دنیای وب

اهمیت بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال فقط با دوره جدید بازاریابی اینترنتی مشخص شده است که شامل اتحاد با مصرف کنندگان بالقوه به روشی دوستانه و آرام ، و تعامل با آنها به روشی موثر و تقویت کننده است. هم برای بازاریابی که می تواند آگاهی از تجارت خود را توسعه دهد و هم برای مصرف كننده ای كه می تواند از جدیدترین فن آوری رسانه های اجتماعی بهره مند شود ، این یك وضعیت برنده است.

افزایش آگاهی از پلتفرم آنلاین و استفاده از آن باعث شده است بازاریابان تلاش خود را بر ایجاد تعهد طولانی مدت نسبت به نام تجاری متمرکز کنند تا تبدیل کوتاه مدت. فضای پویای بازاریابی در حال شتاب گرفتن است و فرهنگ دیجیتال جدید درهای باز را برای خرده فروشانی که می خواهند در مورد همکاری با یکدیگر تجدید نظر کنند فراهم می کند.

همه دنیا فقط با لمس یک دکمه یا کلیک ماوس به یک جامعه جهانی متصل تبدیل شده اند. چه این فیس بوک باشد یا گوگل که در ابتکار تعامل مداوم خود با مصرف کنندگان به طور منظم برای ابتکارات مختلف جدید خود و یا سایت های تجارت الکترونیکی مانند Flipkart ، آمازون ، Jabong و Myntra پیشتاز هستند که کل تجربه خرید را دوباره تعریف کرده اند ، بازاریابی دیجیتال تکامل یافته است زیرا در فضای بازاریابی جنبش فوق العاده ای پیدا کرده است امروزی.

بازاریابی دیجیتال همانطور که امروزه وجود دارد ، تکنیک های خاصی را برای دستیابی به مخاطبان هدف در بر دارد.

بازاریابی محتوا – یک نام تجاری باید با اطلاعات واضح ، مشخص و مرتبط به مخاطبان مرتبط برسد. مطالب را می توان به اشکال مختلف – وبلاگ ها ، مقالات ، نشریات جدید با پیام های اصلی مورد نیاز برای مصرف کنندگان ارائه کرد.

یک استراتژی بازاریابی دیجیتال قوی شامل انجمن های مختلفی مانند فیس بوک ، توییتر ، Pinterest و LinkedIn برای استفاده از حضور برند است.

بازاریابی موبایل – با ظهور تلفن های هوشمند ، مشتری اکنون می تواند به اطلاعات خاص و مرتبط در حین حرکت دسترسی پیدا کند. با بیشتر شدن مصرف کنندگان بیشتر و بیشترین زمان صرف تلفن های هوشمندشان ، ثابت شده است که برنامه های موبایل یک مزیت برای بازاریابان است. با درک نیازهای آنها از طریق ابزارهای تأیید مشتری مانند فیس بوک یا داده های ارائه شده توسط AdWords و GPS ، اکنون مارک ها از خواسته ها ، رفتار ، خواسته های مشتری و غیره آگاه هستند.

نمایش تبلیغات یا بنرها در وب سایت در کنار محتوا ، به تبلیغ کنندگان کمک می کند تا محیط آنلاین خود را بسازند ، حضور آنلاین خود را افزایش دهند ، به هدف خدمات خود برسند ، مشتریان بالقوه را جابجا کنند ، موارد جدید یا پیشنهادهای جدید را معرفی کنند.

ایمیل مارکتینگ – یکی از قدیمی ترین اشکال بازاریابی دیجیتال ، اطلاعات شخصی را می توان با پیام های هدفمند مناسب با مصرف کنندگان به اشتراک گذاشت.

بهینه سازی موتور جستجو – این کار برای اطمینان از اینکه سایت مارک در میان نتایج برتر جستجو ظاهر می شود. روش های مختلف سئو شامل تجزیه و تحلیل فنی در سایت ، ایجاد مواد ، وبلاگ نویسی و ایجاد پیوندهای خارجی است.

بازاریابی با پرداخت هر کلیک – تکنیکی که در آن تبلیغ کنندگان آنلاین باید هزینه ناشران اینترنتی را برای تبلیغاتی که در بالا یا سمت راست نتایج جستجوی “ارگانیک” نشان داده می شود ، پرداخت کنند. آگهی دهنده کلمات کلیدی را پیشنهاد می دهد و ناشر برای هر کلیک روی یک وب سایت یا شبکه وب سایت ، قیمت مشخصی تعیین می کند.

اهمیت رسانه های دیجیتال را نمی توان بهتر توضیح داد ، همانطور که بیل گیتس ، بنیانگذار مایکروسافت ، به قول خودش توضیح می دهد:

اینترنت به میدان شهر دهکده جهانی فردا تبدیل شده است.

– پایان –

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا