دنیای وب

اما نور در اینجا بهتر است ، افسر!

رابرت مور در کتاب خود با عنوان “یک قدم کوچک که می تواند زندگی شما را تغییر دهد – راه کایزن” به شوخی قدیمی زیر می گوید:

شب یک مستی در پیاده رو زیر قطب روشنایی خزید.

یک افسر پلیس به نزد او آمد و پرسید: چه کار می کنی؟

مستی در پاسخ گفت: “من به دنبال کلیدهای ماشین خودم هستم.”

مأمور به چراغ نگاه کرد و از مست پرسید ، “من هیچ کلید ماشین را نمی بینم. آیا مطمئن هستید که آنها را در اینجا گم کرده اید؟”

السکر پاسخ داد: “نه ، من آنها را در آنجا گم کردم.” او به منطقه ای در پیاده رو در سایه اشاره کرد.

سپس پلیس پرسید ، “خوب ، اگر آنها را در آنجا گم کنید ، چرا به اینجا می روید؟”

مستی به او نگاه کرد و گفت: “زیرا نور در اینجا بهتر است”.

چگونه بسیاری از ما دوست داریم وقتی کاری انجام می شود مقصر باشیم؟

آیا از یک تجارت اینترنتی ، یک برنامه بازاریابی شبکه ای یا مشاغل مستقر در خانه درآمد کسب کرده اید؟ وب سایت بدی بود ، یک بازار اشباع و یک کلاهبرداری بود.

این چراغ را در آنجا بدرخشد ، افسر!

اخیراً ایمیلی از کسی که علاقه مند به یک برنامه اینترنتی است که من با آن بازی می کردم دریافت کردم. استاد تا حدودی روشن کرده است که اگر “برنامه” در یک بازه زمانی معقول درآمد کافی تولید نکند ، فقط باید ثابت کند که این یک کلاهبرداری است! او به این مفهوم فکر نکرد که کار واقعی باید “کار کند” ، نه فقط “کار”.

آیا تاکنون با کسی ملاقات کرده اید که به شما بگوید یک برنامه بازاریابی شبکه ای خاص کلاهبرداری یا کلاهبرداری بوده است ، حتی اگر شما شخصا افرادی را بشناسید که در این برنامه موفق شده اند؟ یا شاید شما افرادی را می شناسید که از این محصول یا خدمات استفاده می کردند و بسیار راضی بودند. اگر سعی کردید شخص دیگر را متقاعد کنید که او اشتباه کرده است ، خیلی سریع فهمید که ذهن او را به دست گرفته است ، و چیز زیادی وجود ندارد که بتوانید در مورد آن انجام دهید.

وای! این عالی نخواهد بود اگر ما بتوانیم افراد زیرمجموعه خود را وادار به اصرار در جنبه های مثبت تجارت خود مانند کسانی که در ضد زوال ما هستند و ما را به سرگرمی سوق می دهند؟

می بینید ، این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و صدمه دیدند ، نه آنقدر که در کتاب های جیبی ، مانند غرورشان. آنها شکست خورده اند ، مجروح شده اند! نه ، متاسفم ، تجارت ، شرکت ، کل جامعه بازاریابی شبکه ای شکست خورده است! آنها اعتماد خود را به همه ما دادند و نکته بعدی که آنها می دانستند ، پول خود را از دست داده اند ، شاید دوستان و خانواده شان گریه کنند … حداقل فکر می کردند! مقصر دانستن این امر غیرممکن است.

پس راه حل چیست:

خوب ، برای مبتدیان ، تا حد امکان با استخدام کنندگان بالقوه باز و صادق باشید. من و شما می دانیم که شما بیشتر در موفقیت در این تجارت شکست خورده اید. با این حال ، ما دائماً تبلیغات را تبلیغ می کنیم ، “فقط ثبت نام کنید و رول پول را طی دو هفته مشاهده کنید” … یا برخی از این زباله ها.

این افراد به دنبال راهنمایی ما هستند. ما باید این راهنمایی را ارائه دهیم ، که شامل یک نمایش واقع بینانه از پتانسیل تجاری است.

من نمی گویم که ما باید به همه استخدام کنندگان بالقوه بگوییم که آنها احتمالاً شکست خواهند خورد یا چیزهایی از این دست ، اما باید به آنها بگوییم که اگر می خواهند موفق شوند ، آنها عمل خواهند کرد. آنها مجبورند از روی مبل پیاده شوند ، کارت پستالهایی ارسال کنند و به برخی از ایمیل ها پاسخ دهند ، هر چه! آنها باید کاری انجام دهند ، شما و من این را می دانیم.

آنها همچنین مجبورند این کار را برای مدتی انجام دهند و “برخی از زمان” کاملاً غیرقابل پیش بینی است. همچنین ، اکثر برنامه ها کاملاً خودکفا نیستند. شاید همه ما باید کاری را انجام دهیم تا ورودیمان ادامه پیدا کند … حداقل تا زمانی که در صدر باشیم و ما نوعی برنامه بازنشستگی را آماده کرده ایم!

ما باید به اعتراضات صادقانه به مردم پاسخ صادقانه بدهیم:

  • این برای من کار نخواهد کرد
  • من نمی دانم چگونه آن را عملی کنم.
  • من این را همه جا می بینم. چگونه می توانم با آن درآمد کسب کنم؟
  • این غیرقانونی است
  • من نمی فهمم که قرار است چه کاری انجام دهم.

لیست ادامه و ادامه می یابد و نشان دهنده عدم دانش و تجربه قابل توجهی در استخدام کنندگان احتمالی ما است. این وظیفه ماست که آنها را آموزش دهیم و آنها را برای این دنیای جدیدی که انتخاب کرده اند برای ورود به کشور آماده کنیم … اگر بتوانیم آنها را به سمت آن سوق دهیم.

پس از ورود به برنامه ، ماموریت ما این است که از آنها انگیزه بگیریم ، به سؤالات آنها پاسخ دهیم ، ابزار ارائه دهیم و به آنها آموزش دهیم.

تام “بیگ آل” در كتاب كوچك عالی خود “سوپر پیش بینی: پیشنهادات ویژه و سیستم های سریع شروع” استفاده از آنچه او A.S.K می نامد خلاصه می كند. سیستم. درخواست ها. مخفف گروه های مراقبت خودکار.

من اینجا وارد سیستم Big Al نخواهم شد ، اما توصیه می کنم نسخه ای از کتاب را پیدا کنید و بخوانید.

هدف از کیت مراقبت خودکار ، فراهم کردن ابزار جدید برای موفقیت در استخدام جدید است. ما نمی توانیم به یکباره همه جا باشیم و نمی توانیم کار را برای اعضای جدید نزول خود انجام دهیم. با این حال ، ما می توانیم مجموعه ای از اطلاعات و دستورالعمل ها را جمع آوری کنیم که به اعضای جدید کمک می کند تا موفقیت مورد نظر خود را بدست آورند. اگر ما این راهنمایی را ارائه دهیم ، و اگر به فرد پاسخ ها و اطلاعات صادقانه ای درباره انتظارات و توانایی های برنامه ما داده شود ، امیدواریم که آنها موفق شوند ، اما اگر نه ، آنها درک درستی از آنچه ممکن است نادرست باشد ، و بهتر است ، تاکنون ، خواهیم فهمید که آنها قبلاً فریب نخورده اند. جامعه بازاریابی یا شبکه بازاریابی اینترنتی.

در مقاله دیگری برای من با عنوان “بهترین نوع تبلیغات” ، خاطرنشان می کنم که بیشترین و مؤثرترین تبلیغات در جهان مشاهده واقعی و صمیمانه رضایت مشتری است. همین امر در مورد مشاهده واقعی و صمیمانه شخصی که احساس تقلب می کند نیز صدق می کند.

حتی اگر شکست آنها واقعاً به این دلیل بود که آنها همه کارهای لازم را برای انجام این کار انجام نمی دادند ، آنها در هر نقطه به جز خودشان ، کانون توجه را درخشیدند. وقتی نتوانیم امکان برقراری تلفن مستقیم یا شبکه بازاریابی بالقوه را با احترام و صداقت درمان کنیم ، روند اضافه کردن یک بازاریاب قوی و صریح را به خط گسترده ای می بینیم که تجارت ما را مشکوک یا بدتر می داند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا