دنیای وب

اصول Google PageRank که کار می کنند

بگذارید توضیح دهم در حالی که ابزارهای بی شماری برای جستجوگرها وجود دارد ، باید آنها را در ترفندهای خود بگنجانید که برخی از آنها از سایر موارد بسیار مهم هستند.

به هر حال Google PageRank چیست؟ PageRank تعداد دفعات بازدید از صفحه خاص را نشان می دهد. به طور خلاصه ، اهمیت صفحه را نسبت به سایر صفحات مانند آن تعیین می کند. این امر به اهمیت یک سایت خاص با توجه به پیوندهای ورودی و خروجی سایتهایی با محتوا یا موضوعات مشابه تأکید می کند. اصول Google PageRank به دو هدف مشترک ارائه می شود: به ترتیب بررسی محبوبیت سایت و ارزیابی رقابت.

با توجه به اصول Google PageRank ، سه ابزار SEO به ویژه وجود دارد که شما باید آنها را تسلط دهید ، زیرا اینها تأثیر مستقیمی در Google PageRank خواهند داشت.

اولین و مهمترین اصل ، داشتن مطالب مفید و مرتبط است. از این واقعیت که محتوای پادشاه است دست کم نگیرید. به عبارت دیگر ، محتوای ارزشمند را توسعه دهید یا به هیچ وجه آن را ایجاد نکنید. ارسال مقاله باید مختص موضوع یا پرونده شما باشد. فوز را فراموش کنید. آن را پرداخت نمی کند. سایت های عظیم ، که تقریباً به طور مداوم محتوای جدیدی ایجاد می کنند ، دارای شماره صفحه PageRank بالاتر و به دلایل خوبی هستند. وب سایت های غول پیکر هزاران پیوند را به صفحه اصلی خود نشان می دهد ، که به اهمیت آن می بخشد. اگر سایت خود را ایجاد می کنید و مرتباً صفحات را اضافه می کنید ، حتما از لینک های برگشت به صفحه اصلی خود استفاده کنید. پیوندهای خوب یک ضرورت است.

دومین اصل صفحه بندی Google شامل موارد ارسالی فهرست است. یکی از بهترین راهها برای کسب رتبه Google ، ثبت نام در دایرکتوری است. آنها پیوندهایی را از سایتهای محتوای مرتبط ایجاد می کنند. آنها تکراری و کسل کننده هستند ، اما ارزش وقت و تلاش را دارند. اگر نمی خواهید خودتان این کار را انجام دهید ، شخصی را برای انجام این کار استخدام کنید. شرکت هایی وجود دارند که اشتیاق به تجارت شما دارند.

سومین اصل Google PageRank شامل ایجاد توصیف صفحه جذاب برای روبات های موتور جستجو است. توضیحات مربوط به برچسب های متا بالاتر و رده های مختلف در کنار یکدیگر هستند. توجه به این نکته حائز اهمیت است که اگرچه توضیحات متا تگ خوب بسیار مهم است و ممکن است منجر به کسب بالاترین رتبه شود ، موفقیت وب سایت را تضمین نمی کند.

به عنوان مثال ، تصور کنید که شما همه چیز را به درستی انجام داده اید و یک سری توضیحات متا تگ را شامل شده اید ، اما توضیحات انتخاب شده خسته کننده ، اساسی و کسل کننده است. حال فرض کنید یکی از رقبا ، که مستقیماً در زیر شما قرار دارد ، توضیحات مفیدی و آموزنده از سایت آنها ارائه داده است. کدام سایت کلیک بیشتری خواهد کرد؟ تعداد کلیک های وب سایت شما بستگی به توضیحات مؤثر برچسب متا دارد ؛ این می تواند تعداد موارد بازدید از سایت شما را محدود کند.

هنگامی که همه چیز گفته شده و انجام شده است ، وی به سایت باز می گردد. همانطور که مشاهده می کنید ، اصول PageRank Google ، در صورت استفاده مؤثر ، می تواند وب سایت شما را از جاده ماسه سنگ آسفالت نشده به بزرگراه چهار خطه تبدیل کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا