دنیای وب

الگوهای ایمیل و بازاریابی از طریق ایمیل – تکنیک های ضد گلوله HTML / CSS برای حفظ امنیت شما

در مقاله این هفته ، ما جنبه کدگذاری بهترین روشهای بازاریابی از طریق ایمیل را بحث خواهیم کرد. من سعی خواهم کرد که تا حد امکان شفاف سازی کنم ، اما هرگز دریغ نکنید و در مورد هر گونه سوال احتمالی با من تماس بگیرید.

همه ما می دانیم که ایجاد / سفارشی سازی الگوهای ایمیل ممکن است چالش برانگیز باشد ، به ویژه هنگامی که می خواهید ظاهر یکسانی از مبارزات ایمیل خود را در همه این صندوق های پستی حفظ کنید. نسخه های Outlook (2000 ، 2002 ، 2003 ، 2007 ، 2010 ، 2011 ، 2013) ، Apple Mail ، Hotmail (اکنون Outlook روی دسک تاپ) ، Yahoo ، GMail ، Thunderbird ، SpiceBird ، Windows Live Mail ، GMX ، AOL ، Opera Mail ، Fox نامه ، گنجشک ، IncrediMail ، یادداشت های لوتوس ، Eudora. این لیست ادامه دارد.

سپس تلفن های همراه ، تبلت ها ، آیفون ها ، دستگاه های اندرویدی ، تلفن های ویندوزی و غیره نیز داریم.

اگر مدتی است که با الگوهای ایمیل و مشکلات ارسال آنها سر و کار دارید ، قطعاً می دانید که مواردی که بیشترین ریزش مو را دارند ، نسخه های Outlook ، Hotmail و Gmail هستند.

1- اولین موارد اول: همیشه باید از INLINED CSS استفاده کنید

برخی از سرویس های ایمیل ، به ویژه GMail ، همچنان آدرس ایمیل CSS را سلب می کنند. از این رو هنگام ارسال کمپین خود همیشه باید از CSS درون خطی استفاده کنید.

ترفند این است که با یک نسخه داخلی شروع کنید و از تمام CSS موجود در بخش HEAD ایمیل خود استفاده کنید. این به شما کمک می کند سبک ها را راحت تر و سریعتر از سبک های داخلی سفارشی کنید.

تمام تغییرات ارائه را ایجاد کنید ، و سپس هنگامی که ایمیل خود را با تمام محتوا و ارائه به پایان می رسانید ، فقط از یک برنامه آنلاین استفاده کنید که به شما کمک می کند تا به راحتی همه CSS کد را وارد کنید. من ابزار Inliner Mailchimp را ترجیح می دهم.

2 – از شیم یا حاشیه استفاده نکنید. از آن برای برنامه ریزی استفاده نکنید ، از آن برای محتوا استفاده نکنید

واقعیت: شما نمی توانید به padding و حاشیه ها اعتماد کنید.

وقتی صحبت از ایمیل های HTML می شود همیشه باید از یک روش مبتنی بر جدول استفاده کنید. اگر به padding یا margin نیاز دارید ، برای دستیابی به این هدف فقط از برچسب های HTML “tr” و “td” در جدول استفاده کنید. با این کار بسیاری از سردردها شما را از بین می برد. مخصوصاً در Outlook از میز استفاده کنید ، موهای خود را پس انداز کنید.

3 – جداول خود را برای Outlook در برابر تجربه ضد گلوله طراحی کنید

برنامه های شما همیشه باید شامل برخی از الگوی “خاص” پیش بینی خون باشد.

در داخل میز خود ، لطفا فقط اطمینان حاصل کنید که از ویژگی های آستر تلفن و فاصله سلول برخوردار هستید ، و به آنها مقدار صفر دهید.

هرگز فراموش نکنید که این سبک را به ویژگی سبک جدول برچسب های HTML خود اضافه کنید:

و هرگز فراموش نکنید که این سبک را به ویژگی سبک برچسب های HTML خود اضافه کنید:

4 – شکافهای پیکسلی تک در زیر تصویر شما؟

خوب ، این باعث حملات قلبی بسیاری برای همه ما شده است که درگیر تجارت ایمیل هستیم.

برچسب td که تصویر شما را در بر می گیرد باید دارای سبکی از خط 1 پیکسل باشد. من می دانم که عجیب به نظر می رسد (سلام ، این HTML مربوط به دهه 90 است) ، اما کار می کند.

5 – چشم انداز به طول خط یک سلول خالی جدول احترام نمی گذارد. چرا اینطور است؟

سر و کار داشتن با ایمیل HTML نیز به معنای سر و کار داشتن با دهه 90 است. در بالا ما در مورد استفاده از پدها و حاشیه های مبتنی بر جدول بحث کردیم ، اما برخی از نسخه های Outlook هنوز این روش را نادیده می گیرند و به طور خودکار برای سلولهای جدول کاملاً پیکسلی ارتفاع 20 پیکسل تعیین می کنند.

بنابراین این راه حل است:

شما باید از الگوی زیر در داخل برچسب های td خود استفاده کنید.

و لطفاً به یاد داشته باشید که یک “nbsp” را بین زبانه های باز و بسته قرار دهید. Td.

6 – چرا Gmail همه ایمیل ها را نشان نمی دهد؟

وقتی ایمیل شما بیش از 102 کیلوبایت است ، GMail آنرا کوتاه می کند و به جای آن عبارت “نمایش پیام به طور کامل” را نشان می دهد. برای جلوگیری از این اتفاق ، آدرس ایمیل خود را که کمتر از 102 کیلوبایت است ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا