دنیای وب

اهمیت تحقیق در مورد کلمات کلیدی در سئو

تحقیق در مورد کلمات کلیدی یکی از موارد اصلی در مورد SEO است. افرادی که با اینترنت آشنا نیستند ممکن است تعجب کنند که کلمه کلیدی چیست و چرا بهینه سازی موتور جستجو بسیار مهم است. فقط آخرین باری را که برخی از اطلاعات را در اینترنت جستجو کرده اید به خاطر بسپارید. ممکن است برخی از کلمات را در موتورهای جستجو مانند Google ، Yahoo ، Bing و غیره تایپ کرده باشید. کلمات یا عبارت طولانی که برای بازیابی اطلاعات خود در موتور جستجو تایپ کرده اید ، کلمات کلیدی هستند.

به طور خلاصه ، کلمات کلیدی عناصر اساسی هستند که بازدیدکنندگان را به هر وب سایتی هدایت می کنند. با بهینه سازی کلمات کلیدی به عنوان بخشی از SEO SEO خود ، می توانید بازدید از مقالات ، فیلم ها ، وبلاگ ها و … را افزایش داده و رتبه وب خود را افزایش دهید. کلمات کلیدی مناسب تضمین می کنند که فقط بازدید کنندگان مرتبط از وب سایت شما بازدید می کنند و تبلیغات شما بسیار هدفمند است. در سناریوی تجارت امروز ، توجه و برجسته بودن در بین افراد بسیار مهم است. از این رو ، تحقیقات کلمات کلیدی یکی از مهمترین عوامل موفقیت در بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی موتور جستجو در وب است.

یافتن کلمات کلیدی مناسب اغلب موفقیت وب سایت شما را تعیین می کند. به یاد داشته باشید ، بازدیدکننده ای که با یک کلمه کلیدی نامناسب در صفحه شما قرار گرفته است ، حتی اگر ممکن است باعث بهبود رتبه وب سایت شما شود ، تجارت را برای شما ترجمه نمی کند. ممکن است این سوال برای شما پیش بیاید که چگونه می توانید برای کسب و کار خود تحقیق درباره کلمات کلیدی انجام دهید. بهترین روش برای انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی استفاده از ابزارهای آنلاین است که به شما کمک می کند کلمات و عبارات متداولی را که کاربران وب از آنها برای یافتن سایتهای مرتبط با تجارت شما استفاده می کنند ، یاد بگیرید. آنها همچنین می دانند که محبوبیت هر یک از این کلمات کلیدی و عبارات چقدر است.

چند نکته وجود دارد که باید هنگام انجام جستجوی آنلاین کلید واژه خود به خاطر داشته باشید:

  • هنگام تحقیق درباره کلمات کلیدی ، باید تجارت خود را درک کنید. اگر اتومبیل های دست دوم می فروشید ، کلمه کلیدی car used برای بهینه سازی موتور جستجوی شما از کلمه کلیدی مانند cars مهمتر است.
  • کلمات کلیدی فردی منجر به بهترین جستجو می شوند اما این کلمات کلیدی بسیار رقابتی هستند و ممکن است شما رتبه خوبی در جستجوگرها با آنها کسب نکنید. از طرف دیگر ، عبارات طولانی کمتر رقابتی هستند اما کمتر جستجو می شوند.
  • اگر اهل تجارت بسیار محبوبی هستید ، برخی از کلمات کلیدی یا عبارات مربوط به وب سایت خود را در نظر بگیرید که ممکن است رقبا از آنها برای دستیابی به رتبه بالایی در اینترنت استفاده نکرده باشند.
  • در جستجوی کلمات کلیدی هوشمند باشید و کلمات کلیدی داغ را جستجو کنید. بسیاری از کلمات کلیدی به مرگ طبیعی منجر می شوند و شما نباید این واژه های کلیدی را در وب سایت خود برجسته کنید.
  • جغرافیای عملیات خود را در نظر بگیرید. اگر در نیویورک پیتزا بفروشید ، بیننده وب سایت کالیفرنیای شما را به یک تجارت تبدیل نمی کند.
  • از عباراتی استفاده نکنید که بیش از سه کلمه داشته باشند زیرا تعداد بسیار کمی از افراد بیش از این کلمات را می نویسند.
  • تحقیقات کلمات کلیدی یک فرآیند مداوم است و باید به طور دوره ای انجام شود تا اطمینان حاصل شود که وب سایت شما دارای رتبه بالایی است.

تحقیقات خوب کلمات کلیدی اساس بهینه سازی موتور جستجو است. این به شما اطمینان می دهد که از رتبه بهتری در وب برخوردار هستید و همچنین ترافیک مربوطه را فقط به وب سایت خود هدایت می کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا