دنیای وب

انقباض و صورت؟

از زمان ظهور ایمیل ، پیام های متنی ، پیام رسانی فوری و سایت های شبکه های اجتماعی ، مردم از احتمال بالابودن معاشقه ، امور عاطفی و – لحظه ها نگران و نگران هستند. ماجراهای جنسی

آیا این واکنش ناشی از تشدید واقعی تقلب است ، یا از یک مجامع تمایلات و رفتاری که به طور فزاینده ای در دسترس و در دسترس است ، همیشه وجود داشته است؟ به عبارت دیگر ، آیا واقعاً فکر می کنید که شما یا افرادی که می شناسید اکنون بیش از آنچه در محیطی خالی از رسانه الکترونیکی باشند ، معاشقه و تقلب می کنند؟ من نیستم! من نمی خواهم! و نه افرادی که می شناسم. حداقل بیش از آن چیزی که قبلاً در آن زندگی می کردیم ، مثلاً قرن هجدهم.

بی احتیاطی شخصیت های عمومی به این نظر انتقادی در مورد استفاده از رسانه های الکترونیکی برای اهداف اجتماعی دامن زد. فرماندار مارک سنفورد یک نمونه بارز مدرن است. هنگامی که روزنامه کارولینای جنوبی یکسری نامه های الکترونیکی بین سنفورد و معشوقه آرژانتینی وی راه اندازی کرد ، برخی افراد در فن آوری بزهای قربانی برای زنا را یافتند. شاید این ماجرا از طرف یکی از دوستانش مطرح شود که ادعا می کند پسر عمویش همسر خود را به زنی سپرده است که در مای اسپیس ملاقات کرده ممکن است این غوغا را ایجاد کند. این یک غذای عالی برای روانشناسان ، روزنامه نگاران و همه کسانی است که در اظهارنظرهای اجتماعی سرگردان هستند. من بدون شک شواهدی از این شایعات را در صفحه های تلویزیون ، مجلات و وب سایت های معروف دیده ام. در مورد موضوعاتی مانند بایدها و نبایدها در معاشقه با پیامک ها ، اینکه چگونه دوستان فیس بوک به شکارچیان جنسی تبدیل می شوند و چرا پیام رسانی فوری منجر به انجام امور دفتری می شود ، به ما آموزش داده می شود. چه کسی واقعاً این وسایل را خریداری می کند؟

آیا ما به عنوان یک فرهنگ واقعاً آنقدر در مشاهده تعاملات کلامی خود وسواس داریم که به این درجه از بی اهمیت بودن رسیده است؟ آیا این نوع شرایط بیانگر احساس راحتی ما با خودمان است؟ نمونه دیگری از افراط در مورد خودآگاهی؟ من هم اینچنین فکر میکنم. چند وقت یکبار چیزی را به طور عادی می گوییم و بعداً دوباره آن را بررسی می کنیم؟ من می دانم که من این کار را زیاد انجام می دهم! قبل از وجود رایانه ، مردم می گفتند: “من پایم را در دهانم گذاشتم”. ما همیشه در تعاملات خود با یکدیگر تا حدی خودآگاه بوده ایم ، اما من دلیل نمی بینم که این روند را غلو کنم زیرا متن ها ، ایمیل ها و پست های آنلاین “رسانه چاپی” هستند. من از مردم شنیده ام که می گویند: “وقتی آن را چاپ کنید ، دیگر نمی توانید آن را پس بگیرید!” اوه واقعا؟ بنابراین چگونه بسیاری از قراردادها به دادگاه ختم می شوند؟ چگونه می توان طلاق داد؟ چگونه نوجوانان از یک پیام متنی جدا می شوند و روز بعد در فیس بوک به هم می رسند؟ چرا قرن ها پس از انتشار ، ادبیات موضوع تفسیر و بحث آزاد بوده است؟ درست است که یک قرارداد کتبی ، به معنای حقوقی ، وزن بیشتری نسبت به یک قرارداد لفظی دارد ، اما آیا چشمک زدن یا سیلی زدن به پشت بیشتر از “xoxo” در یک پیام متنی گاه به گاه است؟ من اینطور فکر نمی کنم. این همان نقطه واقعی است که من به آن سوق می دهم. کلمات گفتاری و لمس فیزیکی بیش از هر زمان دیگری برای رسانه های مکتوب بر رفتار جنسی تأثیر دارند. چرا وسواس در مورد بایدها و نبایدهای ارتباطات الکترونیکی بیش از وسواس در تعاملات جسمی روزمره است؟

اگر افرادی که کنترل فشار ضعیفی دارند بخواهند تقلب کنند ، راهی برای این کار پیدا می کنند ، با یا بدون Blackberry یا Iphone. مجموعه درام تلویزیونی “مردان دیوانه” به دلیل نمایش دقیق روابط اواسط قرن 20 بین زنان و مردان مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و موفق به کسب سه جایزه گلدن گلوب و 9 جایزه امی شد. مسلماً 50٪ امور خارج از ازدواج محتوای نمایش است. من واقع گرایی نویسندگان را در نمایش اضطراب زناشویی و گرایش بشر برای جستجوی مراتع سبز تحسین می کنم. اکثر مردم به این نوع رفتارها افتخار نمی کنند ، اما این به کتاب مقدس برمی گردد! دیوید و بتشبع را به یاد دارید؟

من می ترسم که وسواس و سانسور تعامل گاه و بیگاه بین ما ، اعم از فیزیکی یا الکترونیکی ، منجر به تقلبی شود که هدف آن جلوگیری از آن بود. از این گذشته ، آیا تجربه در ذهن آغاز نمی شود؟ وقتی می بینیم بیش از حد به یک فعالیت خاص یا شخص فکر می کنیم ، وسوسه می شویم. بیایید روان رنجوری را به حداقل برسانیم ، نه؟ بنابراین زمان زیادی را صرف صحبت با همکار جنس مخالف خود در مورد زندگی شخصی وی در هنگام ناهار کردید. پس چی؟ بگذارید برود و دیگر به فکر کنار آمدن با او فکر نکنید! پیوند اتفاق می افتد. ممکن است شما در مورد یک مسئله شخصی که می دانید درک می کنید برای سابق خود ایمیل ارسال کرده باشید. دوباره ، پس چه؟ آیا واقعاً لازم است که از ترس اینکه وسوسه جسمی در هر لحظه در کمین است زندگی خود را به این روش سخت و سخت ادامه دهیم؟ این نوع شرایط بسیاری از افراد مبتلا به اختلال عملکرد مذهبی را تحت تأثیر قرار می دهد. از قضا ، آنها کسانی هستند که همیشه در نهایت تقلب می کنند! تد هاگارد زنگ می زند؟

فقط برای سرگرمی و جمع بندی ، لیست رسوایی بشارت جنسی ما را بررسی کنید: http://en.wikipedia.org/wiki/Christian_televangelist_scandals

اکنون واقعاً چقدر احساس کنترل فعالیت فیس بوک خود را دارید؟ می خواهید مدتی را صرف بررسی آداب پیامک خود کنید؟ فقط سعی کنید زیاد درگیر آن نشوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا