دنیای وب

اکنون زمان ورود به بازار آمریکا و فروش محصولات و خدمات خود است

برخی گفته اند که دولت ترامپ ایالات متحده را به مکانی غیر دوستانه برای تجارت با شرکت های خارجی تبدیل کرده است. مخالفان سیاسی می گویند تهدید تعرفه ها و جنگ های تجاری موجب عدم اطمینان در بازارهای جهانی شده و به نفع اقتصاد ایالات متحده نیست. کسانی که خود را “تاجران آزاد سنتی” می نامند ، حداقل به طور موقت در مخالفت سیاسی با ترامپ قرار گرفته اند. من شخصاً دقیقاً برعکس آن را می بینم.

اول ، من می بینم که پول خارجی بیشتری به بازار ایالات متحده وارد می شود تا از فرصت های پایین آوردن نرخ مالیات شرکت ها استفاده کند و راهی برای جلوگیری از تعرفه های احتمالی است. علاوه بر این ، من تعرفه های موقت را نوعی هدف برای گفتن این نکته می دانم که ایالات متحده با توافق نامه های تجاری یک طرفه بازی نخواهد کرد یا فاقد توافق نامه های تجارت عادلانه است. این تعرفه های تجاری موقت با انجام مذاکرات تجاری ، میلیاردها دلار به صندوق دولت ایالات متحده وارد می کند و همتایان خارجی ما برای مذاکره مجدد با شرایط مطلوب تر ، پای میز مذاکره جمع می شوند. هیچ شرکت بین المللی نمی خواهد از بازار ایالات متحده بگذرد ، اینقدر بزرگ است و پول زیادی در اینجا وجود دارد.

چرا شرکت ها باید فعالیت خود را به ایالات متحده منتقل کنند و در اینجا مستقر شوند؟

ایالات متحده آمریکا بزرگترین بازار مصرف روی کره زمین است. در سال 2016 و سپس دوباره در سال 2017 ، بازار مصرف ایالات متحده به تنهایی تقریباً 13 تریلیون دلار بود ، و این یک تریلیون یا دو میلیارد بیشتر از فروش غیر گزارش شده نیست – معاملات نقدی در اقتصاد زیرزمینی ، که شامل همه چیز از برنامه کمک به کودکان لیمو است. یا خدمتکار یک کارگر ماهر که در حال بازسازی آشپزخانه است. و با درک 13-15 تریلیون ، این فقط “اقتصاد مصرف کننده” است و هیچ ارتباطی با هزینه سالانه شرکت ها یا دولت ایالات متحده ندارد.

بودجه دولت فدرال ، به استثنای دولت های ایالتی یا محلی ، 4 تریلیون دلار است. کل دولت های ایالت 2 تریلیون دلار تخمین زده می شود و تمام دولت های محلی نیز نزدیک به 2 تریلیون دلار هستند. کل هزینه های دولت برای سال مالی 2018 تقریباً 7.5 تریلیون دلار تخمین زده شده است. حدس بزنید شرکت های آمریکایی در سال 2017 چقدر هزینه کرده اند؟ آنقدر عظیم است که هیچ کس نمی تواند آن را بفهمد ، چنان گیج کننده است که باعث می شود بقیه اقتصادهای دنیا بازی کودکانه به نظر برسد. آیا می دانید هزینه های کسب و کار برای سال 2018 در حال افزایش است ، حتی با وجود ترس از جنگ تجاری.

ایالات متحده نه تنها بزرگترین اقتصاد مصرفی تا کنون است ، بلکه بزرگترین اقتصاد برای دولت و هزینه های تجاری نیز محسوب می شود و مقام دوم حتی نزدیک نیست. اگر برای فروش کالاها و خدمات خود در بازار ایالات متحده نیستید ، ضررهای زیادی می بینید. آیا آماده انجام این کار هستید؟ در این صورت ، بسیاری از مشاوران تجارت بین المللی در ایالات متحده مستقر هستند که مایل و مایل به شما در زمینه راه اندازی هستند. در اینجا برخی از مواردی است که شما برای ورود به بزرگترین بازار تاریخ بشر نیاز دارید.

  • برنامه عملیاتی

  • برنامه ی بازاریابی

  • تهیه کتاب – حسابداری

  • ثبت نام تجاری

  • اخذ مجوز تجاری

  • بیمه تجاری / تجاری

  • سایتی با آدرس های ایمیل

  • استراتژی مالیاتی و برنامه ریزی مالیاتی

  • تهیه کتاب – حسابداری / حسابداری

  • محل کار و مذاکره اجاره / اجاره

  • تشکیل مشاغل

  • آماده سازی حساب های بانکی (چک تجاری)

  • آموزش راه اندازی کسب و کار

  • مشاوره بازاریابی را شروع کنید

اگر شما شرکتی دارید که در سطح بین المللی فروش می کند ، اکنون به یک پایگاه عملیاتی آمریکایی احتیاج دارید و بسیار عاقلانه و بسیار عاقلانه است که زودتر از این کار را انجام دهید و از این اقتصاد پررونق بهره مند شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا