دنیای وب

اهمیت مدیریت جهانی

طلوع اینترنت باعث شده شرکتهای مختلف دنیا درهای خود را باز کرده و به مشتریان خود در سراسر دنیا برسند. به منظور اداره کارآمدتر و اقتصادی یک شرکت بین المللی ، اصطلاح مدیریت جهانی ایجاد شده است که نه تنها به حفظ رفاه شرکت متمرکز است ، بلکه به عنوان یک تضمین کیفیت برای مشتریان آن در سراسر جهان عمل می کند.

حکمرانی جهانی در مورد شرکتهایی اعمال می شود که کارمندان آنها از تکنسین ها گرفته تا مدیران عامل و مدیرانی که در خارج از کشور مستقر هستند و مجهز به درک نحوه کار شرکت ها در سواحل خارجی هستند. این امر به ویژه هنگامی اهمیت دارد که شرکتی در تلاش است تا یک مشتری جدید در یک کشور خارجی ایجاد کند زیرا سایت های مختلف دارای فرهنگ و اعتقادات مختلف خواهند بود که این امر نیز بر سبک زندگی و در نهایت نحوه انجام تجارت آنها تأثیر می گذارد.

گویی مردم به اندازه کافی برای مقابله با چالش روبرو نبوده اند ، مدیران خارجی نیز باید با گرفتن مجوزهای مناسب برای فعالیت در خارج از کشور مقابله کنند. هنگامی که آنها به طور قانونی اجازه تأسیس تجارت خود را دارند ، شرکت مذکور باید اطمینان حاصل کند که محصولات و خدمات آن نیز مطابق با قوانین کشور خارجی است. حتی روند استخدام کارمند شرکت در خارج از کشور باید مطابق با قانون کار کشور خارجی باشد زیرا کشورهایی که نرخ بیکاری بالایی دارند قطعاً تعداد بیشتری از خارجیان را از پیوستن به نیروی کار قبلاً متزلزل خود منصرف خواهد کرد.

وقتی کارمند شما با موفقیت در کشور خارجی مذکور نصب شد ، مشمول قوانین کار در آن کشور می شود که منابع انسانی شما باید از آن آگاه باشند. این کارمند همچنین باید از فرهنگ کار و آداب و رسوم اجتماعی کشور مطلع شود بعلاوه برخی فرهنگهای کاری انتظار دارد که کارکنان بیست و چهار ساعت در روز در تماس باشند در حالی که دیگران ممکن است به طور ناخواسته از نحوه کار شرکت بین المللی شما آزرده شوند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا