دنیای وب

اهمیت طراحی وب پاسخگو در سال 2018

وب سایتی با طراحی وب پاسخگو وب سایتی است که بدون توجه به دستگاه قادر به سازگاری با صفحه مورد استفاده در آن است. بنابراین ، سایت مجدداً قالب بندی می شود تا تجربه ای برتر را به کاربر ارائه دهد که مناسب دستگاه های وی باشد و علاوه بر مطابقت با توصیه های Google ، می تواند مزایای مختلفی نیز به سایت شما بدهد.

افزایش استفاده از تلفن همراه

طی پنج سال گذشته ، مرور موبایل بسیار سریع رشد کرده است و اخیراً با راه اندازی 4G ، سرعت آن به مرور مرور دسک تاپ رسیده است. علاوه بر این ، قیمت برنامه های داده به طور معمول طی چند سال گذشته کاهش یافته است ، این بدان معنی است که تعداد فزاینده ای از افراد می توانند ساعت ها را به راحتی و بدون هیچگونه عواقب مالی ، به مرور و مرور بر روی تلفن های خود بمانند.

داشتن یک طراحی وب پاسخگو مهم است که در تلفن های هوشمند یا صفحه نمایش سایر دستگاه های تلفن همراه بهترین عملکرد را داشته باشد ، زیرا تعداد زیادی از افراد هستند که ممکن است از طریق تلفن هوشمند یا رایانه لوحی از وب سایت شما استفاده کنند.

مزایای طراحی وب پاسخگو

با یک سایت پاسخگو ، تمام مطالب و صفحات را می توان با تمام وضوح صفحه و دستگاه ها سازگار کرد. خواه در حال مشاهده وب سایتی از طریق تلفن همراه یا لپ تاپ خود باشید ، با وجود اندازه صفحه نمایش متفاوت ، به یکدیگر پیوند داده می شود. طراحی وب با پاسخگویی به معنای این است که کاربر می تواند با کمترین تغییر اندازه و پیمایش ، صفحه وب را بخواند و پیمایش کند.

طراحی وب پاسخگو می تواند تجربه کاربر را افزایش دهد که به یک تأثیر مثبت از نام تجاری و تجارت تبدیل می شود. اگر مشتری بتواند در همه سیستم عامل ها به راحتی به سایت دسترسی پیدا کند ، احتمالاً در آینده برای تجارت بیشتر به همان سایت باز می گردد و این احتمالاً به معنای نرخ تبدیل سایت بالاتر است. در واقع ، از آنجایی که می دانیم بیشتر ترافیک از طریق دستگاه های تلفن همراه ناشی می شود ، ضروری است که این فاکتور را از طریق وب سایت خود درک کنید.

طراحی وب سایت پاسخگو اکنون به عنوان یک عامل رتبه بندی نیز مهم است. به طور معمول ، وب سایت های پاسخگو سریعتر بارگیری می شوند که ممکن است از رتبه بندی وب سایت پشتیبانی کند و نرخ پرش را کاهش دهد. طراحی وب پاسخگو همچنین می تواند به اشتراک گذاری اجتماعی را آسان کند و به رشد مخاطبان برند شما کمک کند.

کمپین های جستجوگرها و پشتیبانی از وب سایت نیز با یک وب سایت سازگار با موبایل روند نرم و صافی است. طراحی وب پاسخگو به این معنی است که شما یک وب سایت دارید که به آن اهمیت دهید. همچنین سریعتر و مقرون به صرفه تر از ایجاد یک برنامه تلفن همراه مستقل و همچنین یک وب سایت دسک تاپ است.

طراحی وب پاسخگو به ویژه برای سایت های تجارت الکترونیکی ضروری است

آیا می دانید یکی از جدی ترین مشکلات فروشگاه های آنلاین چیست؟ گاری های رها شده. در نیمه راه ثبت نام افراد خسته یا سرد می شوند و اساساً پیاده می شوند. میلیاردها فروش بالقوه از بین رفت.

شما باید س asال کنید که چرا افراد خریدهای خود را رها می کنند ، و پس از گذشت عنصر ظن آشکار ، راهی دارید که تعداد زیادی از فروشگاه های آنلاین هنوز فرم های طولانی و دشواری برای ثبت نام دارند ، مشکلی که با پاسخ ضعیف تشدید می شود

هرچه مشتری ها در سایت شما خرید کمتری داشته باشند ، از معاملات بیشتری قدردانی خواهید کرد. با استفاده از طراحی واکنش گرا ، شما برتری بیشتری نسبت به رقابت پیدا می کنید ، و یک تجربه یکپارچه و غیرقابل کنترل بیشتری را به مشتریان خود می دهید.

سئو و بازاریابی دیجیتال

مدت هاست که تأکید می شود سرعت موبایل و طراحی وب پاسخگو یک عامل رتبه بندی م enginesثر است که موتورهای جستجو از آن برای تعیین رتبه بندی وب سایت استفاده می کنند ، بنابراین اطمینان از اینکه طراحی دوستانه تلفن همراه اولویت است که عملکرد وب سایت شما را به بیش از یک روش بهبود می بخشد.

پناهگاه دیگر این است که تلفن های همراه بیشتر برای شبکه های اجتماعی مناسب هستند ، زیرا مشتریان به احتمال زیاد لینک های رسانه های اجتماعی را در وب سایت ها با تلفن همراه به اشتراک می گذارند تا لپ تاپ یا رایانه شخصی. ما به طور کلی می دانیم که بازاریابی در شبکه های اجتماعی برای هر شغلی چقدر مهم است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا