دنیای وب

اهمیت درآمد باقیمانده را درک کنید

این مقاله با هدف تبیین اهمیت درآمد باقیمانده باقیمانده و همچنین تبیین نیاز افراد به استفاده از مدل بازاریابی شبکه ای در صورتی که رویاهایشان آزادی مالی و زمانی می خواهد. بنابراین ، حتی اگر در حال حاضر در یک شغل یا شرکت مشغول به کار هستید ، ضروری است که به بازاریابی شبکه ای توجه داشته باشید تا با گذشت زمان درآمد باقیمانده یا منفعل را داشته باشید.

معمول ترین روشی که مردم از درآمد باقیمانده تعریف می کنند “درآمد حاصل از خواب” است. آیا واقعاً می توانید درآمد کسب کنید در حالی که تمام مدت خواب هستید؟ این ممکن است برای برخی افراد عجیب به نظر برسد اما ، بله ، ممکن است.

اهمیت درآمد باقیمانده در زندگی یک مرد در بیانیه وارن بافت ، سرمایه گذار میلیاردر نشان داده شده است ، که در آن وی اظهار داشت که “اگر راهی برای درآمدزایی در خواب پیدا نکنید ، تا زمانی که بمیرید کار خواهید کرد.”

درآمد باقیمانده مفهومی است که بسیاری از آنها چشم پوشی می کنند بدون اینکه بدانند رفاه آینده آنها به آن بستگی دارد. نتیجه چه بود؟ با عواقب ناگوار.

با رفتن به محل کار خود در هر روز کاری و پرداخت در پایان ماه ، شما به راحتی در حال مبادله وقت با پول هستید. حقوق شما باقیمانده نیست. اگر کار شما متوقف شود ، درآمد شما به طور خودکار متوقف می شود.

بگذارید درآمد باقیمانده را با مثال زیر توضیح دهم.

دو مرد را در یک روستا تصور کنید. هر دو باید هر روز یک مایل پیاده روی کنند تا به رودخانه بروند و برای خانواده خود آب تهیه کنند. یک ماه بعد ، این مرد شروع به ساخت یک خط لوله زیرزمینی برای اتصال رودخانه به خانه اش کرد. برای یک سال کامل ، او انرژی بیشتری را صرف کار در خط لوله خود می کند. وقتی تمام شد ، او منبع آب را مستقیم به خانه خود دارد ، در حالی که شخص دیگر به بازدید از رودخانه ادامه می دهد.

درآمد باقیمانده مانند ساختن یک خط لوله برای رساندن آب از منبع به خانه شما است بنابراین شما مجبور نیستید همیشه به رودخانه بروید.

در این مثال کوتاه ، متوجه خواهید شد که ساخت خط لوله مدتی طول کشیده است. اما پس از انجام این کار ، مرد همچنان به راحتی از تأمین آب لذت برد.

با این حال ، مرد دوم که نتوانست همان ابتکار عمل را انجام دهد ، مجبور شد برای تهیه منابع آب به بازدید از رودخانه ادامه دهد. اگر او آشفته شود چه اتفاقی می افتد؟ او و خانواده اش بدون آب خواهند ماند و عواقب آن را متحمل می شوند.

ابتکارهای تجاری بسیاری وجود دارد که می توانید در ایجاد درآمد باقیمانده از آنها استفاده کنید. اما من بازاریابی شبکه ای یا همان MLM را که برخی دوست دارند آن را بخاطر اینکه به سرمایه گذاری زیادی احتیاج ندارد توصیه می کنم.

بسیاری از متخصصان بازاریابی شبکه ای در مورد بازاریابی شبکه ای صحبت کرده اند اما بسیاری از آنها هنوز وانمود می کنند که نسبت به آن بی اطلاع هستند.

دلایلی که مردم به بازاریابی شبکه نگاه نمی کنند این موارد نیستند:

چون پول ندارند.

زیرا فرصت یا تجارت مناسب نیست.

• زیرا آنها نگران کلاهبرداری هستند.

زیرا حاشیه سود به اندازه کافی بالا نیست.

زیرا تقاضا برای محصول به اندازه کافی زیاد نیست.

زیرا آنها باید ابتدا از شوهرشان سال کنند.

زیرا آنها به یک شب خوابیدن احتیاج دارند.

زیرا آنها برای جستجوی شرکت به زمان بیشتری نیاز دارند.

• زیرا آنها برای عضویت نیاز به تماس تلفنی با شما دارند.

زیرا آنها باید از افراد دیگر در فیس بوک بخواهند تا بفهمند شما اسپانسر خوبی هستید یا خیر.

• زیرا آنها برای اثبات نتایج نیاز به دیدن حساب بانکی شما دارند.

زیرا آنها به آن اعتقادی ندارند.

دلیل واقعی عدم عضویت در فرصت شغلی بازاریابی شبکه ای این است که آنها توسط جامعه سازگار شده اند تا مصرف کننده کالا باشند تا تولید کننده.

آنها برای خرید “آموزش” اما نه برای خرید دانش سازگار شده اند.

آنها برای داشتن “شغل” سازگار شده اند اما “یک شرکت” نیستند.

آنها سازگار شده اند تا کارگر باشند اما سرپرست خود نباشند.

آنها به جای رفتن فکر نمی کنند

آنها از هر چیزی که آنها را به چالش بکشد می ترسند.

این واقعاً همین است. این در مورد افرادی است که بیش از حد از یادگیری می ترسند ، از مناطق راحتی خود خارج می شوند و از ترس فلج می شوند.

این در مورد راحتی و نگرانی برای آنچه دیگران ممکن است فکر کنند است. این درمورد ایده خانواده آنهاست که علاوه بر کار ، کاری انجام دهند نیز شکست می خورند.

اگر در حال حاضر مشغول کار هستید ، بدانید که فقط وقت و تلاش خود را برای فیش حقوقی دریافت می کنید که در پایان ماه دریافت می کنید. مشکلی نیست ، اما با رفتن به محل کار خود هر روز درآمد باقیمانده ای ایجاد نمی کنید که همان خط لوله ای است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به رودخانه به منبع آب دسترسی داشته باشید.

با توجه به آنچه در بالا توضیح داده شد ، اکنون باید چه کاری انجام دهید؟ ادامه دهید اما در کنار شغل خود ، با یک متخصص بازاریابی شبکه ای تماس بگیرید تا یک شرکت بازاریابی شبکه ای ایجاد کند که باید آن را به صورت نیمه وقت انجام دهید. اندکی تلاش شما برای کار پاره وقت نتیجه قابل توجهی خواهد داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا