دنیای وب

اهمیت استراتژی بازاریابی ویدئویی در دنیای روابط عمومی دیجیتال

بازاریابی ویدئویی یک تعهد مهم است که شامل ایجاد ویدئو ، ویرایش و انتشار مشاغلی است که زمان و زمان بیشتری نسبت به مشاغل مورد استفاده در نوشتن محتوا دارند. اگر به غیر از این نگاه می کنید ، محتوای ویدئو نیز از محتوای متن خود م moreثرتر است. در اینجا برخی از اصول اساسی بازاریابی ویدیویی آورده شده است که به آژانس های روابط عمومی کمک می کند تا مشتریان خود را به صورت آنلاین معرفی کنند.

با اهداف مشخص باشید

همانطور که قبلاً بحث کردیم ، بازاریابی ویدئویی اقدامی مهم است که برای بهره گیری از منابع مختلف هزینه های زیادی را شامل می شود. بنابراین ، این امر به تیم بازاریابی سپرده شده است تا اطمینان حاصل کند که بازاریابی ویدیویی با هدف خاصی انجام می شود و هیچ تلاشی برای آن تلف نمی شود.

بیان اهداف خاصی که مشتری می خواهد از طریق ویدئو بدست آورد ، به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا دیدگاه بهتری در مورد مواردی که باید برای اطمینان از موفقیت یک کمپین عمومی روابط عمومی توسعه داده شود ارائه دهند. اهداف تنها زمانی می توانند مثر باشند که ترکیبی چشمگیر از سه قانون طلایی داشته باشند: بازه زمانی ، قابل اندازه گیری و دستیابی.

انواع مختلف قالب ها و فیلم ها را در نظر بگیرید

بازاریابی ویدئویی مفهوم گسترده ای است که شامل بسیاری از قالب ها ، سبک ها و ساختارهای مختلف است. در حالی که استراتژی بازاریابی ویدئویی خود را تدوین می کنید ، باید فرمت هایی را که می خواهید در آنها کار کنید در نظر بگیرید تا به اهداف دیجیتالی خود در روابط عمومی برسید. از جمله فرمت های ویدیویی معروف ترین که برای ایجاد آنلاین مشتریان خود به نفع آژانس های روابط عمومی است ، می توان به آموزش ، داستان و تبلیغات اشاره کرد.

کانال های توزیع خود را هوشمندانه انتخاب کنید

نکته مهم دیگر برای تصمیم گیری عاقلانه ، انتخاب کانال مشتری برای پخش محتوای بصری و جلب نظر بینندگان در کانال توزیع است. YouTube یکی از برجسته ترین و محبوب ترین گزینه های میزبانی ویدیو است ، اما هنگام جستجوی تخفیف ، سایت های اشتراک ویدیو مانند Vimeo ، Dailymotion و Twitch نیز در دسترس هستند. یکی دیگر از گزینه های عالی برای شرکت های روابط عمومی نام تجاری برای تبلیغ محتوای بصری از طریق رسانه های اجتماعی است. فیس بوک ، اینستاگرام و اسنپ چت روش های بسیار خوبی برای به اشتراک گذاشتن محتوای ویدئویی هستند و هنگامی که توسط صفحات و افرادی که طرفداران بسیاری را در شبکه های اجتماعی دنبال می کنند پشتیبانی می شود ، احتمال بازدیدهای بزرگ ویدیویی افزایش می یابد. آخرین اما نه کمترین ، گزینه میزبانی فیلم ها در سایت مشتری خود است. هنگام تصمیم گیری در مورد فرمت ویدئو ، حتماً قبل از استقرار در یک کانال ، چند کانال مختلف را امتحان کنید ، زیرا این باعث می شود شرکت روابط عمومی صرفه جویی کند تا دریابد کدام رسانه چاپی برای مشتری هایشان بهتر کار می کند.

ارزش محتوای تولید شده توسط مصرف کننده

محتوای تولید شده توسط مصرف کننده (CGC) یکی از مراحل جدیدی است که دنیای بازاریابی اینترنتی را توسعه و دگرگون می کند. در CGC ، مارک ها این فرصت را دارند که از محتوای تولید شده توسط مصرف کنندگان در صنعت خاصی که شخص با آن درگیر است ، بهره مند شوند. این یک روش عالی برای یادگیری نیازهای مشتری و سپس ارائه متناسب آنها است. وقتی مشتریان در تولید محتوا مشارکت می کنند – یکی از اصلی ترین فعالیت های تبلیغاتی ، آنها احساس ارتباط می کنند و برای تبلیغ محتوای ویدئویی خود از طریق پروفایل های رسانه های اجتماعی یا سایر کانال های آنلاین تلاش می کنند

فراموش نکنید که فراخوان برای اقدام خود را نیز درج کنید

بدترین چیز در مورد محتوای ویدیویی این است که محتوا بدون ارائه راهنمایی در مورد چگونگی ادامه کار یا اقدامات بعدی به بینندگان پایان یابد. این کار به سادگی بینندگان را از صفحه خارج می کند بدون اینکه اقدامی به نفع برند انجام دهد و در نتیجه تمام منابع سرمایه گذاری شده را هدر می دهد. آژانس های روابط عمومی می توانند با اطمینان از اینکه محتوای بصری برند همیشه یک تماس واضح و مستقیم برای بینندگان دارد ، از این ضرر برای مخاطب جلوگیری کنند زیرا در نهایت ، ویدیو ایجاد می شود و به طور مداوم دامنه گسترش می یابد.

ردیابی نیز ضروری است

بازاریابی ویدئویی یک تعهد بزرگ است و آخرین قدم در این کار بزرگ توجه به تجزیه و تحلیل ها و اطمینان از این است که فیلم دقیقاً در مسیر درست برای دستیابی به اهدافی است که در مراحل قبلی تعیین شده بود. میزان مشاهده ، اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی ، اشاره به تأثیرگذار ، کلیک و نرخ تبدیل از معیارهای مهمی است که به متخصصان روابط عمومی کمک می کند تا تأثیر هر ویدئو را تجزیه و تحلیل و ارزیابی کنند. استفاده از تجزیه و تحلیل به موقع به شما کمک می کند تا موفقیت بهتری در کمپین ویدئویی کسب کنید و در صورت مواجهه با مشکلات ، به طور مناسب برطرف شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا