دنیای وب

اشتباه شماره 1 در بازاریابی وابسته

همه ما در این مورد مقصر هستیم که برای اولین بار با بازاریابی کمیسیون شروع می کنیم. پیوند وابسته را می گیریم ، سپس BAM! چشم اندازهای ما را مستقیماً به صفحه فروش محصول ارسال کنید. خوب ، چرا نه؟ این همان صفحه فروش است ، درست است؟

خطا ببینید این یک واقعیت شناخته شده است که مردم هرگز اولین بار که به آن معرفی می شود محصولی را خریداری نمی کنند. دلایل زیادی برای قطع آن وجود دارد ، ظهور یک برنامه تلویزیونی مورد علاقه ، تلفن زنگ خورده ، اینترنت بسته است یا هرچه که هست یا ، شایع ترین دلیل ، شکی نیست.

بنابراین به عنوان یک بازاریاب وابسته ، ماموریت ما رقیق کردن آن است. نوعی رابطه با آنها ایجاد کنید. اینجاست که صفحه Presell / Landing وارد می شود. این صفحه ای است که ما “بررسی محصول” انجام می دهیم. این شانس ما برای توصیف سوم در مورد محصول است. ما این فرصت را داریم که مانند مشتریان خود باشیم. آنها علاقه مند هستند ، و ما نیز همینطور هستیم. آنها درباره محصولی که خریداری می کنیم ، مطمئن نیستند ، مطمئن هستیم. بنابراین ، و غیره ما یک نوع مشترک و مشترک مشترک با آنها ایجاد می کنیم. این یک ابزار اعتماد به نفس است و این مهم در این زمینه بسیار مهم است. کار در جایی که صحبت کردن با مشتری بسیار نادر است ، چه رسد به دیدن آنها. بنابراین پس از انتخاب محصول مناسب ، بازاریابی و ایجاد ترافیک را شروع کنید. اما ما باید اطمینان حاصل کنیم که آن را به صفحه پیش فروش ارسال و ارسال کرده اید. این نباید یک وب سایت باشد. این می تواند وبلاگ ، لنز squidoo یا امتیاز باشد. این زیبایی برنامه های وابسته است. به سختی باید هزینه ای پرداخت شود. واقعاً هیچ کاری این کار را نمی کند ، اما هرگز پرداخت چیزی که می تواند فروش را افزایش دهد ، ضرری ندارد. موارد زیادی وجود دارد که ما باید انجام دهیم تا در بازاریابی وابسته کاملاً مؤثر باشیم ، اما این واقعاً یک بخش اساسی در روند است. اگر این موضوع را بفهمید و به آن تسلط پیدا کنید ، به طور کلی درک بهتری از بازاریابی اینترنتی به دست خواهید آورد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا