دنیای وب

املاک و مستغلات سالت لیک سیتی

از کوه به دره ، انواع مختلفی از خواص سالت لیک سیتی برای انتخاب وجود دارد.

کابین ها:

کابین های واقع در کوه های ضلع شرقی دره دریاچه سالت لیک محل فرار عالی برای کسانی است که خانه ای در دره (یا در نزدیکی آن) دارند. علاوه بر فراهم کردن مکانی برای فرار ، کابین ها می توانند یک سرمایه گذاری باشند.

بسیاری برای اسکی در یکی از بسیاری از استراحتگاه های یوتا می آیند. برخی از آنها در محل استراحتگاه اقامت خواهند داشت ، در حالی که دیگران می خواهند در چند مایل از محل رفت و آمد در یک کابین استراحت کنند. اگر پول برای یک سرمایه گذاری طولانی مدت دارید ، خرید یک کابین به عنوان سرمایه گذاری ایده خوبی است. در صورت اجاره کابین برخی از مفاهیم مالیاتی وجود دارد ، بنابراین از آن آگاه باشید. همچنین باید کابین را در بین بازدیدکنندگان تمیز کنید یا به کسی پول بدهید تا آن را برای شما تمیز کند.

اگر در حال حرکت هستید:

فعالیتهای زیادی برای انجام در یا در نزدیکی سالت لیک سیتی وجود دارد. می توانید در کوه های مجاور پیاده روی و اسکی کنید یا در یکی از تئاترهای عالی سالت لیک شرکت کنید. اما قبل از اینکه بتوانید ساکن شوید و از سالت لیک سیتی لذت ببرید ، می خواهید مکانی برای زندگی پیدا کنید.

املاک و مستغلات / مسکونی در سالت لیک سیتی:

مانند اکثر شهرهای دیگر ، سالت لیک سیتی املاک مسکونی متنوعی را ارائه می دهد. این شهر دارای آپارتمان ، خانه های شهری و خانه های لوکس است. تعداد زیادی برای فروش در داخل شهر وجود ندارد ، اما هنوز فضای زیادی برای حومه در حومه دریاچه نمک وجود دارد.

در غرب و جنوب غربی دریاچه نمک بسیاری از جوامع جدید و در حال توسعه وجود دارد که می توانید برای یک خانه جدید خرید عالی داشته باشید. اگر به خانه جدید علاقه ای ندارید ، بسیاری از خانه های زیبا وجود دارند که از چند سال قبل وجود داشته اند و خانه های دیگری (اگرچه هنوز هم زیبا هستند) وجود دارد که از دیرباز وجود داشته است.

مطمئناً شما ترجیحات خود را در مورد سن خانه خود خواهید داشت. موارد دیگری وجود دارد که به شما کمک می کند در مورد منطقه ای که برای زندگی انتخاب می کنید تصمیم خوبی بگیرید. یک بنگاه املاک و مستغلات می توانند به شما کمک کنند محله ای با نرخ بزهکاری کم را که نزدیک یک مدرسه ابتدایی ، راهنمایی و خوب یا دبیرستان است پیدا کنید.

اگر در حال جابجایی به جای دیگری هستید ، همچنین باید در نظر بگیرید که سالت لیک سیتی در حال گسترش حمل و نقل عمومی خود ، به ویژه راه آهن سبک است. اگر به استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی علاقه دارید ، ممکن است بخواهید به قطار سبک نزدیک شوید.

املاک و مستغلات / تجاری در سالت لیک سیتی:

سالت لیک انواع مختلفی از فضای اداری را ارائه می دهد. ساختمانهایی وجود دارد که می توانید یک دفتر یا یک طبقه کامل برای شرکت خود اجاره کنید. اگر مشاغل خود را به سالت لیک سیتی منتقل می کنید ، یا اگر تجارت شما از قبل در سالت لیک سیتی واقع شده است ، اما در حال گسترش است ، چندین آژانس املاک و مستغلات وجود دارد که در زمینه املاک تجاری تخصص دارند.

جستجوی یک ملک:

شما می توانید در دو روزنامه مشهور سالت لیک سیتی ، Deseret News و The Salt Lake Tribune ، به دنبال املاک تجاری و مسکونی باشید. همچنین می توانید با یک ملکی که در زمینه املاک و مستغلات سالت لیک سیتی تخصص دارد تماس بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا