دنیای وب

اشتراک هدفمند برای بازاریابی ایمیل مستقیم – آنچه در آن است برای من

اشتراک هدفمند برای بازاریابی مستقیم از طریق پست الکترونیکی امروز یک منطقه آنلاین واقعاً محبوب است و این سؤال پیش می آید که این شامل چه مواردی برای من است؟ با یک اشتراک هدفمند برای ارسال مستقیم به ایمیل ، تمام آنچه که این عبارت را نشان می دهد – هدفمند است ، به این معنی که ایمیل ها فقط برای افرادی ارسال می شود که علاقه مند به یک موضوع خاص هستند ، به عنوان مثال ، یک موضوع تخصصی بازاریابی.

اشتراک هدفمند مستقیم برای بازاریابی مستقیم ایمیل نیز امکان پذیر است ، به این معنی که فقط افرادی که انتخاب می کنند یا انتخاب می کنند در لیست شما قرار بگیرند در لیست ایمیل مستقیم قرار دارند که این به معنای مستقیم آن است که مستقیم به فرد مراجعه می کند و یک فرصت مستقیم برای خرید با هر یک وجود دارد. ایمیلی ارسال شد؟

اما این سؤال باقیمانده است ، این برای من چیست؟ برخی از کارشناسان به ما می گویند که ما می توانیم بین 50 سنت تا 1 دلار در هر مشترک در لیست خود ، ماهانه درآمد کسب کنیم. بعضی از ما خیلی بیشتر از این حرفها را می زنیم ، بنابراین این تعداد باید فقط یک تخمین متوسط ​​یا برخی تخمین زده شود.

اما نکته اصلی این است که اگر در راه اندازی کارزار ایمیل خود و ایجاد لیست خود صبور باشید ، اشتراک هدفمند برای بازاریابی مستقیم ایمیل می تواند در افزایش درآمد اینترنت شما بسیار مؤثر باشد.

پس چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

1) یک صفحه فشرده سازی اسکریپت را تنظیم کنید تا فرستنده خودکار خود را فعال کنید

2) ارسال ترافیک به صفحه فشار خود. من بسیار توصیه می کنم از جمله مؤلفه نوشتن مقاله برای استراتژی ترافیک وب.

3) یک کمپین ایمیلی ایجاد کنید که ترکیبی از محتوا ، هدایای رایگان و پیام های فروش را در لیست مستقیم ایمیل شما فعال کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا