دنیای وب

افزایش محتوای ویدیوی آنلاین شما

به نظر می رسد تعداد بیشماری از مطالعات و نظرسنجی ها موافقت دارند که مشاهده آنلاین ویدیو تعداد زیادی تولید می کند و به زودی سرعت آن کاهش می یابد.

طی ماه اول سال 2011 ، بیش از 170 میلیون کاربر اینترنت آمریکایی به طور متوسط ​​14 ساعت و نیم محتوای رسانه های آنلاین را تماشا کرده اند.

فراتر از این ، 66 درصد از شرکت کنندگان در یک مطالعه اخیر بیشتر از یک سال پیش محتوای ویدیویی آنلاین تماشا می کنند. رقمی که انتظار می رود در سال آینده رشد چشمگیری داشته باشد.

افزایش روزافزون میزان تماشای ویدیوی آنلاین ، بسیاری از شرکت ها را بر آن داشته است تا با تمرکز بیشتر بر اینترنت ، فعالیت های تبلیغاتی خود را مرتب کنند.

در مطالعه ای دیگر ، شرکت ها با اختصاص حداقل 5 درصد از بودجه تبلیغات تلویزیونی خود به تلاش های بازاریابی آنلاین ، میزان نمایش تجاری آنها را افزایش داده و به بینندگان جدیدی دسترسی پیدا کردند که قبلاً از طریق تلویزیون غیرقابل دسترسی بودند.

این یافته ها نشان دهنده ارزش بسیار زیاد کمپین های ویدیویی آنلاین برای شرکت های بازاریابی B2B و مشتریان آنها است. علاوه بر هزینه کمتری نسبت به کمپین های رسانه ای سنتی ، محتوای ویدئویی آنلاین توسط کاربران اینترنت در هر مکان از طریق دستگاه های تلفن همراه قابل دسترسی است.

محتوای ویدئویی آنلاین می تواند ابزاری فوق العاده موثر برای تبلیغات تجاری و تولید سرنخ باشد. با این حال ، دستیابی محتوای شما به هدف مورد نظر می تواند به دلیل شناوری زیاد ویدیو در وب چالش برانگیز باشد.

این که آیا شما قبلاً یک کمپین ویدیویی آنلاین راه اندازی کرده اید یا در مرحله ساخت آن هستید ، در اینجا چند پیشنهاد وجود دارد که تلاش شما را برای بازاریابی تجاری در وب بهبود می بخشد.

خلاصه متن YouTube

YouTube با بیش از دو میلیون بیننده روزانه ، شاید مطمئن ترین بستر آنلاین برای تبلیغ محتوای ویدیویی باشد. اما به سادگی بارگذاری محتوای خود در YouTube برای جلب نظر بینندگان کافی نیست.

یکی از اصلی ترین راه های کشف محتوای ویدئویی YouTube توسط افراد ، جستجوی کلمات کلیدی است. با بهینه سازی موتور جستجو (SEO) که نقشی اساسی در نوردهی دارد ، مهم است که یک خلاصه متن همه ویدیوهای YouTube شما را همراهی کند. خلاصه باید یک توصیف دقیق و جذاب از ویدئو باشد که شامل کلمات کلیدی و پیوند به وب سایت شما باشد. عدم درج خلاصه متن اساساً هدف این کارزار بازاریابی ویدیویی را شکست می دهد زیرا بعید است کسی ویدیوی شما را ببیند در صورتی که نمی داند در مورد چه چیزی است.

بازاریابی ایمیلی

ویدئو قادر است اطلاعات بیشتری را در هر دقیقه منتقل کند و متقاعد کننده ترین روش برای ارائه اطلاعات محصول در مقایسه با سایر بسترهای رسانه ای است. با در نظر گرفتن این نکته ، تهیه ویدیو در تلاش های بازاریابی پست الکترونیکی فقط عملی است. برخی از نظرسنجی ها نشان می دهد کمپین های بازاریابی از طریق پست الکترونیکی شامل ویدیو می توانند نرخ تبدیل را تا 300 درصد افزایش دهند. استفاده از فیلم همچنین شانس شما را برای دستیابی به مشتریان احتمالی که در درجه اول از طریق دستگاه های تلفن همراه به ایمیل آنها دسترسی دارند افزایش می دهد.

اینها فقط دو روش برای تقویت حضور آنلاین کمپین ویدیویی بازاریابی اینترنتی B2B شماست. مهم نیست که چطور تصمیم می گیرید محتوای ویدئویی خود را در اینترنت تبلیغ کنید ، مهم است که به یاد داشته باشید کیفیت بینندگان از کمیت مهمتر است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا