دنیای وب

اطلاعات ایده های محصول

در تلاش برای دستیابی به ایده های محصول اطلاعاتی هستید؟ در اینجا چند ایده وجود دارد که می توانید محصولات اطلاعاتی خود را ایجاد کنید.

راهنماهای گام به گام

یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی انجام کار بنویسید. بسیاری از افراد به دنبال این نوع اطلاعات هستند زیرا چیزی را می خواهند که به راحتی بتوانند آن را دنبال کنند.

به عنوان مثال:

راهنمای گام به گام نحوه ساخت اسفنج کامل ویکتوریا.

راهنمای ساخت قفس خرگوش آسان است

دوره های تحصیل در منزل

گاهی اوقات افراد کمی عمیق تر یا پیشرفته تر به دنبال کاری هستند که بتوانند در وقت خود در خانه انجام دهند. آنها ممکن است روی یک پروژه بلند مدت کار کنند.

ایجاد یک دوره کامل مطالعه از خانه این امکان را برای هرکسی فراهم می کند که از زمین برود تا بتواند کار مورد نظر خود را انجام دهد.

برنامه های آموزشی زنده

همیشه افرادی هستند که می خواهند چیزی زنده یاد بگیرند. آنها را قادر می سازد تا هنگام یادگیری س questionsال کنند. تولید یک برنامه آموزش زنده در مورد چگونگی انجام یا انجام کاری ، نوع دیگری از کالاهای اطلاعاتی عالی است زیرا شما قادر به فروش آن بیش از یک بار هستید!

می توانید آن را به عنوان یک دوره زنده بفروشید ، سپس روی آن ضربه بزنید و بعداً به صورت دوره ای بفروشید.

برنامه های هفتگی

روش دیگر فروش اطلاعات ، تدوین و ارسال تعدادی از دروس به صورت منظم است. می تواند هفتگی ، دوهفته یا ماهانه باشد.

شما می توانید یک سایت عضویت ایجاد کنید تا دروس فقط پس از یک دوره زمانی مشخص در دسترس باشند.

داشتن این نوع کالای اطلاعاتی شما را قادر می سازد درآمد مکرر داشته باشید.

برنامه های آموزشی

ممکن است افراد بتوانند اطلاعات مورد نیاز خود را بدست آورند اما اغلب کسانی هستند که می خواهند بازخورد و پاسخگویی را با همراه داشتن یک برنامه آموزشی داشته باشند.

تنها تفاوت در یک برنامه آموزشی این است که مشتریان شما راهی برای تماس مستقیم با شما دارند. اطلاعاتی که شما ارائه می دهید می تواند دقیقاً مشابه سایر محصولات شما باشد.

قالب های مختلف

همچنین می توانید از قالب های مختلفی برای محصولات اطلاعاتی خود استفاده کنید – مانند قالب ویدیویی ، صوتی یا نوشتاری. شما می توانید از ترکیب این سه در هر محصول اطلاعاتی استفاده کنید.

به یاد داشته باشید ، شما همچنین می توانید یک نسخه فیزیکی از محصول اطلاعاتی خود مانند تبدیل کتاب الکترونیکی به کتاب فیزیکی یا یک سری ویدیو به عنوان DVD ایجاد کنید که قابل ارسال باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا