دنیای وب

اگر برای رسیدن به اهداف تلاش می کنید ، مسیر خود را تغییر دهید و به صورت رایگان یک کار را شروع کنید

آیا از پرداخت ماهانه صورتحساب خود استرس دارید؟ تو تنها نیستی. میلیون ها آمریکایی هر هفته برای پرداخت صورتحساب خود تلاش می کنند و در بالای بازی باقی می مانند. اگر این شما باشید که رنج می برید ، این خیلی راحت نیست. یک غرق کشتی که تعداد زیادی از آن سرنشین دارد ، برای هر کسی که غرق شود ، مهم نیست ، هر چقدر هم که با شما پیاده شوند. برای تغییر جهت مالی زندگی شما می توان کاری انجام داد ، مهم نیست که وضعیت شما چقدر بد است.

چه چیزی مانع از این می شود که بیشتر مردم درآمد بیشتری کسب کنند؟ این می تواند عدم تحصیلات ، زمان کافی برای کار اضافی ، دستمزد ساعتی ضعیف ، حقوق کم و غیره و غیره باشد. اینها همه دلایل خوبی است که در واقع می تواند توانایی فرد برای درآمدزایی بیشتر را محدود کند. با این حال ، می توان با تغییر طرز فکر در مورد درآمد ، این محدودیت ها را برطرف کرد.

اکثر مردم به اصل “ساعت معاملات دلار” اعتقاد دارند. مشکل این روش این است که هرگز وقت و انرژی به مصرف نمی رسد. سرمایه دارهای تجاری مانند وارن بافت و دونالد ترامپ عکس این عمل را انجام می دهند. آنها با سرمایه گذاری هوشمندانه از وقت و پول خود استفاده می کنند. به عنوان مثال آنها آنچه را كه معمولاً به عنوان بازاریابی شبكه ای یا شركتهای MLM نامیده می شود خریداری و شروع كرده اند.

این مدل های تجاری بر اساس اصل دوگانگی بنا شده اند. هفته ای پنج ساعت کار کنید ، سازمانی متشکل از 500 نفر ایجاد کنید که پنج ساعت در هفته نیز کار می کنند – و ناگهان هفته ای 2500 ساعت کار دارید که در طول کار شما می گذرد. این ثروت ایجاد می کند.

بازاریابی شبکه ای و شرکتهای MLM را بصورت آنلاین بررسی کنید. فرصتهای بسیار خوبی وجود دارد که اخیراً در جنگ پدید آمده است – و بسیاری از آنها حتی به سرمایه گذاری نیاز ندارند. آیا احساس می کنید در پایان عشق مالی خود هستید؟ نگران نباشید ، امید وجود دارد – یک کار آنلاین بصورت رایگان راه اندازی کنید و هوشمندانه وقت و انرژی خود را سرمایه گذاری کنید – درست مثل افراد باهوش.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا