دنیای وب

اعلام جنگ علیه دزدی دریایی اینترنتی

موضع درک شده و غالباً مورد حمایت سرمایه داران سرگرمی در مورد “دزدی دریایی اینترنتی” هنوز محقق نشده است. این صنعت از مفهوم و شیوه های “به اشتراک گذاری پرونده” در میان کاربران اینترنت پشتیبانی نمی کند. دزدان دریایی بازاریابی اینترنتی مقصر هستند و هرج و مرج و بی اعتمادی را در میان غول ها تبلیغ می کنند.

“جعل ایمیل” ، “نشت ایمیل” و “دام وب سایت” از جمله موارد محرمانه بی اعتمادی به دزدی دریایی اینترنتی است. یک کاربر متوسط ​​اینترنت در مبارزه با دزدی دریایی نیز می تواند از گام های صنعت سرگرمی بهره مند شود. استفاده از نرم افزارهای امنیتی ، روشهای محافظت از مرورگر ، فایروال ها و سایر ابزارهای پیشگیرانه برای کمک به حمله در امنیت و امنیت اشتراک فایل و ارتباط بین کاربران اینترنت.

هکرهای فکری MediaDefender را تحریک کردند تا علیه آنها جنگ کند. هکرها گفتند که ایمیل های کارمندان MediaDefender به منظور کشف اسرار شرم آور در مورد نبرد با دزدی دریایی در صنعت سرگرمی در حال پخش آنلاین است.

بازار هدف – شرکت سرگرمی ، معرفی / دموی محصول و تولید کننده

MediaDefender ، یک واحد مستقر در کالیفرنیا از ArtistDirect Inc. ، فروشنده بسیاری از مشتریان در صنعت سرگرمی است. استودیوهای فیلم سازی و شرکت های ضبط کننده از خدمات آنها برای جلوگیری از اشتراک فایل با محتوای آنها استفاده می کنند. آنها می گویند این دزدی دریایی است. فروشنده “فریب و فریب” را ارائه می دهد. هدف این است که اینترنت را با پرونده های جعلی پر کنید که به نظر می رسد در مکان یابی آنها دشوار است. این تلاشی برای فرار از دست هکرها است.

تبلیغات و تبلیغات بد

سارا مک براید ، نویسنده مقاله “گروه ضد دزدی دریایی که از نشت ایمیل رنج می برند” ، گفت که اطلاعات مربوط به تلاش های MediaDefenders از طریق ادعای نشت نامه های الکترونیکی کارمندان منتشر شده است. مقاله در Market Place – The Wall Street Journal ، صفحه 1b ، دوشنبه ، 17 سپتامبر 2007 منتشر شده است.

از مسابقه باید به چه نکاتی توجه کنید

افشای ادعا شده: این شرکت در حال توسعه یک وب سایت MiiVii است که به افراد امکان می دهد فیلم ها ، نمایش های تلویزیونی و موسیقی دارای حق چاپ را بارگذاری و بارگیری کنند ، به گفته مک برید. پس از نصب ، افراد همچنین می توانند مخفیانه فعالیت افراد دیگر را ردیابی کرده و با استفاده از نرم افزار موجود در وب سایت MediaDefender را مطلع کنند. McBride گزارش داده است كه این شركت در حال آزمایش وب سایت MiiVii بوده است ، اما هدف آن به دام انداختن كاربران در دام است. گفته می شود که بلاگوسفر “محصولی جعلی” بوده است. بر اساس این مقاله ، یک کارمند MediaDefender اظهار داشت که این شرکت در حال بررسی چگونگی درز ایمیل ها است.

برنامه ریزی – مشارکت بالقوه و / یا اتحاد

بنابر یک ایمیل ، MediaDefender همچنین به نظر می رسد در حال نصب نرم افزار بر روی رایانه های مشترک کاربران MiiVii با تبدیل آنها به سخت افزار ضد دزدی دریایی است. به نظر می رسد این پرونده ها ، برخی از آنها ، کپی معتبری از آهنگ ها و فیلم های مورد هدف دزدان دریایی هستند ، در حالی که بارگیری را برای ساعتها به گره ها می بندند.

روش تحویل محصول / حمل و نقل و تبلیغات

مرورگرهای اینترنتی که برنامه های ویژه ای را بارگیری کرده اند قادر به دریافت اطلاعات هستند. مک براید گفت که این ایمیل ها در سایت هایی با دسترسی آسان مانند TorrentFreak.com ظاهر می شوند.

تبلیغات ، اگرچه ، تبلیغات بد – رفتارهای غیراخلاقی

برخی از داده های شخصی در ایمیل ها مانند شماره تلفن ، شماره های تأمین اجتماعی و ایمیل خصوصی Ips گنجانده شده است. همچنین به نظر می رسد همراه با ایمیل ها ، هکرها می توانند تماس های تلفنی MediaDefenders را کنترل کنند. بر اساس این گزارش ، یک فایل صوتی که از طریق تلفن در حال چرخش است ، ادعا می کند مکالمه بین دادستان ایالت نیویورک و مدافع مدیا را نشان می دهد.

بیانیه ماموریت شرکت و محصول

مک براید گفت که دفتر دادستان کل از اظهار نظر در این باره خودداری کرد. این واقعیت که MediaDefender در معرض نشتی قرار گرفته است می تواند برای شهرت این شرکت عقب باشد. “شما شرکتی دارید که مأموریت آن جلوگیری از دسترسی به مطالب دارای حق چاپ در اینترنت است.” نقل از مک براید توسط اریک گارلند ، مدیرعامل Big Champagne LLC ، شرکتی که به صورت آنلاین محتوای دزدی دریایی را ردیابی می کند ، نقل شده است. وی می گوید: این ایمیل ها حاوی اطلاعاتی در مورد روش های مختلف و راه حل های فنی برای ردیابی کاربران P2P و غیرفعال کردن خدمات P2P است.

مک براید

برای چه باید مراقب بود

بر اساس این گزارش ، وبلاگ نویسان فناوری ، بیت هایی از ایمیل های قابل دسترسی در اینترنت را گرفته و در سایت ها قرار می دهند. مک براید می نویسد ، صنایع موسیقی و فیلم سالها با مبارزه با دزدی دریایی آنلاین از طریق دادخواستها ، کمپینهای آگاهی عمومی و تاکتیکهایی مانند دزدی ادبی ، مبارزه کرده اند.

دزدی ادبی چیست؟

فریب IP:

تکنیکی که برای دسترسی غیرمجاز به رایانه استفاده می شود ، جایی که یک متجاوز پیام هایی را با آدرس IP به رایانه می فرستد که نشان می دهد پیام از یک میزبان معتبر است. برای ورود به جعل IP ، یک هکر ابتدا باید از تکنیک های مختلف برای یافتن آدرس IP یک میزبان مطمئن استفاده کند و سپس هدرهای بسته را طوری اصلاح کند که به نظر برسد بسته ها از آن میزبان می آیند. روترهای مدرن و آرایش های فایروال می توانند در برابر جعل IP محافظت کنند. از مقاله به نظر می رسد که صنعت سرگرمی تمایل زیادی به جلوگیری از دسترسی کاربران اینترنت و یا به اشتراک گذاشتن فایلهای حاوی موسیقی و / یا فیلم دارد. اعتقاد من در واقع ، اگر صنعت سرگرمی خواهان کنترل کامل (تولید ، بازاریابی ، تبلیغات و انتقال رسانه های فیلم و موسیقی) باشد ، به طور انحصاری ؛ شما باید معضل دزدی ادبی را کنترل کنید. در صورت تمایل مصرف کننده به خرید محصول ، باید آن را از صنعت سرگرمی و / یا نمایندگان آن خریداری کند.

نظر من: اگر این صنعت نمی خواهد هکرها از محصولات (محصولات) خود سو استفاده کنند ، بنابراین همه چیز را از اینترنت دور نگه دارید. به اشتراک گذاری پرونده ها بین کاربران اینترنت غیرقانونی است. اینترنت یک پروژه متوسط ​​رایگان است.

http://www.BoulwareEnterprises.com

منبع تحقیق: Market Place ، سارا مک براید ، وال استریت ژورنال ، صفحه 1B ،

دوشنبه ، 17 سپتامبر 2007.

و

کلاهبرداری: Webopedia.com و پایگاه داده شخصی Boulware Enterprises

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا