دنیای وب

اهمیت رسانه های اجتماعی در بازاریابی شرکت های وابسته

تا زمانی که درآمد کسب نکرده باشید ، کارهای زیادی وجود دارد که می توانید تنها با تبلیغات پرداخت به ازای هر کلیک انجام دهید. در نهایت ، بازاریابی وابسته در واقع توانایی تبلیغ وب سایت و نام تجاری شما و جلب مخاطبان بیشتر است. این به معنای استفاده از لیست نامه های پستی ، وبلاگ و حساب های رسانه های اجتماعی شما است که ایجاد می کنید و استفاده از آنها برای جذب بازدید کنندگان جدید و ایجاد اعتماد و اقتدار. آنچه در اینجا باید بدانید این است که شما “واسطه” در هر شغلی هستید و “انسان متوسط” واقعاً لازم نیست. خریدار واقعاً به شما احتیاج ندارد و فروشنده نیز واقعاً به شما احتیاج ندارد ، بنابراین شما باید خودتان را برای هر دوی آنها ضروری کنید. در این حالت ، این به معنای کمک به سازنده محصول در فروش محصولات بسیار بیشتر از آنچه در غیر این صورت انجام داده بود ، است. و این برای خریدار به معنای ارائه محتوا و اطلاعات با کیفیت و کمک به یافتن بهترین معاملات و محصولات موجود است. در نهایت هر مشاغل به تأمین ارزش از یک نوع به نوع دیگر بستگی دارد. اینگونه بازاریاب آنلاین ارزش خود را تأمین می کند. در عین حال ، این نیز چگونگی موفقیت شما به عنوان بازاریاب آنلاین و چگونگی ایجاد حرکت و موارد بعدی است.

در این فصل ، ضمن پیگیری در سه نوع بازاریابی اصلی که برای ارتقا brand برند شما در دسترس شماست ، این پیوند را به وضوح خواهیم دید.

چگونه می توان در شبکه های اجتماعی موفق شد

رسانه های اجتماعی یکی از اولین ابزارهای شما به عنوان بازاریاب شرکت های وابسته است. این به شما یک خط ارتباط مستقیم می دهد و در عین حال به شما امکان می دهد قدرت شبکه های اجتماعی را در دنیای واقعی مهار کنید. در مقایسه با بازاریابی از طریق ایمیل ، رسانه های اجتماعی دارای یک ضرر هستند به این معنا که شما باید شخص ثالثی را مرور کنید – مانند فیس بوک ، توییتر یا گوگل. اما اگرچه این می تواند یک مشکل باشد ، اما نکته مثبت این است که افراد می توانند محتوای شما را با دوستان خود به اشتراک بگذارند و این امکان را برای شما فراهم می کند تا به سرعت گسترش یابد. در عین حال ، رسانه های اجتماعی به طور کلی چند رسانه هستند و به اشتراک گذاری انواع مختلف محتوا را برای شما آسان می کند. اما متأسفانه ، 90 درصد شرکت ها و بازاریاب ها از طریق شبکه های اجتماعی به روش کاملاً اشتباهی بازاریابی می کنند. مشکلی که در اینجا وجود دارد این است که آنها وقت خود را صرف ارسال پست در شبکه های اجتماعی می کنند ، اما تمام آنچه در این باره ارسال می کنند این است که کار آنها چقدر خوب است و بسیار شبیه “بحث شرکت” است. اگر این نوع وضعیتی است که در حساب Twitter یا Facebook خود ارسال می کنید ، متأسفانه هدف اصلی بازاریابی در شبکه های اجتماعی را کاملاً از دست می دهید. این نوع محتوا مطمئناً خوب است ، اگر از قبل مخاطب داشته باشید و هدف شما بازاریابی برای آنها باشد. در حقیقت ، اتفاقی که در اینجا می افتد این است که شما محتوا را برای کسی ارسال نمی کنید و به کسی که ممکن است بر او بیفتد دلیل نمی دهید که مشترک شود. سوالی که باید همیشه هنگام ایجاد محتوا برای وب از خود بپرسید این است: آیا آن را دنبال می کنید؟ اگر یک حساب کاربری در شبکه های اجتماعی مانند این می دیدید ، مشترک آن می شوید؟ اگر پاسخ منفی است ، پس شما واقعاً باید در نحوه ارائه ارزش خود تجدیدنظر کنید.

چگونه می توان رسانه های اجتماعی را به درستی انجام داد

نکته اصلی در نحوه مشاهده رسانه های اجتماعی و نحوه مشاهده آن در زمینه گسترده بازاریابی شما نهفته است. به طور خاص ، مهم این است که شما به فکر پروفایل شبکه های اجتماعی خود باشید نه تنها به عنوان فرصتی برای تبلیغ خود بلکه در واقع به عنوان یک محصول به خودی خود. چه مفهومی داره؟ این بدان معناست که حساب های شبکه های اجتماعی باید ارزشی را به نقطه ای برساند که افراد بخواهند مشترک شوند و در صورت مراجعه ناامید خواهند شد. مطمئناً شما باید در حین ارتباط با بازاریابی این کار را انجام دهید و این بدان معناست که شما باید تمرکز خود را بر روی هر طاقچه یا منطقه ای که انتخاب می کنید انجام دهید. اگر این تناسب اندام است ، فکر خوبی نیست که حساب فیس بوک شما به تجارت مرتبط باشد. اما داشتن یک حساب کاربری در رابطه با میزان کالای خوبی که می فروشید نیز ایده خوبی نیست. در عوض ، شما باید هدف آن را پر کنید با عکس های الهام بخش از افرادی که ورزش می کنند و شکل می گیرند ، با اخبار جالب صنعت در مورد محصولات جدید واقعا جالب و توصیه ها و نکات مفید. اگر بیمه زندگی می فروشید ، درک اینکه چگونه می توانید یک حساب سرگرم کننده و لذت بخش در شبکه های اجتماعی داشته باشید ، کمی دشوار است. با این حال ، در این حالت ، فقط باید کمی خارج از چارچوب فکر کنید. به طور خاص ، این ممکن است به این معنی باشد که شما عکس هایی را از خانواده هایی که از زندگی مشترک لذت می برند یا توصیه هایی در مورد فعالیت های خانوادگی به اشتراک می گذارید. شاید بتوانید در شبکه های اجتماعی حسابی درباره “مشاوره برای والدین مدرن” اجرا کنید ، یا شاید بتوانید یک گوشه طنز “پیام از خط مقدم والدین” به او بدهید. در هر صورت ، شما در حال حاضر تقریباً یک نام تجاری جدید ، بیانیه ماموریت جدید و شکل جدیدی از ارزش برای خود حساب رسانه های اجتماعی ایجاد کرده اید و دلیل خوبی برای پیگیری شما به مردم داده اید.

به این ترتیب شما دنباله های خود را می سازید و خواهید فهمید که اگر در این زمینه به طور مداوم کیفیت خوبی ارائه دهید ، در نهایت مخاطبان زیادی به شما ارائه می دهد تا از این طریق بازاریابی کنید. در اینجا توجه داشته باشید که آنچه واقعاً مهم است ارزشی است که شما ارائه می دهید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا