دنیای وب

اقتصاد شما در مقابل اقتصاد

شاید از خود بپرسید که چگونه افراد می توانند اقتصاد خود را ایجاد کنند. غیر ممکن به نظر می رسد ، درست است؟ خطا

در واقع ، افرادی هستند که هر روز مشاغل خانگی موفقی را شروع می کنند. شما می توانید یکی از آنها باشید. ویژگی مشترک همه این افراد علاقه آنها به آزادی مالی است. آنها از اقتصاد متنفر هستند. آنچه در مورد اقتصاد می بینید این است که شما هیچ كنترلی بر سرنوشت خود ندارید.

فقط کافی است داستان عمر و ملیندا مارتین را بررسی کنید. آنها را گوگل کنید. تماشا کنید که چگونه آنها خود را از بی خانمانی به ایجاد مشاغل آنلاین با درآمد 7 رقمی و تسلط بر مدیران در JV تقریباً در همه جا ارتقا داده اند.

بنابراین ، شما باید بدانید که چگونه می توانید اقتصاد خود را ایجاد کنید. سریعترین و کمترین راه دشوار شروع کار خود در اینترنت است. بدون درد به این معنا که برخلاف تجارت سنتی ، بودجه 100 دلاری می تواند سریع پیش رود.

شروع کار چندان دشوار نیست. فقط کافیست چیزی را که دوست دارید پیدا کنید و تبلیغات محصولات را در یک مکان مناسب به انتخاب خود شروع کنید تا کمیسیون های وابسته را بدست آورید.

وقتی شروع به دیدن سودهایی می کنید ، در نهایت باید وب سایت خود را داشته باشید. این امر به شما کمک می کند تا در زمینه تخصص خود ، متخصص شوید. همچنین برای ایجاد لیست پستی خود موقعیت بسیار بهتری دارید.

پول همیشه در این لیست است. چرا؟ شما همیشه می توانید محصولات خود و محصولات خود را تبلیغ کنید. آنها به شما اعتماد می کنند و از شما خرید می کنند.

مکان های بسیاری وجود دارد که می توانید برای شروع یک برنامه ارزان قیمت آموزش و مشاوره دریافت کنید.

بازار اینترنتی به شما این مزیت را می دهد که ابزارهای زیادی وجود دارد که می توانید برای اتوماسیون و پیشبرد تجارت خود از آنها بهره ببرید.

اینگونه اقتصاد خود را ایجاد و کنترل می کنید. شما تصمیم می گیرید که چه مدت می خواهید درست کنید و چقدر می خواهید درآمد کسب کنید.

حالا بیایید نگاهی به اقتصاد بیندازیم … اقتصادی که شما نمی توانید کنترل کنید. متأسفانه 95٪ مردم فکر می کنند چاره ای برای برون رفت از این اقتصاد ندارند.

چگونه میتواند باشد؟ اینترنت خود با سرعت برق در حال تغییر است و فرصت های زیادی با آن فراهم می شود که در هسته اصلی آن نیاز به ارائه راه حل و خدمات بی پایان است.

دقیقاً چه اتفاقی در اقتصاد می افتد؟

من این موضوع را به شکلی تجزیه خواهم کرد که درک آن برای شما آسان باشد. اقتصاد یک سیستم عظیم است. همه ما به نوعی در اقتصاد شرکت می کنیم. با این حال ، بیش از 95٪ افراد کار می کنند. آنها برای افراد دیگر کار می کنند. برای دیگران با پرداخت هزینه ای ثروت بسازید و ایجاد کنید. اینها مراحل معمول در اقتصاد است:

تحصیلات خوبی داشته باشید

مدارس با یک هدف کودکان را آموزش می دهند. برای ایجاد مجموعه ای از فرصتهای تجاری آینده برای شرکتها. کودکان باید از تحصیلات و نمرات خوبی برخوردار باشند. شاید مدرک دانشگاهی بگیرید.

هنگامی که یک فرد نزدیک به 16 سال تحصیل را به پایان رساند ، شروع به جستجوی کار در اقتصاد می کند.

بخاطر داشته باشید که برخی از مشاغل ، دستمزد بهتری دارند و افراد احساس پیشرفت می کنند. هدف کلی این است که شغل خوب شما به نوعی به شما امنیت دهد و تا رسیدن به سن بازنشستگی کار کنید.

بنابراین ، یک شغل خوب باید حقوق مناسبی به شما پرداخت کند و بیمه درمانی ، دندانپزشکی و درمانی برای شما فراهم کند. مهمتر از همه ، درآمد بازنشستگی شما را تضمین می کند که می توانید با آن از ثمرات کار خود لذت ببرید.

با این حال ، آنچه در اقتصاد توجه نمی کنید این است که شما بقیه عمر خود را صرف ایجاد ثروت و ایجاد دارایی برای شخص دیگری کرده اید.

بالاخره شما کار را بدست آوردید و؟

صاحب مشاغل زندگی شما را کنترل می کند. شما باید هر روز به محل کار خود رفت و آمد کنید ، خانواده خود را کنار بگذارید و ساعت های طولانی را سپری کنید.

موفقیت در تجارت باعث ارتقا می شود. به روز رسانی ، به نوبه خود باعث ایجاد فشار و استرس بیشتر در زندگی شما می شود. آن جلسات بی پایان که باید در آنها شرکت کنید ، مشتریانی که باید قراردادشان را ارائه دهید.

همه اینها بیشتر و بیشتر به توجه و وقت شما نیاز دارد. تماس های تلفنی هرگز متوقف نمی شوند. دفتر خاطرات قرار ملاقات هایی را که باید با آنها همراه باشید تصور کنید.

درباره متن هایی صحبت کنید که باید به آنها پاسخ دهید ، حتی در هنگام رانندگی با این کار زندگی خود را به خطر می اندازید.

موفقیت در اقتصاد قیمت دارد. برای اینکه بتوانید خواسته ها و فشارهای کسب و کار خود را برآورده کنید ، باید فداکاری زیادی کنید. شما زمان کمتری با خانواده ، دوستان و عزیزانتان می گذرانید.

در بیشتر موارد ، بیشتر روابط به طلاق ختم می شود زیرا تمرکز یکی از همسران بیشتر و بیشتر بر روی شغل و کمتر بر روابط است.

بله ، شما باید حقوق (مالیات) خود را پرداخت کنید.

در تنظیمات فوق ، شما باید مالیات خود را پرداخت کنید. شناخته شده است که صاحبان مشاغل یا کارمندان ، صرف نظر از وضعیت شغلی شما ، مالیات بیشتری نسبت به کارفرمایان یا شرکتها پرداخت می کنند.

و این یک دلیل دارد ، یا تا حدودی توجیه می شود.

اگر شرکت ها مالیات را با همان نرخ کارمندان خود بپردازند ، در موقعیت ایجاد شغل نیستند. به هر حال ، حقوق و دستمزد با هزینه های اضافی مانند کمک کارفرمایان به مزایای بهداشتی ، دندانپزشکی و بازنشستگی همراه است.

این تنها دلیل اعتصاب بیشتر مردم است. کارفرما استدلال می کند که افزایش حقوق شما یا شما باعث می شود که آنها نتوانند کار خود را گسترش دهند و افراد بیشتری را برای پاسخگویی به تقاضا استخدام کنند.

آنها ترجیح می دهند حقوق شما پایین بیاید و درآمد آنها افزایش یابد. همه به نام سهامداران است و از آنجا که با آنها کار می کنید ، نمی توانید یکی از آنها (سهامداران) باشید.

در واقع بودجه کارفرمایان بیش از آن است که تصور کنید. آیا می دانید آنها تخفیف های زیادی برای WISB دریافت می کنند تا تصادفات یا صدمات صفر یا حداقل در محل کار را گزارش دهند.

در مورد آن ساعات طولانی که با هزینه کمتری می گذرانید صحبت کنید!

شما باید ساعتهای زیادی را صرف شغل خود کنید. به نظر می رسد که جدول زمانی هر روز متورم می شود. هرچه تجربه شما با یک کارفرما بیشتر باشد ، مشکلات بیشتری از شما انتظار دارند که حل کنید.

افزایش حقوق یا حقوق شما برای نگه داشتن شما در شغل فعلی کافی است. به هر حال ، اقتصاد در حال بهبودی از رکود جهانی است. شما نمی خواهید جان دو باشید که از کار اخراج شد.

از دست دادن کنترل

شما معمولاً كنترلی بر نحوه انجام كار خود ندارید. رئیس شما آن را کنترل می کند. فقط وقتی رئیس شما آن را تأیید کند ، مرخصی می گیرید. مهم نیست که چند ساعت کار کرده اید یا ارزش ذاتی شما در محل کار خود آورده اید … دستمزد ثابت می ماند.

در همین حال ، قبض هایی برای پرداخت ، برق ، گاز ، تلفن ، اینترنت و موارد دیگر دارید. شما به سختی هزینه های خود را می پردازید. شما همچنان عقب می مانید و شروع به فکر شغل دوم می کنید. حتی این شما را از شرایط سخت خارج نمی کند.

سطح استرس شما شروع به اوج می گیرد و سلامتی شما آسیب می زند و ارتباط برقرار می شود.

به طور خلاصه ، داشتن یک کار روزانه بسیار تأسف آور است. در پایان زندگی کاری شما ، واقعاً چیزی برای نمایش وجود ندارد. تورم از درآمد بازنشستگی شما فراتر خواهد رفت و به بازی خود ادامه خواهید داد.

این یک داستان واقعاً ناراحت کننده را به یاد من می آورد. من سالها در بازار پول بوده ام و سعی کردم مقداری پول را به خانه منتقل کنم. مرد بازنشسته ای را دیدم که با شخصی که پشت میز است بحث می کند. در مورد مبلغی که وی باید بپردازد اختلاف نظر وجود داشت. از گفتگوی بعدی دریافتم که آقایان در دوران بازنشستگی هستند. درآمد بازنشستگی او کافی نبود و قرار بود هر هفته دیر به تأخیر بیفتد.

او هر هفته برای گرفتن وام در مقابل چک بازنشستگی به این بازار پول می آمد. وقتی حقوق می گرفت ، بازپرداخت می کرد و سپس پول بیشتری قرض می کرد. در زمان نوشتن این مقاله ، هزینه وام 21 دلار در هر 100 دلار است.

می توانید خودتان تصور کنید که با هر بار ملاقات وضعیت مالی این آقا رو به زوال بود.

شما نمی خواهید آن آقا باشید. شما باید در مورد چگونگی ایجاد اقتصاد خود با استفاده از اینترنت که ارائه می دهد ، فکر کنید.

برای شروع به مهارت خاصی احتیاج ندارید. هرکسی می تواند این کار را انجام دهد.

شروع کنید

شروع کار همانطور که قبلاً گفتم کار سختی نیست. آیا چیزی می دانید که هیچ کس نمی داند؟ از این طریق می توانید درآمد کسب کنید. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که دریابید اشتیاق شما چیست. در بازاریابی اینترنتی ، کار بر روی مواردی که به آنها علاقه دارید کار را از تلاش های بازاریابی اینترنتی شما خارج می کند.

شما در موقعیتی خواهید بود که از کاری که قرار است انجام دهید لذت ببرید و این بر وضعیت شما تأثیر می گذارد و انگیزه شما را بالا نگه می دارد.

بیاموزید که چگونه مناطقی را پیدا کنید که بتوانید در ازای دریافت کمیسیون محصولات را تبلیغ کنید ، بازاریابی سهامداران ساده ترین راه برای ورود به بازاریابی آنلاین است. شما به محصولات خودتان نیازی ندارید. شما به راحتی محصولات دیگران را برای کارمزد تبلیغ می کنید. فضای دیجیتال کارمزدهای بالاتری را فراهم می کند و در برخی موارد 100٪ محصول جلوی تبلیغاتی را به شما می دهد.

بیشتر تلاش شما صرف تحقیق روی مخاطب هدف شما خواهد شد تا دریابید که با چه مشکلاتی روبرو هستند. پس از دانستن این موضوع ، محصولی را پیدا می کنید که به حل این مشکل کمک می کند و آنها از لینک شما خرید می کنند و حقوق شما را دریافت می کنید.

از این طریق ساده است.

در مقاله بعدی من ، در مورد روشهای مختلفی که می توانید از طریق اینترنت درآمد کسب کنید ، صحبت خواهم کرد. خیلی راه ها برای انجام دادن این وجود دارد. وبلاگ نویسی یکی از آنهاست.

نتیجه

در یک اقتصاد عمومی ، همه ما کنترل وقایعی را که در پی دستیابی به آزادی مالی ما اتفاق می افتد ، نداریم. رویدادهایی مانند رکود اقتصادی می تواند منجر به از دست دادن شغل شود.

شما اساساً در اقتصاد در حال ایجاد ثروت هستید.

شما باید به راههایی که می توانید آزادی مالی بدست آورید ، نگاه کنید. این کار را فقط می توانید با استفاده از قدرت اینترنت برای ایجاد اقتصاد خود انجام دهید.

در اینجا ، شما رئیس خود هستید و اگر درست کار کنید می توانید به معنای واقعی کلمه پول خود را چاپ کنید.

شما باید تفکر خود را مرور کرده و مربی دریافت کنید تا بتوانید از دانش او برای هدایت خود در بزرگراه ها و کسب سود آنلاین استفاده کنید.

پس جلو برو و شروع کن فقط به یاد داشته باشید که همانطور که در مراحل یادگیری هستید ، باید در ابتدا کار کنید. با گذشت زمان و وقتی که بیشتر چیزها به طبیعت دوم تبدیل می شوند ، شما باید برای سود بیشتر بشویید و این کار را تکرار کنید.

وقتی اقدام مداوم انجام می دهید ، نتایج را مشاهده خواهید کرد و در نهایت به زمانی می رسید که حقوق روزانه شغل خود را بازپرداخت می کنید. اکنون این آزادی مالی است.

پس از آن آسمان حد است. بسیاری از مردم می گویند … شما فقط توسط تخیل خود محدود هستید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا