دنیای وب

اهمیت کلمات کلیدی دنباله بلند و اتوماسیون در بازاریابی موتور جستجو

در دو سال گذشته ، من با تعداد زیادی از شرکت های تجارت الکترونیکی صحبت کرده ام و یک موضوع مشترک درباره AdWords شنیده ام – پیشنهادات AdWords ما به دلیل رقابت زیاد است ، پول زیادی از AdWords دریافت می شود و با تبلیغات در AdWords ضرر می کنیم. اگر شرکت شما به طور دستی AdWords را مدیریت کند ، AdWords منبع پول شما خواهد بود. دو استراتژی وجود دارد که می توانید AdWords را به یک کانال سودآور تبدیل کنید.

بیشتر شرکتهای تجارت الکترونیک بر روی کمپینهای AdWords با کلمات کلیدی تمرکز دارند. به عنوان مثال ، “لباس قرمز” یا “پیراهن آبی” کلمات کلیدی هستند. رقابت برای کلمات کلیدی زیاد است و اغلب منجر به پیشنهادات بالا می شود. به دلیل قیمت بالای پیشنهادی و CPC بالا ، بازده هزینه بازاریابی کم است و منجر به سوزاندن پول نقد می شود. شرکت های تجارت الکترونیکی تمایل دارند فکر کنند که AdWords به درد آنها نمی خورد ، اما آنها فقط روی کلمات کلیدی تمرکز دارند و در مورد کلمات کلیدی طولانی مدت فکر نمی کنند.

کلمات کلیدی Long Long قدرت تولید ترافیک وب سایت با CPC کم و بازده بالایی را برای بازاریابی دارند. به عنوان مثال ، کلمات کلیدی “لباس پنبه ای قرمز” یا “پیراهن ساده پلی استر قرمز” کلمات کلیدی دم بلند هستند. مشاغل در ترافیک بزرگ AdWords بدون کلمات کلیدی طولانی ضرر می کنند. هر کلمه کلیدی دم بلند ممکن است میزان کمی ترافیک ایجاد کند ، اما میلیون ها کلمه کلیدی دم بلند مقدار زیادی ترافیک ایجاد می کنند.

با این حال ، انتشار و مدیریت کلمات کلیدی طولانی به صورت دستی امکان پذیر نیست. اتوماسیون SEM لازم است تا میلیون ها کلمه کلیدی بلند شکل تولید کند ، آنها را در کمپین و گروه تبلیغات مناسب دسته بندی کند و سپس کلمات کلیدی را با کمپین ، گروه تبلیغات و تبلیغات در AdWords منتشر کند. پس از انتشار کلمات کلیدی ، پیشنهادات کلمات کلیدی باید از طریق اتوماسیون براساس عملکرد کلمات کلیدی تنظیم شود تا بازده بالایی از هزینه های بازاریابی حاصل شود.

من دیده ام که اکثر شرکت های تجارت الکترونیک کوچک و متوسط ​​کمپین های AdWords خود را با مجموعه ای اولیه از کلمات کلیدی و پیشنهادات مربوطه در سطح گروه تبلیغات ایجاد می کنند. معمولاً پیشنهادات در چند روز اول افزایش می یابد تا بازدید بیشتری داشته باشید. هنگامی که کمپین ها شروع به دریافت ترافیک می کنند ، بیشتر مدیران بازاریابی به آنها اجازه می دهند که به صورت تجربه خودکار اجرا شوند و به طور متوسط ​​ماهانه یک بار در کلمات کلیدی و پیشنهادات تغییراتی ایجاد کنند. این روش بازده سرمایه گذاری را کاهش می دهد و مدیران بازاریابی اعتماد به AdWords را از دست می دهند. برای استفاده بیشتر از AdWords ، کلمات کلیدی طولانی باید مرتباً اضافه شوند و کلیه پیشنهادات کلمات کلیدی باید براساس عملکرد آنها تنظیم شود. نظارت بر هزاران پیشنهاد کلمه کلیدی به صورت دستی روزانه یک کار چالش برانگیز است. اتوماسیون می تواند به تنظیم پیشنهادات شما به صورت روزانه کمک کند. بسته به سوالات جستجو در سایت ، کلمات کلیدی جدید طولانی مدت می توانند به صورت روزانه با پیشنهاد کمتری به کمپین های شما اضافه شوند. این دو استراتژی بازگشت سرمایه برای کمپین های AdWords شرکت شما را بهبود می بخشد.

تجربه من نشان می دهد که کلمات کلیدی طولانی مدت می توانند تا 50٪ از کل درآمد AdWords را ایجاد کنند و کمپین های AdWords را در قلمرو سودآور قرار دهند. حدود یک میلیون کلمه کلیدی برای یک شرکت تجارت الکترونیک در اندازه متوسط ​​طبیعی است. من به شرکت های تجارت الکترونیکی ، به ویژه مشاغل متوسط ​​، توصیه می کنم گزینه اتوماسیون AdWords را برای سودآوری بررسی کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا