دنیای وب

اهمیت تأیید بازار

هنگام شروع یک تجارت آنلاین جدید یا گسترش یک تجارت تجاری که در حال حاضر وجود دارد ، مهم است که شما نه تنها یک بازار مشخص را برای فعالیت در داخل خود تعریف کنید ، بلکه مدتی را نیز برای بررسی بازار صرف کنید تا اطمینان حاصل کنید که در واقع بازاری که انتخاب کرده اید سودآور است.

چهار سؤال بسیار مهم وجود دارد که باید خودتان راجع به هر ایده بازار طاقچه ای که برای دنبال کردن خود تعیین می کنید از خود بپرسید تا مشخص شود که آیا پتانسیل واقعی دارد:

1. آیا بازار به راحتی قابل شناسایی است و آیا به راحتی قابل دسترسی است؟

شما باید بدانید افرادی که بازار بالقوه شما را تشکیل می دهند از طریق اینترنت جمع می شوند. شما باید بدانید که کدام پست ها را بخوانید ، از کجا به اینترنت بروید تا اطلاعات را پیدا کنید یا به اشتراک بگذارید ، یا اینکه آیا آنها باشگاه یا رویدادهایی دارند که آنها را گرد هم می آورد یا خیر.

در اکثر موارد ، بازار شما واقعاً مکانهایی در اینترنت خواهد داشت که اعضای آن در آن جمع می شوند. شما باید برای گروه ها ، انجمن ها ، کلوپ ها ، تابلوهای گفتگو و سایت های خاص جستجو کنید که افراد در بازار برای برقراری ارتباط با یکدیگر به سر می برند. می توانید یک جستجوی ساده در Google انجام دهید تا اطلاعات خوبی را برای شروع به دست آورید. سپس می توانید پیوندهای موجود در صفحات وب نتیجه را برای ایده های بیشتر بررسی کنید.

2. آیا بازار به اندازه کافی بزرگ است که بتواند سود کسب کند اما به اندازه کافی کوچک باشد که رقبای زیادی در آن نباشد؟

اگر بازار شما رقبای زیادی با بودجه های بزرگ دارد ، شکستن موفقیت در آن ممکن است برای شما دشوار باشد. رقابت بسیار شدید یک علامت هشدار دهنده است که باید با داشتن تعداد کمتر بازیکن ، به دنبال مکانی کوچکتر باشید.

3. آیا این بازار پول دارد و آیا می خواهید آن را خرج کنید؟

البته ، شما باید بدانید که آیا مردم بازار کالاهایی را خریداری می کنند یا خیر. وب سایت هایی که محصولات را به اعضای بازار بالقوه طاقچه ها می فروشند ، نشانه خوبی است. این نشانگر بازار مناسب برای کالاهای مرتبط یا بهبود یافته است که می توانید از آنها سود ببرید و از آن سود ببرید. این مکانهای فعلی همچنین فیلترهای خوبی برای شرکای سرمایه گذاری مشترک بعدا در جاده هستند.

اگر بازار شما دارای وب سایت های زیادی است که محصولات و خدمات رایگان ارائه می دهند ، آگاه باشید. مردم واقعاً مبلغی را که می توانند به صورت رایگان دریافت کنند ، نمی پردازند ، بنابراین این باید یک علامت هشدار دهنده باشد که ممکن است بخواهید به یک بازار طاقچه متفاوت فکر کنید.

4- آیا افراد حاضر در بازار علاقه مند به موضوع یا علاقه هستند؟

بهترین بازار ، بازاری است که در آن مردم علاقه مند به هرگونه علاقه یا موضوعی هستند که به آن می چرخند. شما می خواهید بازاری پیدا کنید که در آن افراد مشتاق باشند تا اطلاعات و کلیه محصولات مربوط به یک موضوع یا علاقه خاص را در اختیار داشته باشند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا