اپلیکیشن و نرم‌افزار

اپلیکیشن‌های پولی اندروید و iOS که امروز رایگان شده‌اند

بسیاری از اپلیکیشن‌های کاربردی در اندروید و iOS پولی هستند اما خیلی از همین اپلیکیشن‌های پولی، گاهی به صورت رایگان هم عرضه می‌شوند.

اغلب کاربران ترجیح می‌دهند که از اپلیکیشن‌های رایگان استفاده کنند. این موضوع به ویژه برای کاربران ایرانی که امکان پرداخت مستقیم در فروشگاه‌های بین‌المللی نرم‌افزاری ندارند، اهمیت بیشتری هم پیدا می‌کند. در این میان برخی کاربران برای استفاده‌ی رایگان از اپلیکیشن‌های دلخواه خود، به جای دانلود از منابع معتبر اندروید و iOS، از منابع غیررسمی برنامه‌های به اصطلاح مود شده را دانلود می‌کنند که از نظر ایمنی گوشی، کار توصیه شده‌ای نیست.

در کنار نرم‌افزارهای پولی که امکان استفاده از بخشی از امکاناتشان به شکل رایگان فراهم است، هر روزه، خیلی از نرم‌افزارهای پولی اندروید و iOS برای مدت محدود، از حالت پولی خارج شده و به صورت رایگان هم عرضه می‌شوند. بنابراین فرصت مناسبی را فراهم می‌کنند تا کاربران بتوانند از امکانات و ویژگی‌های آن‌ها به صورت رایگان استفاده کنند. به همین دلیل در این مطلب به بررسی برخی از اپلیکیشن‌هایی می‌پردازیم که امروز رایگان شده‌اند و می‌توانید آن‌ها را برای دستگاه خود بارگیری کنید.

9,250,000

تومان

42,300,000

تومان

اپلیکیشن‌های پولی iOS که امروز رایگان شده‌اند – 11 اردیبهشت

DopaFast Screen time control

DopaFast طراحی شده تا به شما برای تمرکز روی کارهایتان کمک کند و در عین حال سلامت خود را با مسدود کردن برنامه‌هایی که باعث حواس پرتی می‌شوند، بهبود بخشید. بدین ترتیب می‌توانید با پیمایش بی‌اهمیت شبکه‌های اجتماعی، نوتیفیکیشن‌های مزاحم و زمان‌های پرت دیگر خداحافظی کنید. شما می توانید سطح دشواری محدودیت‌ها را بر اساس عادات و تمرکز دلخواه خود کنترل کنید.

برنامه‌ی طرح‌بندی قطار شامل مجموعه‌ای از طرح‌بندی‌های مدل راه‌آهن است که توسط جامعه‌ای از علاقه‌مندان به راه‌آهن مدل ایجاد شده‌اند. می‌توانید پلن‌های آهنگ‌های مختلفی را که دیگران ساخته‌اند بررسی و دانلود کنید. این برنامه به شما امکان می‌دهد که پروفایل خود را ایجاد کنید و آن را به اشتراک بگذارید و با سایر علاقه مندان در تماس باشید.

این برنامه شما کمک می‌کند تا سلامت روان خود را بهبود دهید. خود را از شر اضطراب و افسردگی خلاص کنید و از احساسات شاد و آرام‌بخش استقبال کنید. در آن می‌توانید برنامه‌های شخصی‌سازی شده برای مقابله با مشکلاتی که شما را آزار می‌دهند ایجاد کنید، اهداف سلامت روان خود برسید و از امروز احساس شادی بیشتری کنید.

اپلیکیشن‌های پولی اندروید که امروز رایگان شده‌اند – 11 اردیبهشت

Word Connect Pro – 2023

این بازی از جمله پازل‌های اعتیادآور درباره‌ی ارتباط کلمات محسوب می‌شود که بیش از 2000 سطح منحصربه‌فرد از پازل‌های کلمات را ارائه می‌دهد. در این بازی جدول کلمات متقاطع، بازیکنان واژگان و مهارت‌های املایی خود را بهبود می‌بخشند و در عین حال از گرافیک‌ها و پس‌زمینه‌های زیبا لذت می‌برند. گیم‌پلی این بازی شامل کشیدن حروف از هر جهت برای ایجاد یک کلمه و یافتن تمام کلمات در جدول کلمات متقاطع برای تکمیل هر سطح است. نکات، پاداش‌ها و مراحل مختلف باعث می‌شود تا ساعت‌ها با این بازی سرگرم شوید.

FlowState Sleep Mediate Relax

این برنامه‌ی اندرویدی برای ایجاد محیط عالی برای مدیتیشن طراحی شده است. در آن انواع صداهای محیطی از جمله باران، رعد و برق، جنگل، باد، قطره آب، آتش، پرندگان، ساحل، آبشار، صدای 432 هرتز، 528 هرتز، صدای صورتی و نویز قهوه‌ای گنجانده شده است. این برنامه سه حالت آرامش، مدیتیشن، و بهره‌وری دارد که هر کدام برای رفع نیازهای خاص شما طراحی شده‌اند و به شما کمک می‌کنند تا به وضعیت ذهنی دلخواه خود برسید.

Datamosh: Datamoshing & Glitch

این یک برنامه‌ی قدرتمند و کاربرپسند است که به کاربران امکان می‌دهد تا جلوه‌های دیتاموشینگ، فشرده‌سازی، موج بخار و اشکال جذاب و متنوع دیگر را در ویدیوهای خود ایجاد کنند. دیتاموشنیگ روشی است که داده‌های ویدیویی را عمدا تحریف می‌کند یا با اشکال مواجه می‌کند، اما از این تکنیک در این برنامه به شیوه‌ای استفاده شده که منجر به تصاویری منحصربه‌فرد و مسحورکننده می‌شود. ویژگی‌های مختلفی مانند تنظیم فریم‌های کلیدی، دستکاری فریم‌ها، تنظیم بیت ریت و تنظیمات فشرده‌سازی در برنامه ارائه می‌شود که به کاربر برای ساخت ویدیوهای عالی به ویژه برای شبکه‌های اجتماعی کمک می‌کند.

استفاده از برنامه‌های رایگان Android و iOS

اپلیکیشن‌های رایگان زیادی هم در اپ استور اپل برای iOS و هم در پلی استور گوگل برای اندروید وجود دارد که می‌توانید برای کاربردهای مختلف از آن‌ها استفاده کنید. اما بسیاری از برنامه‌های پولی و نیازمند پرداخت هم وجود دارند که امکانات شاخصی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. با این وجود حتی این اپلیکیشن‌ها هم شامل برخی دوره‌های تخفیف به صورت محدود می‌شوند که می‌توانید آن‌ها را به صورت رایگان دانلود و استفاده کنید. بنابراین از فهرست اشاره شده کمک بگیرید و نرم‌افزارهای معرفی شده را امتحان کنید.

9,250,000

تومان

42,300,000

تومان

منبع: دیجی‌کالا مگ

پرسش‌های متداول درباره اپلیکیشن‌های رایگان اندروید و iOS

آیا اپلیکیشن‌هایی که رایگان می‌شوند، همیشه رایگان خواهند بود؟

خیر، اپلیکیشن‌های پولی به صورت محدود که اغلب یک روزه تا سه روزه است، رایگان می‌شوند و در زمان‌های دیگر با مبلغ مشخصی فروخته می‌شوند. بنابراین برای استفاده از نسخه‌ی رایگان باید در زمان معرفی آن‌ها را دانلود کنید.

آیا اپلیکیشن رایگان شده هم برای اندروید و هم برای iOS دردسترس است؟

اغلب توسعه‌دهندگان اپلیکیشن خود را به طور هم‌زمان برای هر دو پلتفرم فروشگاهی اندروید و iOS رایگان نمی‌کنند. اما در موارد زیادی هم ممکن است یک اپلیکیشن به صورت هم‌زمان برای هر دو سیستم عامل به شکل رایگان عرضه شود.

آیا همه‌ی برنامه‌ها در همه‌ی کشورها قابل استفاده هستند؟

خیر، ممکن است توسعه‌دهندگان اپلیکیشن را فقط برای استفاده توسط کاربران کشورهای خاصی در دسترس قرار داده باشند. بنابراین در کشورهای دیگر امکان نمایش اپلیکیشن وجود نداشته باشد و کاربر با محدودیت دسترسی مواجه شود. در این موارد گاهی اوقات پاک کردن حافظه پنهان اپلیکشین گوگل پلی یا اپ استور و استفاده از آی‌پی کشوری دیگر می‌تواند راهگشا باشد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا