را مشاهده می کنند ، بسیار سریع اسکن می کنند و قضاوت می کنند که آیا ارزش وقت خود را دارد یا نه – و این کار در کمتر از 5 ثانیه طول می کشد. اگر CTA در زیر صفحه قابل مشاهده قرار گیرد (که نامی است که به منطقه طراحی داده شده است که بازدیدکنندگان شما بدون نیاز به پیمایش می توانند ببینند) ، آنها احتمالاً حتی آن را نمی بینند. اطمینان حاصل کنید که CTA های خود را در جایی قرار دهید که دیده شوند.

  • حواس پرتی ها را به حداقل برسانید

    اگرچه یک بنر تبلیغاتی یا تصاویر اصلی ممکن است بسیار جالب به نظر برسند ، اما می توانند بازدیدکنندگان شما را از اطلاعات مورد نیاز منحرف کنند یا بخواهند آنها را بخوانند. طراحی وب شما باید به گونه ای تنظیم شود که جریان چشم را بهبود بخشد و بازدید کنندگان شما را از مهمترین اطلاعات صفحه منحرف نکند. سعی کنید به طور کلی از حرکت دادن تصاویر یا تصاویر بزرگ و شلوغ خودداری کنید.

  • بزرگ بودن را بیش از حد قابل استفاده بودن انتخاب کنید

    خلاقیت و ابتکار در کسب و کار شما یکی از خطرات شغلی کار در طراحی وب است. با این حال ، باید مراقب باشید که در ایجاد طراحی های جالب خود ، استانداردهای کاربردی را نقض نکنید ، زیرا این امر می تواند بازدید کنندگان شما را به دلیل هدف وب سایت شما گیج کند. هنگامی که برای انجام کاری راهی جدید و عالی ارائه می دهید ، از شخص دیگری بخواهید قبل از تصمیم به استفاده از آن ، آن را آزمایش کند.

البته تعدادی اشتباه دیگر نیز وجود دارد که به طور معمول در طی فرایند طراحی وب مرتکب می شوند و تأثیر مخربی بر نرخ تبدیل شما دارند. با این حال ، سه مورد نشان داده شده در بالا معمول ترین و مضرترین مورد از نظر درآمد هستند. همچنین هنگام استفاده از طرح های بعدی باید اطمینان حاصل کنید که متن های متنوعی ، متنوعی که به اندازه کافی متنوع نیستند و یک رویکرد کاملاً متناسب برای اطمینان از تبدیل های شما در آنجا است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا