دنیای وب

او را با برنامه رسانه های اجتماعی بکشید

رسانه های اجتماعی برای بسیاری از افراد چیزهای زیادی دارد. این راهی برای برقراری ارتباط با دوستان نزدیک و بسیار دور ، فعلی یا گذشته است. این راهی برای به اشتراک گذاشتن عکس ها ، لمس لحظه ها ، ایده ها و فیلم ها با افرادی است که سقوط می کنند. همچنین یکی از قدرتمندترین اسلحه هایی است که این شرکت در زرادخانه بازاریابی خود دارد و این یکی است که می تواند خیلی راحت تر از هر روش بازاریابی دیگری به مشتریان مورد نظر ضربه بزند.

متأسفانه ، بسیاری از شرکت ها هنوز هم از رویکرد پراکنده و متناقضی در بازاریابی رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، این بدان معنی است که بخش اعظمی از رپرتوار آنها از بین می رود. اگر آنها می خواهند بازدیدهای خود را افزایش دهند ، باید برای یک برنامه واقعی رسانه های اجتماعی فیلم بکشند و نگاهشان را به سمت اهداف ملموس سوق دهند.

کدام سیستم عامل برای مخاطبان شما بهتر است؟

همه پلتفرم های رسانه های اجتماعی به طور برابر ایجاد نمی شوند و اولین قدم برای تهیه یک نقشه تصمیم گیری است که احتمالاً در زمان صرف شده چه کسی بیشترین بازده را خواهد داشت. سیستم عامل های بصری مانند پینترست یا اینستاگرام گروه جمعیتی متفاوتی را به فیس بوک و توییتر جذب می کنند و دیدن یک شرکت موفق در یک شرکت و در دیگری نسبتاً شکست خوردن غیر معمول نیست.

تصمیم گیری در مورد جایی که مخاطبان هدف شما بصورت آنلاین خارج می شوند ، پیدا کردن آنها با رسانه های اجتماعی بسیار مهم است.

اگرچه برنامه رسانه های اجتماعی شما نیازی به فعالیت در هر بستر موجود ، به ویژه در آغاز ندارد ، ممکن است ثبت نام برای هر سیستمی که ممکن است در آینده استفاده کنید ، عاقلانه است ، فقط برای اینکه اطمینان حاصل کنید که دسته را قبل از شخص دیگری انجام می دهید.

اهداف خود را برای برنامه رسانه های اجتماعی تعیین کنید

پس از انتخاب سیستم عامل های خود و ایجاد پروفایل ، باید دقیقاً آنچه را که می خواهید بر روی آنها به دست بیاورید ، تعیین کنید و این به معنای تعیین اهداف واقعی ، قابل اندازه گیری و دستیابی است. این اهداف به دو طریق انجام می شود: تعامل با فعالیت شما ، و تأثیر آن بر کار شما در دنیای واقعی.

در حالی که پسندیدن ها ، نظرات و پست ها نشانه مناسبی از این است که آیا کسی به تلاش شما علاقه دارد ، اما نکته واقعی برنامه رسانه های اجتماعی شما باید بیشتر از این باشد. رشد تجارت شما هدف واقعی است. این بدان معناست که آیا این به معنای افزایش ترافیک به وبلاگ ، افزایش تعداد آدرس های ایمیل ضبط شده یا افزایش فروش واقعی است ، تنها درصورتی که مشخص کرده اید که چیست ، می توانید به هدف خود برسید.

چه چیزی ارسال می کنید

دانستن اینکه چه چیزی ارسال می کنید برای نگه داشتن طرفداران خود و جذب پیروان جدید ، حتی در سیستم عامل های کمتر بصری مانند توییتر ، عکس ها خوب است ، اگرچه همیشه باید ترکیبی از انواع ارسال وجود داشته باشد. کمپین های موفقیت آمیز در رسانه های اجتماعی ممکن است شامل تصاویر ، نقل قول ها ، پیوندها به وب سایت مربوطه ، فیلم ها یا اطلاعات و تبلیغات اختصاصی شرکت باشند.

رسانه های اجتماعی نیز باید اجتماعی باشند و این به معنای غیر خودخواه است. علاوه بر ارسال مطالب خود ، به اشتراک گذاشتن محتوای افراد دیگر که احساس می کنید طرفداران شما از آن بهره مند می شوند ، بخشی جدایی ناپذیر از حضور شما در رسانه های اجتماعی محترم است. به عنوان قدرت با انگشت خود ، کل صنعت را شکست می دهد و در عین حال به ارتباط با کسانی که محتوای شما را به اشتراک می گذارید نیز کمک می کند.

چه زمانی منتشر شود

در سیستم عامل های خاص ، زمان ارسال پست های شما همه چیز است. در Pinterest ، افراد ممکن است بدون توجه به زمان ساخته شدن ، پست های خاصی را جستجو کنند. در توییتر همه چیز در حال حاضر است و ممکن است مردم به خوراک خود نگاه نکنند. این بدان معناست که اگر در زمان ارسال آن ، توییت نبینند ، احتمالاً هرگز آن را نمی بینند.

به همین دلیل ارسال چندین بار در روز و سپس نظارت بر زمانهای بهینه برای تعامل از سوی مخاطبان شما امری حیاتی است.

برنامه رسانه های اجتماعی خود را تجزیه و تحلیل و خودکار کنید

پس از ارسال به اندازه کافی طولانی برای به دست آوردن نتیجه ، می توانید آن را تجزیه و تحلیل کنید. دریابید که کدام نوع از پستها بیشترین مشغله را مشاهده کرده و منجر به اهداف واقعی دنیای شما تعیین شده است ، و بر تولید بیشتر آن پست ها تمرکز کنید.

همچنین الگوهایی را بررسی کنید که بهترین زمان برای ارسال مطالب خود را نشان می دهد و مطمئن شوید که همیشه این زمان ها را ارسال می کنید.

با انتشار تعداد زیادی پست روزانه ، برنامه موفق رسانه های اجتماعی کاملاً دستی اجرا نمی شود. با خدماتی مانند Buffer یا Hootsuite ، می توانید ضمن استفاده از ابزارهای تجزیه و تحلیل آنها ، پست های خود را به صورت خودکار و برنامه ریزی کنید تا عملکرد خود را بررسی کنید.

البته باید به هر تعاملی که در پست های خود دریافت می کنید به صورت شخصی و انسانی پاسخ دهید و خودکار سازی پست های شما باعث می شود هر روز این کار انجام شود.

یک برنامه کامل در رسانه های اجتماعی

شروع با تعریف اینکه کدام سیستم عامل ها برای استفاده و توسعه صحیح با خودکار کردن تمام پست های شما ، داشتن یک برنامه کامل رسانه های اجتماعی می تواند به معنای تفاوت بین راه اندازی پست های بی هدف در هوا یا رسیدن آنها به مخاطب هدف شما باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا