دنیای وب

اشتراک در لیست بازاریابی ایمیل ما صفحات تشکر

هنگامی که صفحه فشار خود را برای ایجاد یک لیست بازاریابی از طریق ایمیل به پایان رسانید ، وقت آن است که به فکر مشترک بعدی خود باشید. واداشتن بازدیدکنندگان برای ثبت نام در لیست ایمیل های شما شروع نه تنها ایجاد رابطه شما با آن فرد است ، بلکه شروع ایجاد درآمد برای تجارت بازاریابی اینترنتی شما نیز هست.

اکنون که یک عضو جدید ثبت نام در صفحه فشار خود دارید ، باید آنها را در ادامه مراحل راهنمایی کنید تا در لیست بازاریابی ایمیل شما قرار بگیرند و محصول آنها را بارگیری رایگان کنید. وقتی آنها رشوه اخلاقی خود را بارگیری می کنند ، تماس اولیه خود را با روند فروش شما آغاز می کنند.

ثبت نام مجدد ، اولین مرحله برای پیوستن به لیست بازاریابی ایمیل.

هنگامی که یک بازدید کننده نام و ایمیل خود را در فرم ثبت نام قرار می دهد و روی دکمه ارسال کلیک می کند ، به طور رسمی به لیست بازاریابی ایمیل ملحق نشده اند. نه اگر از اشتراک دوگانه مشترکین خود استفاده می کنید ، که من اکیداً توصیه می کنم زیرا بیشترین محافظت را در برابر شکایات هرزنامه دارد.

آنچه آنها انجام دادند اولین قدم در پیوستن به لیست بازاریابی از طریق ایمیل بود. اکنون این شما هستید که می توانید با راهنمایی بسیار واضح درباره مراحل قدم بعدی که می خواهید ، کل مراحل را طی کنید.

صفحه تأیید

هنگامی که یک بازدید کننده نام و آدرس ایمیل خود را در فرم لیست اشتراک قرار می دهد و دکمه ارسال را فشار می دهد ، شما فرم لیست اشتراک را آماده می کنید تا مشترک را به صفحه تأیید ببرید. در این صفحه ، شما از عضو جدید لیست ایمیل خود تشکر می کنید و به آنها دستورالعمل های دقیق در مورد آنچه در اولین ایمیل خود جستجو می کنید را می دهید.

در صفحه تأیید ، تصویری از ایمیل خاصی را دریافت خواهید کرد که عضو لیست ایمیل شما با پیوند تأیید برجسته شده و یک جعبه کوچک با یک فلش به سمت آن نشان داده شده است و در آن جعبه کوچکی با یک پیکان به پاسخ نامه تعطیلات ، از پاسخ دهنده تعطیلات دریافت می کند. در زیر شما به اطلاعات دقیق در مورد چگونگی لیست سفید حساب ایمیل خود نیاز دارید.

برای افزایش میزان تأیید ، معمولاً حدود 70٪ است و ما آن را بیش از 90٪ می خواهیم ، می توانید به مشترک خود اطلاع دهید که با کلیک کردن روی پیوند تأیید در ایمیلی که دریافت می کنند ، پاداش غافلگیرانه ای در صفحه بارگیری دریافت می کنند. این واقعاً جواب می دهد.

در ایمیلی که پاسخگوی تعطیلات برای عضو لیست ایمیل شما ارسال می کند ، دقیقاً نحوه تأیید اشتراک خود را دقیقاً مانند آنچه در صفحه تأیید انجام داده اید به او می گویید. همچنین به آنها خواهید گفت که چگونه حساب ایمیل خود را در لیست سفید قرار دهند. دستورالعمل های شما دقیق تر ، بهتر!

پیوند را تأیید کنید تا در لیست ایمیل مشترک شوید.

الگوی تأیید ایمیل پاسخ دهنده خودکار به شما امکان می دهد ایمیل را بنویسید یا تشکر شخصی خود را به آن اضافه کنید. همچنین به شما امکان می دهد تعیین کنید که این عضو عضو جدید لیست ایمیل شما را به کجا می برد. از آنجا که کسانی که این صفحه را مشاهده می کنند ، برای پیوستن به لیست بازاریابی ایمیل شما بله گفتند ، اکنون زمان ارائه اولین پیشنهاد شماست.

چگونه اولین پیشنهاد خود را به یکی از اعضای لیست بازاریابی ایمیل ارائه دهیم.

صفحه تشکر که از طریق ایمیل تأیید برای عضو لیست ایمیل جدید خود ارسال می کنید ، مکانی عالی برای معرفی مشترک جدید شما با اولین نگاه به یکی از محصولات شما است. در اینجا شما بارگیری و پاداشی را که به آنها داده اید به دلیل عضویت در لیست بازاریابی ایمیل آنها و دادن پیشنهاد ویژه به آنها که فقط در صفحه تشکر از شما برای اعضای جدید لیست ایمیل ارائه داده اید ، به آنها می دهید. آه ، بله ، حتماً بر حساسیت زمانی صفحه نمایش تأکید کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا