دنیای وب

انتشار کتاب الکترونیکی اشتباه انجام شد

بله ، من جلوتر می روم و یک کتاب الکترونیکی را که معلوم شد یک فاجعه کامل است ، می پذیرم. کمی بیش از دو سال است که من آخرین کتاب الکترونیکی خود را منتشر کردم … و دوباره ، افتضاح بود و ماند. من این کتاب الکترونیکی را بدون تکمیل مرحله حیاتی تحقیق در بازار ، به بازار منتقل کردم و به این ترتیب درس سختی در مورد موفقیت کسب و کار آموختم: تقاضای بازار ، صاحبان مشاغل هوشمند و کارآفرینان!

نقاط درد را از مخاطب هدف بفهمید

هنگام ایجاد ساختاری برای این کتاب الکترونیکی ، شما یک اشتباه بسیار سنگین مرتکب شده اید که باید از آن دوری کنید. صادقانه بگویم ، این دومین باری است که من این کار را انجام داده ام: به جای گوش دادن ، تماشای و درک آنچه بازار می خواهد ، تصمیم گرفتم که می خواهم درباره چه چیزی بنویسم. اشتباه بزرگ! مبنای اساسی موفقیت کسب و کار ، ارائه محصولات یا خدمات مورد نیاز بازار است نه آنچه که فکر می کنم آنها می خواهند. چگونه می توانید به این هدف برسید؟ در اینجا چندین نکته جهت برای جلوگیری از جلوگیری از این خطا وجود دارد و بنابراین هزینه و وقت و منابع ارزشمندی را برای شما به ارمغان می آورد:

  • از منابع آنلاین رایگان برای انجام تحقیقات بازار مانند آمازون ، یوتیوب ، انجمن های آنلاین ، گروه های فیس بوک ، مجلات ، روزنامه ها و ابزار کلید واژه Google استفاده کنید
  • یک بازار قوی را با سطح متوسط ​​تا بالای فعالیت رقابتی و همچنین چیزی که به آن علاقه مند هستید شناسایی کنید
  • برای ایجاد یک برنامه ریز کتاب الکترونیکی یک مهلت ثابت (حداقل 3 روز تا بیشتر از 5 روز) تعیین کنید

هنگامی که به تحقیقات بازار خود و طرح کلی کتاب الکترونیکی که ایجاد کرده اید اطمینان دارید ، زمان آزمایش بیشتر است. توصیه می کنم علاوه بر ایجاد کلیپ ویدئویی در یوتیوب با ارائه صفحه نمایش حداقل 5 اسلاید در مورد یک بخش در کتاب ، حداقل 3 مقاله (150-200 کلمه مقاله) با موضوع کتاب الکترونیکی بنویسید و در بسیاری از سایت های eine منتشر کنید. حالا بنشینید و حداقل 5 روز صبر کنید. در روز ششم ، تعداد بازدیدهای ایجاد شده برای هر دو مقاله و فیلم های YouTube را بررسی و تجزیه و تحلیل کنید. بسته به نتایج ، یا به جلو بروید و کتاب الکترونیکی یا بررسی را بر اساس نظرات ارائه شده به پایان برسانید. یکی دیگر از ابزارهای آزمایش عالی که از Google AdWords استفاده می کند.

ما راه حل های مرتبط و با ارزش ارائه می دهیم

مجازات بارز دیگری که من به صورت مکتوب نوشتم تسهیل وام تجاری است که ارتباط من با ارائه راه حل های مرتبط و با ارزش برای نقاط درد مشخص نبود. این نتیجه اولین اشتباه بزرگ بود که مخاطب مورد نظر هیچ نقطه درد نداشت. من فکر می کنم می توانید بگویید که من “پرده” دارم. من خوانده ام و دیده ام که بهترین فروشندگان آنهایی هستند که نکات درد مشتریان را درک نمی کنند ، بلکه راه حل های عملی را ارائه می دهند که محصولات و یا خدمات آنها برای کمک به خلاص شدن از شر درد درد مشتریان ارائه می دهد. چگونه می توانید برای نقاط درد مشتری ، راه حلهای عملی ایجاد و ارائه دهید؟ همه اینها برای درک “نیاز” مشتریان شما است. فهمیدن به زمان و تلاش نیاز دارد و به همین دلیل مهم است که وقت خود را برای سرمایه گذاری در تحقیقات بازار صرف کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا