دنیای وب

اهمیت پیام های مارک تجاری برای یک طراحی مجدد وب سایت موفق

من مطمئن هستم که شما به وب سایت شخصی دسترسی پیدا کرده اید و احساس می کنید چیزی اشتباه بوده است. یا شاید ناگهان تعطیل شده باشید بدون اینکه بدانید چرا.

به احتمال زیاد ، شما فقط سریع دوباره کلیک کردید تا یک وب سایت رقیب پیدا کنید ، زیرا احساس راحتی و امنیت بیشتری داشتم.

اگر به نحوه دسترسی به مخاطب خود توجه نکنید ، بازدیدکنندگان شما ممکن است همین احساس را داشته باشند.

به همین دلیل قبل از طراحی مجدد وب سایت ، تعیین سبک نام تجاری خود بسیار مهم است.

در آخرین نکته من: زمان چای: بازاریابی برای کارآفرینان پرمشغله ، من برخی از عوامل مهم را برای اطمینان از موفقیت در طراحی مجدد وب سایت شما به اشتراک گذاشتم ، بنابراین افراد هنگام ورود به سایت شما احساس راحتی ، انگیزه و تعامل می کنند. شما می توانید آن را در اینجا مشاهده کنید.

در این مقاله ، من 5 سوال را به اشتراک می گذارم که برای تعریف هویت نام تجاری خود و ایجاد موثرترین وب سایت تاکنون به آنها نیاز دارید.

1. دوست دارید اولین برداشت را چگونه انجام دهید؟

حدود پنج ثانیه وقت دارید تا اولین برداشت را ایجاد کنید. نتایج اصلی حاصل از مطالعه گوگل نشان داد که سایتهایی با پیچیدگی بصری کم و نمونه سازی زیاد (آنچه طراحی یک نمایندگی برای یک کلاس خاص از وب سایتها به نظر می رسد) بسیار جذاب دیده می شوند.

داستان کوتاه کوتاه: آن را ساده و تمیز نگه دارید.

یکی از مشتریان ما می خواست ما یک وب سایت برای یک تجارت کارت جمع آوری قدیمی تهیه کنیم. آنها کارتهای ورزشی قدیمی و باز نشده را “ترک” می کنند (کار با این نوع تجارت برای ما اولین کار بود)!

چالش این بود که وب سایت آنها ، که مجموعه بزرگی از کارت های ورزشی را برای چندین دهه در خود جای داده است ، آسان باشد و می توان آن را جستجو کرد.

یکی از راه حل های ما تقسیم کارت ها به سال در ناوبری سمت چپ و برجسته کردن بسته های برتر در صفحه اصلی بود.

توصیه من به شما: درباره نحوه تنظیم صفحه اصلی خود بسیار فکر کنید. اگر بازدیدکنندگان در صفحه ای شلوغ و گیج کننده قرار بگیرند ، اولین برداشت آنها اولین برداشت خواهد بود و آنها به سراغ یکی از رقبای شما می روند.

2. چگونه از رنگ ها ، تصاویر و قلم ها استفاده می کنید؟

هنگام انتخاب عناصر طراحی برای وب سایت خود ، باید راهنمای مارک تجاری خود را دنبال کنید.

اگر راهنمای مارک تجاری ندارید ، وقت آن است که یک راهنما ایجاد کنید تا سبک خود را مشخص کنید و به اعضای تیم راهنمایی کنید.

مطمئناً ، مشاغل کوچک به اندازه شرکت ها دارای فهرست راهنمای مارک تجاری نخواهند بود ، اما شما به چیزی نیاز دارید که عناصر بصری وب سایت شما را نشان دهد ، در غیر این صورت با مجموعه ای از عناصر مواجه خواهید شد که بازدید کنندگان شما را گیج کرده و خرابکاری می کنند آگاهی از برند

ما عناصر تجاری ، طراحی و سبک خود را می خواهیم که از آن در تمام مواد بازاریابی استفاده کنیم.

3. آیا عکس های شما از کیفیت و معنی داری برخوردار هستند؟

هر تصویری که برای وب سایت خود انتخاب می کنید ، داستانی را بیان می کند. اگر تصاویر کم نور یا عکس های موجود بریده بریده را انتخاب کنید ، تصور اشتباهی از مردم ایجاد می کنید. آنها ممکن است تجارت شما را ارزان ، تنبل و غیرحرفه ای بدانند.

وقت بگذارید و عکس ها را بخشی از هویت برند خود کنید. تصمیم بگیرید که می خواهید عکسهای شما چه چیزی را به تصویر بکشند و چه چیزهایی باید و نباید در وب سایت شما نشان داده شوند. در اینجا چند نمونه از مواردی که من در راهنمای مارک تجاری شرکت دیده ام آورده شده است:

* از تصاویر خنثی و کم نور استفاده کنید که جوانان حرفه ای را در یک محیط خلاق نشان می دهد

* از تصاویر ذخیره شده در جایی که افراد مستقیماً به دوربین نگاه می کنند خودداری کنید

* عکسهای متمرکز بر محصول را به حداقل برسانید. هر عکس باید حداقل شامل یک نفر باشد

عکس های مناسب را برای نشان دادن شخصیت و سبک منحصر به فرد خود انتخاب کنید ، خواه عکاس استخدام کنید یا از تصاویر آماده استفاده کنید.

دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است یک صاحب مشاغل کوچک تصمیم به تغییر نام تجاری بگیرد: تبدیل نامناسب و / یا فروش ، تحرک گیج کننده یا طراحی منسوخ ، به ذکر چند مورد.

با این حال ، ضروری است که شما منطق ، منطق و آماری قوی در پشت تغییر نام تجاری شرکت خود داشته باشید. این راهنما ابتدا به شما کمک خواهد کرد که بفهمید آیا شما نیاز به اختراع مجدد کسب و کار خود دارید یا نه ، و اگر چنین کاری انجام می دهید ، سپس نحوه طراحی مجدد وب سایت خود را به کارآمدترین روش ممکن انجام دهید.

راهنمای جامع 2019 ما برای روند طراحی مجدد وب سایت را بخوانید

4- آیا نسخه شما داستانی جذاب را بیان می کند؟

مهمترین نکته ای که باید هنگام نوشتن در مورد محصول یا خدمات خود به خاطر بسپارید این است که مربوط به آنها باشد ، نه شما. این فرصت شماست که مزایای استفاده از محصول یا خدمات خود را به مشتریان نشان داده و به آنها بگویید.

شما می توانید این کار را انجام دهید:

* عنوان فریبنده. به احتمال زیاد کدام مقاله را می خوانید: مقاله ای با عنوان “وبلاگ های بهتر بنویسید” یا مقاله ای که می گوید “10 راه مطمئن برای نوشتن وبلاگ های سودآور؟”

* نسخه ای فشرده ، در عین حال آموزنده و جذاب. اگر افراد به یک وب سایت با یک رمان در صفحه اصلی برسند گیج می شوند.

سبک مارک تجاری را تعریف کنید و سپس داستان خود را مختصر و با هدف بگویید: خدمات شما چه مزایایی دارد؟ چگونه می توانید به مخاطب هدف خود کمک کنید تا مشکل او را حل کند؟

نسخه را به بخشهای طولانی داستان به پاراگرافهای قابل درک تقسیم کنید.

از اصطلاحات اصطلاحات صنعتی پرهیز کنید. به زبان مشتریان خود بنویسید. از اختصارهایی که آنها نمی فهمند ، یا از زبانی کاملاً فنی که فقط یک متخصص درک می کند ، خودداری کنید.

همچنین از دستورات امیدوار کننده یا کرکی دور باشید (تضمین می کند زندگی شما تغییر می کند! یک پوند 10 پوند از دست دهید). به یاد داشته باشید ، شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا اولین برداشت را ایجاد کنید.

* CTA ها را هوشمندانه انتخاب کنید. CTA (دعوت به عمل) شما همان چیزی است که محتوای شما را به سمت مشتریان هدایت می کند. این عملی است که شما می خواهید انجام دهند. با استفاده از چیزی مانند “اینجا کلیک کنید” ، به بازدیدکنندگان خود نشان نمی دهید که چه چیزی دریافت خواهند کرد.

از “اکنون رزرو کنید” یا “امروز سفر خود را شروع کنید” یا هر چیزی که در بین مخاطبان شما طنین انداز شود استفاده کنید.

5- ارتباط افراد با شما چقدر آسان است؟

صفحه تماس شما باید در نوار ناوبری بالایی شما به وضوح قابل مشاهده باشد و اگر مکان فیزیکی دارید باید نقشه ای با راهنما در آن قرار دهید تا در یافتن افراد برای شما در حد امکان آسان باشد.

نگاهی به ناوبری مخاطب ما بیندازید. ما آنها را به طور برجسته در نوار منوی بالای هر صفحه وب سایت خود نشان می دهیم ، به علاوه گزینه دیگری را در بالا ارائه می دهیم که مشتریان ما را قادر می سازد برای یک سرویس حرفه ای سریع با ما تماس بگیرند.

آیکون های شبکه های اجتماعی شما همچنین باید جلو و مرکز باشد تا افراد بتوانند از طریق Facebook ، Twitter ، LinkedIn ، YouTube ، Instagram ، Pinterest با شما ارتباط برقرار کنند … هر کدام برای شما مناسب است.

هرچه دنبال کنندگان بیشتری کسب کنید ، فرصت های بیشتری برای جذب مخاطب ، جذب تبلیغات و فروش بیشتر خواهید داشت. در اینجا چند نکته برای فروش در شبکه های اجتماعی آورده شده است.

هرچه اهمیت پیام های مارک را بهتر درک کنید ، طراحی مجدد وب سایت شما موثرتر خواهد بود؟ – و تجارت شما؟ – خواهد بود. این سوالات مهم را از خود بپرسید و برای راه اندازی جذاب ترین ، جذاب ترین و موفق ترین وب سایت از یک شرکت حرفه ای طراحی وب کمک بگیرید! شما و مشتریانتان از انجام این کار خوشحال خواهیم شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا