دنیای وب

اعترافات بسیار تنبل به PDF پیوست

تنها چیزی که می توانم بگویم عجب است!

با عرض پوزش برای شروع با چنین مجوزی ، اما اگر این کتاب را خواندید ، تمام آنچه که باید بگویید WOW نیز هست! من شخصاً کتابهای بازاریابی اینترنتی زیادی می خوانم که حاوی اطلاعات مفیدی است. من توانستم برخی از تکنیک ها را پیاده سازی کنم اما همیشه با کمترین نتیجه و همیشه احساس می کردم چیزی وجود ندارد.

اعترافات بسیار تنبل یک شرکت وابسته در بازاریابی وابسته معنی ندارد. بلافاصله ، کریس رمپل اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد تا بیشتر کتابهای IM.

این کتاب به 6 بخش اصلی تقسیم شده است که کریس می توانست بطور جداگانه بیش از آنچه برای این راهنما بدست آورده بود بفروشد. شش بخش در واقع یک طرح برای یک استراتژی بازاریابی موفقیت آمیز وابسته است. اعترافات وابسته فوق العاده Lazy شما را در کل مراحل ایجاد وب سایتی مخصوص افرادی که آماده خرید محصولی هستند که شما تبلیغ می کنید راهنمایی می کند.

بعد از خواندن راهنما ، من به هنگام اجرای کامل ، متوجه پتانسیل استراتژی او شدم. آیا کار مشترکی وجود دارد؟ مسلماً آنجا! هنگامی که کریس به معنای “تنبلی” است ، بدین معنی است که پس از تنظیم همه چیز ، وب سایت شما به صورت خودکار موفق می شود.

بنابراین با اعترافات اعتباری Lazy Super Affiliate چقدر می توانید به موفقیت برسید؟

پتانسیل درآمد با استراتژی های او بی پایان است. پس از خواندن این راهنما ، تقریباً می توانید هر دسته بندی را که محصولی را با شرکتهای تابعه ارائه می دهد ، ایجاد ، شستشو و کپی کنید. شما در واقع قادر خواهید بود از این راهنما برای تبلیغ محصولات اطلاعاتی (Clickbank) و همچنین محصولات فیزیکی استفاده کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا