دنیای وب

انتشار آنلاین رایگان: نکات با کیفیت بالا

ابزارهای چاپ آنلاین رایگان مانند Amazon Kindle می توانند ابزاری عالی برای کسب درآمد در اینترنت باشند. تنها چیزی که نیاز است این است که بیشترین سود را به طور متوسط ​​بدست آورید تا بیشترین سود را از سرمایه گذاری خود ببرید. در اینجا نکات مفیدی وجود دارد که می توانید برای چاپ کتابهایی که در این فرآیند فروش می کنند و درآمد کسب می کنند استفاده کنید.

1. یک عنوان و جلد منحصر به فرد ایجاد کنید – برخی از افراد قبل از نوشتن درباره عنوان و جلد آن فکر می کنند تا ساختار نحوه تهیه کتاب خود را داشته باشند. دیگران پس از اتمام کتاب و ایده ای از هدف کتاب خود ، این کارها را انجام می دهند. روش هر چه باشد ، مهم این است که یک عنوان و جلد منحصر به فرد ایجاد کنید. این کار شما را در لانه متمایز می کند و به شما در فروش بیشتر نسخه ها کمک می کند.

2. به سراغ ویرایش حرفه ای بروید-یکی از مهمترین کارهایی که باید به عنوان یک شرکت انتشاراتی واقعی انجام دهید ، ایجاد کتابی است که ارزش چاپ دارد. یافتن ایده های خوب و تبدیل آنها به نوشتن خوب اولین قدم در این زمینه است. اطمینان از ثبت قانونی آن مرحله بعدی است. در اینجا تصاویر مربوط به خدمات ویرایش حرفه ای آمده است. این خدمات اطمینان می دهد که محصول نهایی تا حد ممکن بی عیب و نقص است. شاید ساده نباشد ، اما سرمایه گذاری ارزشمندی است.

3. تنظیم یک برنامه بازاریابی – ممکن است حتی یک کتاب با کیفیت خوب هم خوب پیش نرود زیرا خیلی خوب منتشر نمی شود. اینجاست که بازاریابی واقعی مطرح می شود. مهارت های بازاریابی مناسب به کتاب شما کمک می کند تا راه های بیشتری را بدست آورد ، به شما کمک می کند نسخه های بیشتری بفروشید و در نتیجه سود بیشتری کسب کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید از ابزارهای آنلاین مانند وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی استفاده کنید. همچنین می توانید از نویسندگان دیگر برای تقویت کتاب خود کمک بگیرید. همچنین می توانید از SEO به نفع خود استفاده کنید. کتاب خود را درست فشار دهید و پس از آن به هدف بازاریابی خود خواهید رسید.

4. کتابهای زیادی بنویسید-همانطور که قبلا ذکر شد ، می توان با واسطه در انتشارات آنلاین کتاب خوبی نوشت و باز هم فروش کمی داشت. در این صورت ، نوشتن کتاب های زیاد ضروری است. کتابهای متنوعی تهیه کنید که انواع طاقچه ها را پوشش می دهند ، یا می توانید روی یک یا دو طاقچه تمرکز کرده و در آن متخصص شوید. داشتن کتابهای بیشتر به شما زمان بیشتری برای تهیه می دهد. در عین حال ، این یک راه عالی برای نشان دادن توانایی شما در نوشتن یک کتاب عالی به خوانندگان است.

5. کتاب خود را مرور کنید – مرور کتاب راهی عالی برای تقلب در انتشار کتابهای اضافی است. با این حال ، این غیر معمول نیست که شخصی نقد و بررسی کتاب شما را انجام دهد. اینجاست که خدمات حرفه ای از آن سرچشمه می گیرد. وب سایت های مشهوری وجود دارند که با پرداخت هزینه نقد و بررسی کتابهای حرفه ای را ایجاد می کنند. من به شما توصیه می کنم که آنها را بررسی کنید. آنها نت های با کیفیت و هدفمند ایجاد می کنند. و حتی اگر آنها یک یا دو چیز بد در مورد کتاب شما بگویند (هیچ کتابی کامل نیست) ، چنین نقدی به کتاب شما آزادی و مشروعیت می بخشد.

اگر درگیر انتشارات آنلاین رایگان هستید ، از این نکات استفاده کنید. این در مرحله بعدی به شما کمک می کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا