دنیای وب

انتخاب آژانس بازاریابی: آیا به کمک حرفه ای نیاز دارید؟


آیا شما به یک چشم بازاریابی حرفه ای نیاز دارید؟ فقط می توانید به یک سوال پاسخ دهید. شما در مورد چگونگی دستیابی به اهداف شرکت خود 30،000 فوت مربع دید دارید.
اما همانطور که تصمیم خود را ارزیابی می کنید ، بگذارید دو پیشنهاد ارائه دهم:
اول اینکه ، بازاریابی بد از عدم بازاریابی بدتر است. دلیل این امر آن است که جبران احساسات بد بیش از در نظر گرفتن نوع ، به زمان و هزینه بیشتری نیاز دارد.
دوم ، انجام بیشتر کارهایی که قبلاً انجام می دادید کافی نیست – اگر بازاریابی سنتی مانند تبلیغات ، تماس های خارجی ، ایمیل و صفحات زرد انجام می دهید. دنیای کار بسیار فراتر از این ابزارها تکامل یافته است. ماهیت تعاملی اینترنت اهمیت بیشتری نسبت به بازاریابی “فشاری” سنتی به بازاریابی ورودی داده است. و اگر این کلمات آشنا نیستند ، این نشانه آن است که وقت آن است که یک متخصص را بیاورید.
اما ما شما را در تاریکی نگه نخواهیم داشت. فروش ورودی برای ترسیم پیش بینی های دورتر از اندازه گیری یا احترام به آنها است. فشار بازاریابی اصطلاحی رایج برای بسیاری از ابزارهایی است که ممکن است با آنها آشنا باشید: تماس تلفنی ، تبلیغات ، بازاریابی تلفنی و هر روش دیگری که برای انتقال پیام خود به بازار هدف خود استفاده می کنید. از طرف دیگر ، فروش ورودی وجود دارد که به بازار هدف کمک می کند تا شما را در جستجوی کمک به راحتی پیدا کند. این ابزار شامل ابزارهایی مانند بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است که راهی برای اطمینان از وب سایت شما دارای همان کلمات کلیدی است که افراد به احتمال زیاد هنگام جستجوی محصول یا خدمات شما از آن استفاده می کنند. اما شما باید کارهای شگفت انگیزی را با موتورهای جستجو و پیش بینی های بالقوه انجام دهید. و سئو یکی از بسیاری از ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی داخلی است.
همانطور که لورا راموس ، در تحقیقات فورستر ، در مورد چگونگی تبدیل شدن به یک هندو منسوخ ، نوشت: “این فقط راه حل تبلیغات جدید نیست ، بلکه فقط تبلیغات غیرقانونی نیست. و دسترسی به رسانه های اجتماعی راه حل مشکل است. لازم است.”
آیا حاضرید برای جلب توجه مورد نیاز برای رشد ، چیزهای جدیدی را امتحان کنید؟

.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا