دنیای وب

اشکال مختلف بازاریابی اینترنتی چیست؟

در آخرین مقاله ، درباره خودم و چگونگی شروع بازاریابی اینترنتی صحبت کردم. امروز در اینجا توضیح خواهم داد که بازاریابی آنلاین چیست و مدلهای مختلف آن مربوط به آن است ، گرچه همه این موارد فقط با اتصال به رایانه ، لپ تاپ ، آیفون و وای فای شما قابل اجرا است.

در نگاه اول بیشتر افراد به فروش چیزها و درآمدزایی آنلاین می پردازند. اما وقتی از آنها بیشتر درباره آنچه می دانستند سؤال کردم ، بیشتر آنها نگاه خالی به من دادند و تصوری برای جواب دادن بیشتر نداشتند.

زیرا در کشور من سنگاپور – به ویژه با وجود داشتن مالکیت بالای زیرساخت ها و زیرساخت ها ، بسیاری از افراد – به ویژه نسل های بومی و قدیمی – از نظر فناوری بسیار جدید هستند و ترجیح می دهند از طریق کتاب های چاپی و کلاسهای درس در منطقه راحتی یادگیری باشند. با وجود اطلاعات عظیمی که از Google و YouTube می توانند بیاموزند و یاد بگیرند ، رویدادهای ارتباطی از 2 گذشته گذشته ارتباط شخصی تری دارند.

آنچه می توانم بگویم این است که اگرچه بازاریابی اینترنتی انعطاف پذیری کامل به شما می دهد ، اما مدل های مختلفی را نیز دقیقاً زیر آن مانند شرکت های سنتی دارد که می توانند در کافه ها ، کارخانه ها ، دفاتر و فروشگاه ها فعالیت کنند. بدینوسیله ، منافع و منفی را برجسته ، توضیح می دهم و برجسته می کنم.

1. بازاریابی وابسته

این تقریباً ابتدایی ترین چیزی است که من احساس می کنم همه افراد باید اگر تازه و مشتاق اولین دلار خود در اینترنت مانند 10 سال پیش در اینترنت باشند ، شروع کنند.

با تعریف ، محصولات دیگران برای به دست آوردن سهمی از کمیسیون تبلیغ می شوند.

آنها می توانند محصولات دیجیتالی یا اطلاعاتی مانند برنامه های آموزش الکترونیکی باشند که از کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها ، و برنامه ها در سایت های عضویت و همچنین کالاهای مصرفی فیزیکی تشکیل شده اند که افرادی مانند شما و من روزانه از فروشگاه ها و فروشگاه های تجارت الکترونیکی خریداری می کنند.

همچنین می تواند خدماتی مانند پاسخ دهنده خودکار یا ارائه دهنده خدمات ایمیل و تأییدیه مجاز ، ثبت دامنه و بسته های میزبانی وب باشد.

در مورد مکان و چگونگی ارتقاء و پرداخت هزینه ، می توانید در بازارها و شبکه های آنلاین مانند Amazon ، ClickBank ، Market Health ، JVZoo ، Warrior Plus و بسیاری موارد دیگر مشترک شوید که می توانید از طریق جستجوی Google و YouTube پیدا کنید.

2. اطلاعات مربوط به محصول را ایجاد کنید

اینجاست که شما محصول اطلاعاتی یا دوره های آموزش الکترونیکی خود را ایجاد می کنید.

همانطور که در کتاب الکترونیکی ، فیلم ها ، برنامه ها و منابع دیگر وجود دارد ، می توانید آنها را قبل از فروش به عنوان برنامه خود و حتی آموزش ، در سایت های عضویت گروه بندی کنید.

زیبایی این تنها این نیست که شما مالکیت کاملی در تغییر و ارتقاء دارید ، می توانید افراد دیگری را نیز جذب کنید تا شما را به عنوان شرکت های فرعی ارتقا دهند.

برای این کار ، من Optimize Press و WordPress را به عنوان بهترین سیستم عامل های جمع کننده توصیه می کنم اگرچه می توانید با استفاده از ابزار رایگان Kompozer صفحات HTML ایجاد کنید.

3. تجارت الکترونیکی و dropshipping

علاوه بر اطلاعات ، می توانید کالاهای بدنی را نیز تبلیغ کنید.

هر چیزی که می توانید از فروشگاه ها و فروشگاه ها خریداری کنید ، می توانید در وب نیز به بازار عرضه شوید.

لباس ، رایانه ، الکترونیک ، مبلمان ، لوازم خانگی ، بازی ها و بازی های ویدیویی محبوب ترین گزینه ها هستند.

4- مشاوره در مورد مشاغل محلی

اگر در 2 یا 3 مورد ذکر شده در بالا خوب هستید ، می توانید خدمات خود را به شرکتهای کوچک و متوسط ​​که به وب سایت های حرفه ای ، کانالها و تبلیغات رسانه های اجتماعی نیاز دارند ارائه دهید تا در معرض دید حداکثر ، مشتری و فروش قرار بگیرد.

اگر کارفرمایان مربوطه ارزش آنچه را که ارائه می دهید ، می دانند و متوجه می شوند ، تا زمانی که به کمک آنها در تولید مشتری ، فروش و درآمد بیشتری ادامه دهید ، به شما مبلغ بیشتری پرداخت نمی کنند.

5. طراحی برنامه تلفن همراه

در کنار وب سایت ها ، رسانه های اجتماعی و کانال های تبلیغاتی ، برنامه های تلفن همراه نیز نقش مهمی در اقتصاد امروز دارند.

از آنجایی که امروزه اکثر مردم ترجیح می دهند وب سایتها را از طریق آیفون خود جستجو کنند و همچنین به جای اینکه فقط از طریق وب سایتها در گوگل جستجو کنند ، می توانند برنامه ها را بارگیری کنند و مستقیماً دنبال کنند تا به اطلاعات مورد نیاز و مورد نظر خود برسند.

اگر همچنین می توانید در این امر برتری داشته باشید ، می توانید بخشی از بسته بازاریابی خود را نیز به شرکت ها ، رستوران ها و فروشگاه ها ارائه دهید.

6. انتشار کتاب الکترونیکی

با فرض اینکه نمی خواهید با مردم رو در رو صحبت کنید ، می توانید به جای تماس با کارفرمایان محلی ، در کنار بازاریابی وابسته و ایجاد محصول اطلاعاتی در مورد آن فکر کنید.

تمام آنچه شما نیاز دارید مایکروسافت ورد یا Open Office است ، آنچه را که بسیار می دانید بنویسید و می توانید دیگران را قبل از انتشار در PDF از طریق راهنماهای کتاب الکترونیکی یا به فروشگاه Kindle Store کمک کنید.

7. مشاغل آزاد

شما می توانید به خاطر کارهایی که نمی خواهند انجام دهند توسط بازاریابان اینترنتی استخدام شود و برون سپاری را ترجیح دهید.

مانند نوشتن مقاله ، طراحی گرافیک و تولید کلیپ های ویدیویی.

اما مگر اینکه در زمینه توسعه نرم افزار و برنامه باشید ، حقوق ثابت شما از ابتدا کم خواهد بود.

8- فروش وب سایت و وب سایت

این بسیار سودآورترین مدل 8 است که من برجسته کردم.

تمام آنچه شما نیاز دارید فروش دامنه های غنی از کلمات کلیدی یا چشمگیر و وب سایت های سودآور برای خریداران آماده در سایت هایی مانند Flippa و Empire Flippers است.

هر مدلی را که انتخاب کنید ، می توانید تا زمانی که یک کامپیوتر و یک اتصال اینترنتی داشته باشید ، آن را اجرا کنید و در هر مکانی و هر زمان که بخواهید. این زیبایی واقعی بازاریابی اینترنتی است!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا