دنیای وب

اگر خانم دیانا وبلاگ داشته باشد چه می شود؟ همه چیز در مورد سایتهای شخصی عمومی

همیشه تعجب می کنیم که چه خواهد بود اگر چهره های محبوب عمومی مانند لیدی دایانا ، مهاتما گاندی و حتی افراد مشهور مانند اسامه بن لادن ، یک وبلاگ یا وب سایت داشته باشند که پیوند مستقیمی با افکار ، نظرات ، عقاید ، ارائه ها و مکان های آنها دارند. چگونه لیدی D می خواهد خودش را تجسم کند؟ وبلاگ وی چیست؟ آیا این به او کمک کرده است کار و تأثیر خود را چند برابر کند؟ در این مقاله به لزوم داشتن چهره های عمومی به داشتن وب سایت پرداخته شده است.

بلافاصله به پایه فن برسید

در عصر رسانه های اجتماعی امروز ، این یک گناه برای یک چهره مشهور عمومی خواهد بود که به طور غیرمستقیم یا رسمی با پایگاه هوادار خود در تعامل باشد. این که آیا شما یک سیاستمدار ، هنرمند ، بازیگر ، چهره مذهبی یا هر کسی از شهرت عمومی باشید ، تعامل مستقیم با طرفداران ، پایگاه هوادار یا دانشجویان شما ضروری است. داشتن یک رسانه غیرشفاف و باز از اطلاعات پرداخت شده ، به فرد عمومی این امکان را می دهد تا صداقت و واقعی باشند و او می توانند. او کنترل کاملی دارد یا چه چیزی آزاد شده و چه چیزی باید هنگام برقراری ارتباط از طریق واسطه ای که آنها مستقیماً کنترل می کنند آزاد شود.

روشن شدن تصورات غلط

بیشتر از انتشار اخبار و تبلیغ شغل خود ، به عنوان یک افراد مشهور ، باید به طور مداوم تصورات غلط و سوء تفاهم درباره خود را روشن کنید. در معرض دید عموم بدان معنی است که شما به خاطر انتقاد سلامتی و حتی تهمت زدن مطمئن هستید. داشتن واسطه تماس با خود ، به شما كمك می كند تا مستقیماً به كسانی كه از شما و اقدامات شما نگران هستند ، برسید. بسیاری از افراد مشهور شایعات و تصورات غلط مهم درباره خودشان را که توسط رقبای آنها منتشر شده و یا توسط رسانه های اصلی پخته شده است ، روشن و حذف کرده اند. بسیاری از بازیگران از وب سایت خود برای شفاف سازی وضعیت تاهل یا شایعات مربوط به مرگشان که در رسانه ها شناور بود استفاده کردند. سیاستمداران و روشنفکران از وب سایت های خود برای تحریک احساسات و جمع آوری حمایت برای تحقق اهداف خود استفاده کرده اند.

رویدادها و نمایش ها را تبلیغ کنید

تنها محبوبیت ایجاد هواداران و پیروان است. بیشتر افراد مشهور و چهره های عمومی توجه هر جایی که می روند ، عاشق آن هستند. بیشتر افراد مشهور دوست دارند سال آینده پیام ها و نکات دقیقی درباره پشتشان ارسال کنند ، به طوری که گروه هواداران و هواداران آنها آماده و منتظر استقبال از آنها هستند. رسانه های اجتماعی و اینترنت این امکان را برای افراد مشهور فراهم آورده اند که می توانند Hangout بعدی خود را ارسال کنند و طی چند دقیقه جمعیت زیادی را جمع کنند. سیاستمداران ممکن است این نکته را مفید بدانند که بخواهند از مبارزات مختلف و مسیرهای تبلیغاتی خود حمایت کنند.

فروش کالاهای مارک دار

این وب سایت می تواند منبع عالی برای تولید درآمد باشد ، به خصوص وقتی افراد مشهور مجموعه خاصی از محصولات یا گروهی از کالاهای منحصر به فرد را برای فروش دارند. مردم خواستار کالاهای اصلی هستند و در این سطح با بت یا قهرمان خود ارتباط برقرار می کنند. بسیاری از بازیگران و هنرمندان برندهای خود محصولات را راه اندازی کرده اند – چیزهایی که از آنها استفاده می کنند یا تأیید می شوند. به عنوان مثال ، بسیاری از بازیگران برند عطرهای خاص خود را راه اندازی کردند ، در حالی که نقاشان و مجسمه سازها مجموعه ای از ابزارها یا ابزارهایی را که برای هنرشان استفاده می کنند راه اندازی کردند. به همین ترتیب ، لباس و لباس اغلب به نام یا سایه بازیگر مورد تایید یا تبلیغ قرار می گیرد. قطعاً این وب سایت می تواند به رونق فروش کالاهای آنها کمک کرده و منبعی را برای افراد فراهم کند تا بتوانند چیزهای اصلی را بدست آورند ، بدون آنکه از آنها برای کلاهبرداری یا فروشگاه های گران قیمت سوء استفاده کنند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا