دنیای وب

اهمیت تعمیر و نگهداری فنرهای درب گاراژ

سالم نگه داشتن فنرهای درب گاراژ یکی از مهمترین اقداماتی است که می توانید برای اطمینان از عملکرد مطمئن و ایمن تجهیزات خود انجام دهید. اگرچه تابلوهای جداگانه ، کابل ها و شیارهای موجود در درب گاراژ نیز به توجه دوره ای نیاز دارند ، اما فنرها در درازمدت صرفه جویی در هزینه و مشکلات اساسی هستند. نگاهی بیندازید که چگونه تعمیر و نگهداری پیشگیرانه فنر می تواند باعث شود درب فوقانی مانند جدید کار کند.

تعمیر و نگهداری باعث افزایش عمر درب گاراژ شما می شود

شما می توانید چند قدم ساده بردارید تا درب خانه شما عمر طولانی تری داشته باشد. به عنوان مثال ، شما باید غلطک ها ، ردیف ها و سایر قطعات را به طور منظم هر شش ماه یا با یک اسپری روغن یا سیلیکون ملایم روغن کاری کنید. همچنین می توانید مهره ، پیچ و مهره را از آب و هوا و محکم کنید.

اگر وقت بگذارید و به طور منظم آن را بررسی کنید ، سیستم شما دوام بیشتری خواهد داشت. این باید شامل جستجوی پارگی و بریدگی در کابل ها و همچنین زنگ زدگی یا فرورفتگی در مسیرها باشد. شما همچنین باید قفل ها را به صورت دوره ای آزمایش کنید ، و آنها را بررسی کنید تا از ایمنی آنها مطمئن شوید. این مراحل باعث می شود تا لوازم خانگی شما روان کار کنند و باعث افزایش عمر درب شما شود. مطمئناً ، اگر مطمئن نیستید که چگونه این روش ها را انجام دهید ، می توانید یک متخصص استخدام کنید تا از آنها برای شما مراقبت کند.

کاری که نمی توانید از عهده آن برآیید ، انگار خودتان آن را انجام می دهید ، هر چیزی در مورد فنرها است. فنرهای پیچشی خطرناک بوده و نیاز به توجه ویژه متخصص دارند. در صورت استفاده معمول ، نگهداری سالانه معمولاً کافی است. در یک محیط تجاری یا اگر هر روز درب خود را چندین بار بچرخانید ، کارشناسان توصیه می کنند سالی دو بار بازرسی و نگهداری انجام شود.

بازرسی ایمنی

هزاران نفر سالانه توسط درب گاراژ زخمی می شوند. نه تنها مردم از نیشگون گرفتن و پارگی قطعات معیوب رنج می برند ، بلکه در اثر سقوط درب از شکسته شدن فنرهای پیچشی ، بسیاری از آنها آسیب می بینند. علاوه بر سرویس نگهداری منظم ، از پیمانکار تعمیرات خود بخواهید حداقل یک بار در سال یک بررسی ایمنی انجام دهد. یک متخصص می تواند تشخیص دهد که آیا قطعات به تعمیر یا تعویض نیاز دارند یا خیر و یا در را با جدیدترین ویژگی های امنیتی به روز می کند.

اهمیت تعمیر و تعویض فنر

به طور متوسط ​​هر سال حدود 1500 بار درهای گاراژ باز و بسته می شوند. اگر از تعمیر و نگهداری منظم درب غافل شوید ، ممکن است غلطک ها یخ بزنند ، و این امر باعث تعویض مسیرهای شما می شود. مکانیسم باز شدن ممکن است خراب شود و درب شما را تا نیمه باز نگه دارد. ممکن است مسیرها بهم خورده یا پیچ خورده باشند ، باز و بسته شدن درب را دشوار می کند. یا بدتر از همه ، فنرهای پیچشی ممکن است نامتعادل شوند یا تنش را از دست بدهند و باعث سقوط ناگهانی درب شوند. در بعضی موارد ، قسمت هایی از یک فنر کاملاً پیچ خورده می تواند از بین رفته و از طریق هوا پرواز کند و باعث آسیب دیدگی شدید یا حتی مرگ و همچنین صدمات مالی شود. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه شما را از دردسر مقابله با مسائل غیرمنتظره نجات می دهد ، اما همچنین به ایمنی خانواده کمک می کند.

با اجرای یک برنامه نگهداری منظم ، در و خانه خود را ایمن نگه دارید. با یک پیمانکار حرفه ای درب گاراژ در منطقه خود تماس بگیرید تا از تمام نیازهای تعمیر و نگهداری و همچنین تعمیر فنر درب گاراژ کمک بگیرید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا