دنیای وب

امپراتوری قابل حمل شما – بررسی کتاب

من به تازگی خواندن “امپراتوری قابل حمل شما: چگونه می توان در هر کجا پول بدست آورید ، در حالی که می توانید کاری را که دوست دارید انجام دهید” به پایان رسانیدم ارسال شده توسط پت اوبراین. من به عنوان یک وبلاگ نویس و کارآفرین حرفه ای آنلاین ، دوست دارم هر کتابی را که می توانم با موضوع کسب درآمد آنلاین پیدا کنم ، بخوانم. انتظارات بالایی برای این داشتم ، اما بیشتر می خواستم و در کل ناامید شدم.

همانطور که از عنوان پیداست ، این منبع به شما یاد می دهد که چگونه می توانید با آنچه دوست دارید درآمد کسب کنید.

من منتظر یک راهنمای گام به گام در مورد چگونگی کسب درآمد بودم. این کتاب تقریباً هیچ اطلاعات واقعی در مورد چگونگی کسب درآمد با موفقیت ارائه نمی دهد. همه چیز ساده شده است و اطلاعاتی است که اصلاح و تاریخ بندی شده است. این یک کتاب مرجع قوی نیست. نویسنده نویسندگان زیادی را تبلیغ می کند که خود و دوستانشان را نیز تبلیغ می کنند. احساس می کردم بیشتر از یک تهیه کننده که قرار است به من کمک کند ، بروشور فروش را می خوانم. فصول به خوبی مشخص نشده و بدون هیچ گونه تداوم از نقطه ای به نقطه دیگر پرش می شود.

یک نقطه روشن در کتاب وجود داشت ، و این فصل نگرش و داشتن ذهنیت درست است. این بسیار مهم است و این چیزی است که افراد زیادی متوجه آن نمی شوند. نویسنده کلمات بزرگی از خرد و تشویق را به اشتراک می گذارد و احساس می کند از این منظر چیزهای زیادی از آنها دریافت کردم.

در پایان ، من این کتاب را توصیه نمی کنم زیرا راهنماهای بسیار بهتری برای مطالعه چگونگی کسب درآمد آنلاین وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا