دنیای وب

اعترافات همسر یک بازاریاب شبکه – آیا به همسرتان با MLM خیانت می کنید؟

بیایید در مورد چیزی صحبت کنیم که به نظر می رسد در صنعت بازاریابی شبکه ای بسیار محبوب است اما بندرت درباره آن صحبت می شود.

آیا از طریق بازاریابی شبکه ای به همسرتان خیانت می کنید؟

بازاریابی شبکه ای می تواند فشار و استرس زیادی به ازدواج وارد کند. این می تواند دلیل بسیاری از نارضایتی ها و تنش های ناگفته باشد که گاهی منجر به نابودی نهایی رابطه می شود. در اینجا چند نکته و پیشنهاد شخصی در مورد چگونگی ایجاد یک تجارت موفق در بازاریابی شبکه ای ضمن حفظ سلامت ازدواج و خانواده خود آورده شده است!

این یادداشتی است که شوهرم سه ماه پس از پیوستن من به شرکت جدیدم برایم نوشت.

بیا

از زمان شروع کار جدید احساس می کنم طلاق گرفته اید و با تجارت بازاریابی شبکه ای خود ازدواج کرده اید.

ما وقت را با هم نمی گذرانیم ، شما همیشه می روید ، و وقتی اینجا هستید ، تلفنی هستید ، یا یک نمایش دارید ، یا در اینترنت. احساس می کنم من را کاملاً تنها گذاشته ای و حضور در کنار هم سرگرم کننده نیست زیرا همه صحبت های شما کار شماست. اگر به اندازه تلاش و شغل خود برای من و ازدواج خود وقت و تلاش بگذارید ، من خوشبخت ترین مرد جهان خواهم بود.

اگرچه من ممکن است صنعت یا میزان زمان و تلاشی را که برای تحقق آن لازم است درک نکنم ، اما می دانم که این امر ازدواج ما را خراب می کند و دوستی و برخی چیزها تغییر کرده است. لطفاً قرار دادن من روی مشعل را متوقف کنید و به یاد داشته باشید که من اولین عشق شما هستم.

شوهر غافل شما!

ما به عنوان بازاریاب شبکه ، ممکن است روابط خود را با همسران ، شوهران ، دوست پسرها ، دوست دخترها یا افراد قابل توجه خود از بین ببریم و متوجه این موضوع نشویم. وقتی برای اولین بار نامه او را خواندم ، مثل این شدم “چه جهنمی که می گویی شغل من است ، من سعی می کنم برای خانواده خود پول دربیاورم تا (و من) انعطاف پذیری داشته باشیم تا هر زمان که بخواهیم آنچه را می خواهیم انجام دهیم. و شما شکایت می کنید؟ – وقتی بیش از 50 ساعت در هفته به عنوان شغل خود در این شرکت کار می کردم مشکلی داشتید. همه اینها از کجا آمده است؟ “

بعد از اینکه با شوهرم قلب جدی داشتم ، فهمیدم که اگرچه فکر می کردم کار خوبی برای خانواده ام انجام می دهم ، اما از آنچه باعث خوشحالی ما به عنوان زن و شوهر و دوستان صمیمی شد غفلت کردم.

استرس از کجا ناشی می شود؟

آنچه من دیدم اشتیاق و عزمی خستگی ناپذیر متمرکز بر یادگیری کار من و ساختن یک امپراتوری موفق بود که آن را یک دیوانگی جنون آمیز می دانست. من آن همسری شدم که برای آمدن به رختخواب باید التماس می کرد و مجبور شدم برای انجام هر کاری که مربوط به ساختن تجارتم نیست ، از کامپیوتر دور باشم یا رشوه بگیرم.

این طور نیست که من می خواستم وقت بیشتری را صرف کامپیوتر خود کنم و درمورد کارهایی که افراد پردرآمد انجام می دهند مطالعه کنم و سعی کنم راه حل جادویی را پیدا کنم که تجارت من را به سطح بالاتری می رساند. این طور نیست که من بیشتر از اینکه با شوهرم صحبت کنم دوست داشتم حفاری کنم. این طور نیست که من می خواستم بیشتر از این که یک شب را در یک قرار ملاقات بگذرانم و با آقایی که دوستش داشتم در آغوش بکشم ، با مشتریان یا مشتریان بالقوه خود معاشرت کنم. من داشتم همان کاری را می کردم که می کردم خسته شدم از بس خسته ام و بی حال MLM راهی من برای رسیدن به جایی بود که می خواستم خانواده ام باشند. این ما را به عنوان بدهی و رهن تعریف می کند رایگان!

بنابراین با شنیدن احساسات شوهرم ، وقت آن رسیده است که قلبی قلبی داشته باشیم و در تلاش برای اتصال و حل “مشکلات” ما هستیم ، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که توصیه می کنم اگر می خواهید ازدواج خود را از یک قطار بدست آورید ، فورا آنها را اجرا کنید.

1. توافق داشته باشید شما و همسرتان باید در یک صفحه با توجه به دلایل ثبت نام و دیدگاهی که از شرکت و خانواده خود دارید. ایجاد یک دیدگاه مشترک با همسرتان در مورد آنچه می خواهید به دست بیاورید و توافق کامل در مسیری که می خواهید به عنوان یک خانواده طی کنید بسیار مهم است. پرونده سازی درمورد شناخت همسرتان کاملاً قابل اعتراض است و خودخواهانه و بی احساس به نظر می رسد. اگر همسرتان حمایت کننده نباشد ، ممکن است شما در یک نبرد سخت مشغول باشید و رسیدن به موفقیت را برای شما دشوار کند. به همسرتان درک روشنی از دلیل ثبت نام خود بدهید تا آنها داستان کامل و همه حقایق را داشته باشند تا در حمایت از تجارت شما تصمیم مناسب و موجهی بگیرند.

2. برای کار و وقت خانواده وقت بگذارید همیشه باید زمان مشخصی برای زمان کار و خانواده تنظیم شود. با هم ، برای فعالیت های مربوط به کار و زمان های مشخص برای فعالیت های خانوادگی ، عاشقانه ها ، کلیساها و غیره زمان های مشخص تعیین کنید. هنگامی که با برنامه موافقت کردید ، به آن پایبند باشید و در صورت نیاز به اصلاحیه در مورد آن بحث کنید و قبل از اینکه متعهد شوید کاری را انجام دهید که با برنامه مطابقت نداشته باشد ، ابتدا موافقت شوهر خود را جلب کنید تا جای تعجب نداشته باشد. هیچ چیز مهمتر از خانواده شما نیست ، نه تجارت شما ، نه اسپانسر یا مجری ، نه پیشنهاد و نه هیچ چیز دیگری! شما یاد می گیرید که “نه” یا “در آن زمان در دسترس نیست ، آیا می توانیم برنامه ریزی مجدد کنیم؟” مطمئن شوید که تلفن شما در زمان خانواده نیز خاموش است ، اگر یک تماس به پست صوتی ارسال شود شما را نمی کشد. بهت قول میدم!

3. “Office-Time” را تنظیم کنید هیچ کس نیازی به جذب نیرو ، جستجوی افراد ، برگزاری جلسات یا نشستن مقابل کامپیوتر در تمام ساعات شبانه روز ندارد. یک بار دیگر ، توافق کنید که چند ساعت در هفته می توانید به کار خود اختصاص دهید.

4. روز خود را در اولویت قرار دهید شب قبل بدانید که برای روز بعد باید چه کاری انجام دهید. این به شما کمک می کند تا روی موارد مهم تمرکز کنید و در کارهای خود به طور موثر و مثمر ثمر حرکت خواهید کرد. یک برنامه و روال معمول بازاریابی تنظیم کنید ، فعالیتهای خود را مشخص کنید ، به طوری که بدون فکر کردن تمام روز کار نکنید ، فقط متوجه شوید که واقعاً به دلیل بی نظمی و تمرکز فکری ، چیزهای زیادی کسب نکرده اید. اگر زمان مشخصی برای برقراری تماس ، جستجوی آینده ، آموزش ، رشد شخصی و غیره و غیره داشته باشید ، می بینید که روز شما نرمتر خواهد بود و در پایان روز یا بهتر از آن وقتی زمان خانواده است ، گیج نخواهید شد.

5. شکست ها و موفقیت های خود را گزارش دهید اغلب اوقات ، بهترین ایده ها از طرف شوهران ما ارائه می شود. خواه در هواپیما باشند یا نه ، تجربیات و پیروزی های خود را با آنها در میان بگذارید. ارتباط با آنها به آنها اجازه می دهد تا بدانند که شما به آنچه آنها فکر می کنند اهمیت می دهید و از نظرات و پیشنهادات آنها قدردانی می کنید. با درگیر کردن همسرتان در کار شما ، نه تنها درک بهتری از صنعت به دست می آورند ، بلکه درک می کنند که شما چقدر سخت و متعهد هستید تا او را موفق کنید.

تمام توان خود را انجام دهید تا همسرتان را در گوشه و کنار خود قرار دهید. امیدواریم این پیشنهادات ساده به شما ، همسرتان و تجارتتان کمک کند که در یک صفحه باقی بمانند ، بنابراین نه تنها آزادی مالی شکوفا می شود ، بلکه ازدواج و خانواده نیز رونق می گیرند!

آنچه من با شما در میان نگذاشتم شوهرانم هستند. آس در پیام خود. او گفت:

Dre –

هرگز از رویاهای خود دست نکشید شما اشتیاق خاصی هستید که من در مورد شما دوست دارم … فقط مطمئن شوید که آن را کمی بیشتر با من به اشتراک بگذارید!

شوهر من بهترین دوست من ، و پشتیبان نهایی من است. بنابراین ، با این وجود ، زوجین ، حمایت از احساسات ، چشم اندازها و رویاهای دوستان و MLMers شما ، هرگز عشق اول شما را فراموش نمی کنند. موفقیت چیزی نیست که شما کسی را برای اشتراک با آن نداشته باشید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا