دنیای وب

اطلاعیه های خبرنامه – آیا شما باید؟

این همیشه یک موضوع حساس برای دارندگان خبرنامه و مشترکان است. بسیاری از ناشران حوزه الکترونیکی از درج تبلیغات پولی در حوزه الکترونیکی طفره می روند.

چرا؟

خوب بیایید از دید شخصی که برای خدمات الکترونیکی شما ثبت نام کرده است ، به آن نگاه کنیم. آنها در وهله اول به منظور کسب اطلاعات مشترک شده اند. اکنون ، من مطمئن هستم که آنها متوجه شده اند که شما شغلی را اداره می کنید و این کار را برای خیریه انجام نمی دهید ، اما حتی در این صورت ، آنها نمی خواهند به طور دائمی فروخته شوند. این نه تنها به تبلیغات پولی مربوط به zine الکترونیکی شما بلکه به تبلیغات شخصی شما نیز مربوط می شود. می دانید ، آن چیزهایی که هر از گاهی به آنجا می ریزید تا چند دلار درآمد کسب کنید. در بیشتر موارد ، مشترکان نمی خواهند با این تبلیغات بمباران شوند. و مطمئناً حداقل در ابتدای کار اصلاً نمی خواهید هیچ تبلیغی برای آنها ارسال کنید. شما می خواهید ابتدا رابطه برقرار کنید.

بنابراین چگونه می توانید با تبلیغات پولی و یا برای این موضوع هرگونه تبلیغات برای e-zine خود کنار بیایید؟

موارد زیر کاملاً ناشی از تجربه شخصی من است. به هیچ وجه پیشنهاد نمی کنم که این تنها راه کنترل وضعیت باشد. تنها چیزی که باید بگویم این است که این برای من مفید بود. ممکن است بخواهید انواع مختلف این مورد را آزمایش کنید و امتحان کنید. این کاملا به خود شما بستگی دارد. من فقط از تجربه خود بهره مند می شوم.

اول از همه ایمیل های من به صورت هفتگی ارسال می شوند ، این بدان معناست که مشترکین من فقط 4 بار در ماه از من می شنوند. من تا بعد از هفته چهارم هیچ اطلاعیه ای اعلاناً یا پولی برای آنها ارسال نمی کنم. سپس ، هر ماه یک بار برای آنها تبلیغ ارسال کنید. معمولاً e-zine روی یک موضوع یا موضوعات مرتبط برای ماه تمرکز خواهد کرد. سپس ، در پایان ماه ، من زمینه فروش خود را به آنها می دهم. به نظر من این مسئله بسیار موثر است زیرا شما یک ماه وقت صرف توضیح یک مفهوم برای آنها کردید و سپس سرانجام ، به آنها نشان دادید که چگونه می توانند با معرفی هر محصولی که برای آن مفهوم تبلیغ می کنید ، آن مفهوم را به سطح بعدی برسانند.

اینگونه است که به تبلیغات شخصی خود نزدیک می شوم.

اما تبلیغات پولی چطور؟

خوب ، برای مبتدیان ، شما باید از نظر شخصی که به شما پول می دهد تا یک تبلیغ را در سایت e-zine خود اجرا کند ، نگاه کنید. آنها می خواهند اطمینان حاصل کنند که تبلیغاتشان به یک لیست پاسخگو و همچنین با اندازه مشخص ارسال می شود. اگر فقط 100 نفر در فضای الکترونیکی خود داشته باشید ، تبلیغات زیادی را مجبور به پرداخت هزینه یک تبلیغ نمی کنید ، مگر اینکه آن تبلیغ خیلی ارزان باشد.

اینگونه است که من برای هر لیست خود به تبلیغات پولی نزدیک می شوم.

حتی تا زمانی که لیست من به حداقل 1000 عضو نرسد ، حتی تبلیغات پولی را در نظر ندارم. در مرحله بعدی ، کاری که من انجام می دهم تبلیغات پیشنهادی بر اساس تعداد اعضا با رشد لیست است. مبلغی که شارژ می کنید به خود شما بستگی دارد ، اما برای من 20 دلار برای یک چهارم صفحه تبلیغات حامی برتر به ازای هر 1000 مشترک شارژ می کنم. اگر من لیستی از 2000 مشترک داشته باشم 40 دلار خواهد بود.

چیزی که من به تبلیغ کنندگان می گویم این است که 1900 مشترک با همان نرخ 1000 دریافت می کنند ، بنابراین ممکن است بخواهید قبل از اینکه این لیست به 2000 برسد ، تبلیغ 20 دلار خود را قفل کنید ، که به زودی انجام می شود.

آیا می خواهید حدس بزنید که با انتشار این خبر ، چه تعداد تبلیغ دهنده دریافت می کنید؟

باز هم ، من هر ماه فقط یک تبلیغ پولی در هر منطقه الکترونیکی ارائه می دهم. بنابراین تنها راه درآمد من این است که بسیاری از تزئینات الکترونیکی را مدیریت کنم. برخی از افراد به همان اندازه که می توانند تبلیغات انجام می دهند و در صورت لزوم هر روز یک تبلیغ انجام می دهند. با عرض پوزش ، اما این روش خوبی برای از بین بردن لیست شما است.

تبلیغات پرداخت شده برای zine شما درآمد تمام وقت ندارند. این فقط چیزی است که می توانید چند دلار اضافی کسب کنید. اگر سایتی از این سایت را از دست ندهید ، وقتی صحبت از اجرای تبلیغات برای مشترکانتان می شود ، خوب خواهید بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا